Ik vind het scherm juist ideaal om een film op te bekijkenquote:Op maandag 5 september 2005 19:23 schreef Xrenity het volgende:
Heb er vandaag even op gespeeld(iemand op school heeft er 1 gekocht). Viel me wel tegen hoe lang het duurt voor je eindelijk bezig bent (DTM2), maar ik moet zeggen dat er echt schitterend uit zag
Ook is het scherm imo toch te klein voor films. Ik denk dat je niet echt helemaal 'in' de film komt te zitten...
Moet je lange busreis makenquote:Op maandag 5 september 2005 19:32 schreef MMaRsu het volgende:
Scherm is idd wel goed genoeg om films op te kijken in de bus ofzo
Ik zit een uur in de bus, als het een komedie is of wat dan ook kan ik de 2e helft ook op de terugweg kijken. Het liefst zet ik er trouwens muziek video's opquote:
Ik ben geen laadtijden gewend (alleen met me PC dan), dus ik vind iedere laadtijd irritant.quote:Op maandag 5 september 2005 20:10 schreef Max-Westerman het volgende:
Met kerst pas wtf?
Ik vindt de laadtijden bij de games trouwens wel meevallen
Zelfs JIJ hebt laadtijden op de pc, ontkom je niet aan. Tenzij je oudere games speelt. iig geen Battlefield 2 of Halflife 2quote:Op maandag 5 september 2005 20:11 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik ben geen laadtijden gewend (alleen met me PC dan), dus ik vind iedere laadtijd irritant.
Maar laadtijden op een handheld is 10 maal zo erg. Ik klik me handheld aan en wil direct gaan spelen in de trein of op school. Als ik uren de tijd heb en thuis zit ga ik wel op me console/pc spelen. Ik gebruik me handhelds juist in de andere momenten.quote:Op maandag 5 september 2005 20:13 schreef Pecker het volgende:
[..]
Zelfs JIJ hebt laadtijden op de pc, ontkom je niet aan. Tenzij je oudere games speelt. iig geen Battlefield 2 of Halflife 2
Sitecom!!! Networking products of the devil!! Retour dat halffabrikaat aub meteen! Je wilt niet weten hoeveel van die dingen ik wekelijks defect terug zie komen!!quote:Op maandag 5 september 2005 20:15 schreef Sickert het volgende:
Vraagjuh!!
ik heb me laten vertellen dat ik een wirreles kaart in mn pc kon zetten en dan zo via mn pc kan internetten met mn psp het gaat om deze kaart
[afbeelding]
maar ik krijg het niet voor elkaar
wel kan die m soms vinden met een verbinding van 25% en dan geeft ie een error aan....
heeft iemand hier ervaring mee?
WOW, Teh useless.quote:Op maandag 5 september 2005 20:19 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Heb net voor het eerst in m'n leven "gewardrived" met m'n PSP![]()
Eerste onbeveiligde verbinding reeds na 30 meter te pakken.
Gewoon met de webbrowser aan rondlopen en wachten op verbinding, of hoe doe je dat?quote:Op maandag 5 september 2005 20:19 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Heb net voor het eerst in m'n leven "gewardrived" met m'n PSP![]()
Eerste onbeveiligde verbinding reeds na 30 meter te pakken.
Nieuwe verbinding aanmaken....scannen....en dan de onbeveiligde eruit zoeken.quote:Op maandag 5 september 2005 20:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Gewoon met de webbrowser aan rondlopen en wachten op verbinding, of hoe doe je dat?
de hele tijd op scannen drukkenquote:Op maandag 5 september 2005 20:29 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Gewoon met de webbrowser aan rondlopen en wachten op verbinding, of hoe doe je dat?
vergeet dan wel je switch niet om te zetten hahaquote:Op maandag 5 september 2005 20:33 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat ga ik eens proberen dan, ik heb wireless internet nog niet getest van dat ding
Als je in de stad studeert/werkt/woont heb je wifi op elke hoek (hier in Rotterdam).quote:Op maandag 5 september 2005 20:34 schreef BMH het volgende:
Wanneer wil je op internet surfen? Het is leuk voor in de trein, helaas is er geen wifi netwerk in de trein. Thuis kan het, maar daar heb je ook een PC.
Al die functies die je nooit gaat gebruiken, maar waar je wel voor betaald. Lijkt wel een Xbox 360.
weet jij een paar (gratis) wifi spots in rotterdam dan?quote:Op maandag 5 september 2005 20:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als je in de stad studeert/werkt/woont heb je wifi op elke hoek (hier in Rotterdam).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |