Volgens het BBlog is ze blond, net als Natte en moesten ze hun haar voor BB vervenquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:25 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dido blond? Of ik ben kleurenblind of haar haar is gewoon zwart...![]()
Men zegt dat ze van BB haar haar moest donker kleuren en dat ze blond van haarzelf is.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:25 schreef ChantalC het volgende:
[..]
dat heet donkerbruin, maar ze heeft het geverfd op verzoek van BB.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:25 schreef ChantalC het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:26 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Binnenkort op de off. BB-site: "Het BB-spel, door Dido ontworpen, nu te bestellen op www.bigbrother.tv"
Rob zit nog een spel te maken en Dido heeft de dobbelsteen gemaakt van een stukje bamboe.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:25 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Zat Ralph daarstraks niet ook iets te maken voor het spel? Rob (en/of Dido) maakte de dobbelsteen.
Zouden ze dan geen leukere zwangere vrouwen in de aanbieding hebben gehad? Of hebben ze soms vooral gekozen voor het verhaal er omheen? Denk dat dat het is.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:25 schreef Kokstra het volgende:
Tanja zit er duidelijk alleen maar in omdat ze zwanger is, voor de rest is er niets leuks aan haar
Zal me niets verbazen!quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:26 schreef Maurisico het volgende:
[..]
Binnenkort op de off. BB-site: "Het BB-spel, door Dido ontworpen, nu te bestellen op www.bigbrother.tv"
Wenkbrauwen kan je ook verfen hoor!quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:27 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Men zegt dat ze van BB haar haar moest donker kleuren en dat ze blond van haarzelf is.
Ik betwijfel het gezien haar donkere wenkbrauwen en haar slimheid
Nathalie is zeker ooit blond geweest, of het nu van zichzelf is of niet...quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:26 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Volgens het BBlog is ze blond, net als Natte en moesten ze hun haar voor BB verven
Als ik het goed heb begrepen dan zat Ralph blokjes te snijden van asperges en Rob blokjes van kaas.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:25 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Zat Ralph daarstraks niet ook iets te maken voor het spel? Rob (en/of Dido) maakte de dobbelsteen.
Ze hadden massa's leuke vrouwen, maar die rookten allemaal niet...quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:27 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Zouden ze dan geen leukere zwangere vrouwen in de aanbieding hebben gehad? Of hebben ze soms vooral gekozen voor het verhaal er omheen? Denk dat dat het is.
om dezelfde reden als dat jij dat weetquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:31 schreef Molluck het volgende:
Baikalmeer is correct, waarom weet hij dat
Ja idd waar is die gebleven?quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:32 schreef Marrije het volgende:
En waar is Ingrid? Die heeft het BB moeten verlaten?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |