Ze wilden er een date dag van maken..quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:44 schreef vw_caddy het volgende:
is dit trouwens het voorspel tussen Ingrid en Menno?![]()
* vw_caddy is niet wanhopig ofzo![]()
Alex krijgt weer flink wat aandacht, lijkt de tekenfilm welquote:
Ah lekker tochquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:47 schreef eborn het volgende:
[..]
Alex krijgt weer flink wat aandacht, lijkt de tekenfilm wel
* eborn is er nu weer, was weer in slaap gevallen![]()
![]()
![]()
lAlleen maar lekker, ik ving nog net wat op over z'n aanstellerij. Dat niemand aandacht aan hem schonk, en toen zakte ik wegquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:47 schreef Tamaartje het volgende:
Ah lekker tochje hebt niks gemist..
Alleen het gezeik van Joost![]()
perfecte timingquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:48 schreef eborn het volgende:
[..]
lAlleen maar lekker, ik ving nog net wat op over z'n aanstellerij. Dat niemand aandacht aan hem schonk, en toen zakte ik weg
Maar afgelopen nacht daarentegen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:51 schreef Molluck het volgende:
Wat is het weer saai vandaag
Trik Trak is een variant op backgammon. Is wat simpeler (meer Ralph niveau dusquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:48 schreef Kokstra het volgende:
Wat de Ralph is Trik Trak
Dankquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Trick Track is een variant op backgammon. Is wat simpeler (meer Ralph niveau dus)
Voor dido-propaganda is een apart topicquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:58 schreef Falco het volgende:
Ze mogen allemaal Dido dankbaar zijn, omdat zij vol overgave de strijd tegen verveling aangaat!
Ja, ontzettend dankbaarquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:58 schreef Falco het volgende:
Ze mogen allemaal Dido dankbaar zijn, omdat zij vol overgave de strijd tegen verveling aangaat!
Behalve misschien kijken naar bewoners die een circusact doenquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:01 schreef scanman01 het volgende:
Niets is zo leuk als naar bewoners kijken die een spel gaan spelen
Ik zag hem gisteren zijn douchebeen als zonnewijzer gebruiken.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:01 schreef teamlead het volgende:
Hmz.. een uur of 2.. schat het been dan toch goed in
quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:04 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik zag hem gisteren zijn douchebeen als zonnewijzer gebruiken.
hopelijk een envloppe met een opdrachtquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:07 schreef diamondvoodoo het volgende:
Wat zal Ingrid krijgen?
Artistiek bloedquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:09 schreef Maurisico het volgende:
Kijk die Dido nou eens een crea bea zijn!
Ingrid moet het spel verneuken, scheuren, weggooienquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:10 schreef washandje het volgende:
Ingrid krijgt nu een missie om het spel te verstoren (of te zorgen dat Joost wint ofzo)
Het duurt wel lang om alleen een envelop in ontvangst te nemenquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:09 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
hopelijk een envloppe met een opdracht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |