abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2045972
Buiten het zicht van de drukte van het winkelstraatje, en ver weg van het rumoer van het drukke centrum ligt het rustieke bos van het Fok!Eiland. Hier voel je meteen de rust en stilte die een mens wel eens nodig kan hebben, als hij of zij de drukte van het alledaagse bestaan wil ontduiken.
Als je hier het paadje blijft volgen tot na de overblijfselen van twee, eens machtige, eiken, dan kom je aan bij een onopvallende open plek. Aan de verre rand van deze open plek kun je in de schaduw van de boomrand een houten hut met een dak van klei en grasplaggen zien staan.

Uit de schoorsteen kringelt een regelmatig rookwolkje, en uit de aanbouw hoor je het geluid van metaal op metaal weerklinken.
Het enige dat het rustig voortkabbelende beekje verstoord zijn de schoepen van een oud uitziend waterrad, die gestaag en kalm zijn rondjes draait.
Een nieuwsgierig mens loopt dan door naar de openstaande deuren en kijkt even naar binnen. Aan de randen van het vertrek stan diverse werkbanken en hangen er rekken aan de wanden, die volgeladen zijn met vele verschillende soorten gereedschap, varierend van beitels tot hamers. In het midden van het knusse vertrek staat een grote vuurbak waarin een grote, door het waterrad aangedreven blaasbalg het vuur hoog oplaait.

Hier in deze smidse staat Atrimar kalm aan een of ander metalen item te werken.

In de hoek staan een aantal half-afgemaakte zwaarden, temidden van een bergje hoefijzers en pijlpunten.

Met een vriendelijke glimlach verwelkomt de smid je in zijn stulpje.

"Welkom reiziger, plaats hier een bestelling, of laat je hier wegvoeren met mooie verhalen naar een vergelegen land."

Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_2045985
* Atrimar geeft na een heel kort vreemd gevoel van verplaatsing nog een klein hapje aan Pluisje, perongeluk een beetje morsend op haar kin
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
pi_2046024
* pluisje krijgt een vaag deja-vu....iets met slagroom....

* pluisje likt met haar tongetje snel de druppel pudding weg en gaat vervolgens verder met het voeren van Atrimar...
Niet geheel per ongeluk belanden er wat druppels buiten zijn mond....

pi_2046065
* Atrimar grinnikt en veegt netjes met een doekje zijn kin af
pi_2046078
* pluisje pakt stiekum het laatste hapje uit de kom...

Op!

* pluisje gaat lekker comfortabel op het bankje zitten....

Heeft het gesmaakt?

pi_2046099
* Atrimar kruipt tegen Pluisje aan en kust haar zachte nek.

Ja was erg lekker snoes

pi_2046118
* pluisje voelt iets kriebelen in haar nek

Hihi...

* pluisje draait zich om en geeft Atrimar een zoen vol op de mond...

Zo, ik denk dat ik maar eens vroeg naar bed ga...ben helemaal moe van al dat gekokkerel....

pi_2046982
* Alsof er niets gebeurd is kruipt pluisje deze morgen stralend uit haar bedje en besluit Atrimar een ontbijtje op bed te brengen. Zij gaat druk aan de slag met eitjes, croissantjes, verse broodjes en jus d'orange....

Hij zal vast honger hebben

pluisje loopt, in haar inmiddels onafscheidelijke nachtpon, terug naar de slaapkamer, geeft Atrimar een goedemorgen je en kruipt weer in bed om samen het ontbijt te nuttigen.

pi_2047452
goedemorgen snoes

Voor dat jij hier was werkte ik nog weleens in de smidse, maar om een of andere reden heb ik er niet echt de fut meer voor

woensdag 31 oktober 2001 @ 12:06:43 #10
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_2047753
Oei...

Ik dacht, zo'n grote stoere man als jij, kan wel wat hebben

* pluisje masseert Atrimars rug...

Heb jij ook zo'n spierpijn??

pi_2048242
hmmmm nu in ieder geval niet meer

Heb je nog plannen voor vandaag?

woensdag 31 oktober 2001 @ 12:58:47 #12
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_2048281
Plannen??

Nou, ik wou de lakens eigenlijk eens goed luchten, lijkt me wel nodig....

En verder...hm...nee, geen plannen eigenlijk...

pi_2048317
Zullen we vanavond maar eens een hapje buiten de deur gaan eten?
Waar heb je trek in?
  woensdag 31 oktober 2001 @ 13:18:43 #14
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_2048494
Oe, weet je wat me nou fijn lijkt?

Eten in het bos

Met een mooie mand vol met lekkere dingen...tussen de ritselende bomen...

Gaan we dat doen??

Aaaah, toe??

* pluisje trekt haar liefste gezichtje

pi_2048532
Hoe kan ik jou nou zoiets weigeren he

Als jij nou even het mandje voorbereid, dan kan ik nog even wat werk afmaken, want er staan nog wat bestellingen die eigenlijk vier dagen geleden al af moesten zijn.

woensdag 31 oktober 2001 @ 13:37:51 #16
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_2048678
Ok

* pluisje gaat in de keuken aan de slag...

Goh wat zal ik allemaal maken??

Uhm...pannenkoeken....een gezonde salade...oesters .....chocoladebroodjes....gepofte aardappels....

* pluisje is voorlopig wel even bezig...

pi_2049024
* Atrimar gaat zijn vertrouwde smederij binnen en haalt de zware leren voorschoot van de haak en gespt hem om. Met het overhalen van een hendel stookt de blaasbalg het vuur weer tot een verzengende hoogte op. Uit een nis in de muur haalt hij twee stroken zwaar metaal, en hij legt deze in het vuur om te verhitten.

* Atrimar kiest van de werkplanken op de muur een stevige hamer uit om het metaal, als het eenmaal zacht genoeg is, te bewerken. Gewapend met een zware tang gaat hij naar het laaiende vuur en begint hij met het samenslaan en uitrekken van de metalen, om ze uiteindelijk in dunne draden bijeen te vlechten als het ware, zodat er een sterke samenvoeging van twee metalen ontstaat.

pi_2049248
* Met ferme slagen begint het metaal nu een wat meer herkenbare vorm te krijgen. Zo langzamerhand begint de kromming van een bijlblad tevoorschijn te komen, evenals de punt aan het andere eind voor het evenwicht. Nu komt het moeilijkste gedeeltje, het gat voor de steel moet in de bijlkop geslagen worden met een kouden priem. Zolang de kop heter is als de priem zal het hete, zachte metaal wijken en zo een opening creeren voor het stuk hout dat als steel en handvat moet dienen.
  woensdag 31 oktober 2001 @ 14:38:16 #19
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_2049336
* pluisje hoort op de achtergrond een hoop herrie...
Zo, die's lekker aan het werk...als ie maar wel wat energie overhoudt voor vanavond

* pluisje legt de laatste hand aan de lekkere hapjes en trekt zich daarna in de slaapkamer terug om zich gereed te maken voor vanavond....

Zo, eerst maar weer eens even een schoonheidsslaapje..

pi_2049357
* Atrimar legt de bijlkop weg om af te kunnen koelen en sluipt naar Pluisje en smeert met zijn vingertoppen wat roet over haar neus en wangen

* Daarna gaat hij op de veranda maar eens een krantje lezen

woensdag 31 oktober 2001 @ 15:21:29 #21
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_2049713
* pluisje wordt wakker van de jeuk aan haar neus en kijkt in de spiegel...

Hm, ik kan niet zeggen dat ik van dit schoonheidsslaapje nou echt veel schoner ben geworden

* pluisje gaat maar weer eens onder de douche en besprenkelt zichzelf hierna met allerlei prettige luchtjes...

* Voorzichtig wurmt ze zichzelf in haar mooiste jurkje en zet ze haar kroontje voorzichtig op. Vervolgens gaat ze richting veranda.....

pi_2049783
* Atrimar grinnikt.

Zo ben je wakker? hmmm je ziet er wel uit, maar niet echt geschikte kleding voor het bos het snoes?

woensdag 31 oktober 2001 @ 15:38:42 #23
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_2049858

Ohnee, da's waar...

* pluisje vertrekt maar weer naar de slaapkamer om hier enkele minuten later uit te komen in een stoere broek...en een schattig prinsesachtig hemdje

Zo beter?

* pluisje paradeert heen en weer over de veranda om Atrimar de gelegenheid te geven haar goed te kunnen bekijken...

pi_2049878
* Atrimar vind dat dat zo wel kan jah.

Knippert nog even met zijn ogen

Stukken beter Pluisje.
Is verder alles klaar, je hebt niks verder nodig?

woensdag 31 oktober 2001 @ 15:44:16 #25
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_2049912
Uhm, ik moet nog kiezen welke schoenen ik aan doe eigenlijk

* pluisje pakt haar makkelijke gympies

Klaar!

pi_2049952
Goh je hebt je kledingkast ook snel hier gekregen

Weet je trouwens al een plekje om te gaan eten, of wil je dat liever aan mij overlaten?

woensdag 31 oktober 2001 @ 15:53:55 #27
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_2050008
ssst!!

Nou, aangezien jij hier langer woont dan ik, laat ik het aan jou over om een prettig plekje uit te zoeken...

pi_2050094
* Atrimar neemt pluisje bij de hand en loopt met haar het bos in, daarbij het beekje dat het waterrad van de smederij aandrijft volgend. Een stuk verderop splitst het beekje in twee uitlopers, een richting de kust, en de ander dieper het bos in.

[me=Wat] later komen ze bij een licht glooiende open plek met een grote, oude eik in het midden, de takken van de eik geven beschutting tegen wind, regen, en pottekijkers.

woensdag 31 oktober 2001 @ 16:05:58 #29
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_2050116
* pluisje legt een kleed neer en nestelt zich tegen de oude eik

Ja, dit lijkt me de perfecte plek om eeeeh..ohja, om te eten

pi_2050664
* Atrimar voegt hier voor de komende uren romantiek, lekker eten, goed gezelschap en een mooie volle maan in en logt uit en gaan zich even sportief naar het veld begeven voor een wedstrijd

oftewel ik ben ff weg

woensdag 31 oktober 2001 @ 17:01:05 #31
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_2050729
* pluisje en Atrimar smikkelen wat af en het lijkt een lange avond te worden....

Woorden zijn overbodig, zij hebben genoeg aan de aanblik van elkaar

woensdag 31 oktober 2001 @ 22:30:48 #32
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_2054182
* Al uren zitten Atrimar en pluisje in het bos, genietend van het lekkere eten en elkaar. De zon is al lang onder, de vogeltjes slapen al en zij lijken genoeg te hebben aan elkaar....
Pluisje nestelt zich in Atrimars armen en samen vallen zij in slaap...nog nagenietend van deze mooie avond.
pi_2056185
* Atrimar wordt langzaam wakker van het geluid van vallende druppels.

euhhh pluisje ... word es wakker, het giet!

pi_2056214
* pluisje wordt sputterend wakker....

Ik droomde dat ik onder de douche stond

Jakkie

Zeg, kun jij de spullen meenemen, dan zet ik het vast op een lopen, en zet ik vast de verwarming en de warme douche aan, goed?

* pluisje holt weg het donkere bos in...

pi_2056264
pluisje!!!!!!

Je loopt de verkeerde kant op! Daar is het niet veilig, teveel wild loopt daar rond!

pluisjeeeee!!!!

* Atrimar merkt dat ze hem niet hoort, hij graait snel zijn spullen bijelkaar en trekt voor de zekerheid vast zijn mes en hij zet het op een lopen achter haar aan.

pi_2056286
* pluisje huppelt vrolijk door het bos...

Simpel als wat, gewoon de beek volgen...

Uhhm....waar is die beek nou?

* pluisje kijkt een beetje bangig om zich heen...

Volgens mij ben ik een beetje verdwaald

h-h-h-heeeeeeeeeeeeeeelp!
Atrimar

pi_2056325
* Atrimar snijd van een flinke tak met zijn mes een wapenstok, aangezien een simpel mes weinig kan uithalen tegen de gevaren uit dit gedeelte van het bos. Door het weer en de bomen klinkt de roep van pluisje van alle kanten. Koortsachtig zoekt Atrimar door het bos naar enig spoor van het prinsesje.

* Zonder dat beiden het merken sluipt er in de buurt een vreemd uitziend wezen rond, door het geroep wakker gemaakt, en zeer hongerig en geirriteerd gaat het wezen op zoek naar de verstoorders van zijn rust.

pi_2056380
* pluisje kijkt angstig om zich heen

Ik vind het eng

*bibber*

Er zitten hier vast allerlei enge beesten enzo....

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh

Atrimaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!!!!

pi_2056411
pluisjeeeee!!!

bloedvuur nog an toe waar hangt ze uit?

* Atrimar hoort in de verte het gerommel van naderend onweer en de haren in zijn nek gaan recht overeind staan bij het gevoel van gevaar dat al tijden in dit gedeelte van het bos rondwaart.

pluisjeeeee!!!!

* Atrimar ziet uit zijn ooghoeken een schaduw naar voren schieten.

godskolere wat was dat?

pi_2057014
* Atrimar rent achter de schaduw aan die met donderend geraas bij pluisje aankomt. Met een schreeuw probeert hij nog tussen pluisje en het wezen te komen maar hij is jammerlijk te laat. Het wezen grijpt pluisje met zijn grote armen en neemt haar mee de duisternis van het bos in.

* Ontredderd blijft Atrimar achter in het bos. Hij probeert koortsachtig naar sporen te zoeken om achter het wezen aan te gaan en erachter te komen wat het wezen is dat pluisje heeft meegevoerd.

pi_2057527
* pluisje hangt in de armen van het rare wezen en kan alleen nog maar heel hard huilen

Heeeeelp!

snif....

Net nu ik het zo fijn had met die lieve Atrimar....snif....

* Bij de gedachte aan Atrimar fleurt pluisje weer een beetje op....

Hij is zo groot en sterk, hij komt me vast redden....

Toch?

Maar waar blijft ie dan?

pi_2057719
* Atrimar volgt gestaag het spoor dat het wezen heeft achtergelaten. Gaandeweg zijn zoektocht leid het spoor hem naar een smalle doorgang tussen twee grote stenen. Met zijn versgemaakte wapenstok in beide handen stapt hij door de doorgang en vervolgt zijn zoektocht.

[me=pluisje] is ondertussen door het wezen in een kuil gelegd, en hoe hard ze het ook probeert ze kan niet via de gladde wanden omhoog komen. Met wat onverstaanbaar gegrom plaatst het wezen twee grote knuppels naast zich neer en het wezen gaat afwachten bij de ingang zitten.

pi_2057813

Hier vindt ie me vast nooit ....

h-h-h-help....

pi_2057866
* Atrimar sluipt voorzichtig door de ingang van de grot en hoort in de verte pluisje jammeren.

vrouwen ... altijd alleen maar janken

* Hij loopt door de ingang en ziet in een flits een knuppel op hem afkomen. Vlug weert hij deze nog net op tijd af en voor het eerst krijgt hij een goed zicht op zijn belager.

Tham T'anac ... kun je me dan ook nooit eens met rust laten? Had je niet in Tel'Ahran'rhiod kunnen blijven?

* Het wezen laat een boosaardige grijns zien en haalt opnieuw uit, maar dit keer is Atrimar voorbereid en hij slaat genadeloos terug. De klap is tot ver in de omtrek te horen als Atrimar en het beest in een verbeten gevecht verwikkeld raken.

* Atrimar wordt keer op keer belaagd door het wezen uit een ver verleden. Met elke stap die hij neemt voelt de smid zijn krachten toenemen en steeds vlugger raast zijn wapenstok heen en weer om de klappen af te weren.

pi_2057906
* pluisje hoort een hoop herrie in de verte...

Atrimar!

Mijn held, ben jij het??

* pluisje hoort wat woeste geluiden...

Zeg naar wezen, laat je hem wel heel?

pi_2058162
* Atrimar weet het wezen langzaam maar zeker terug te dringen naar een hoek in de grot. Het schuim dat zich op de lippen van het wezen begint te vormen verraad zijn vermoeidheid, terwijl Atrimar steeds sneller en makkelijker zijn wapenstok laat bewegen. Alle vermoeidheid vloeit uit zijn lichaam, en met een laatste vlugge klap weet hij het wezen te ontwapenen.

Het is tijd dat je voorgoed verdwijnt

* Atrimar pakt zijn dolk en drijft die in het hart van het groteske beest. Met een ijzige kreet sterft het wezen en verdwijnt in een flikkerend licht.

* Atrimar loopt naar de rand van de kuil en kijkt naar beneden om te zien hoe het met pluisje is.

Ben je in orde snoes?

pi_2058222
Lieverd!

Ik was zo bang

Maar ik wist wel dat je me kwam redden

* pluisje vliegt Atrimar om zijn nek...

Ik was verdwaald enne, toen was ik nog meer verdwaald, en toen pakte dat gekke beest me enne, toen verstopte hij me hier...ennee

* pluisje is helemaal buiten adem...

Ik heb het ook helemaal koud enzo

pi_2058305
* Atrimar kijkt verbaasd hoe pluisje ineens wel uit die kuil kon komen, en knuffelt haar een beetje warmer.
pi_2058368
Tja, ik ben een jong en lenig prinsesje dus ik werk me hier met gemak uit

* pluisje kijkt naar een verbaasde Atrimar....

Ja, daar sta je van te kijken he

* pluisje laat zich lekker warm wrijven...

Zeg, weet jij de weg terug nog?

pi_2058487
Dat je lenig was wist ik inmiddels wel jah

De weg terug weet ik uiteraard nog wel hoor. Ga je mee of wilde je hier nog even blijven rondneuzen?

pi_2058574
sorry, ben niet zo helder vandaag...

* pluisje spring op Atrimar's rug...

Weg hier, en zo snel mogelijk...

* pluisje houdt Atrimar stevig vast, met haar verkleumde handjes....

pi_2058604
* Atrimar grinnikt ... "zeg ik ben geen pakezel"

* Atrimar loopt met pluisje op zijn rug door het bos terug naar de bewoonde wereld.

pi_2058997
* pluisje is opgelucht als in de verte de smidse van Atrimar te zien is en zet een vrolijk "We zijn er bijna" in
pi_2059158
Zo we zijn er weer. En nou voortaan niet meer blind wegrennen in het bos als je de weg niet meer weet he snoes?

* Atrimar geeft haar een speelse tik op haar (_!_) en grinnikt om haar reactie.

pi_2059306
Ey!

Wie het eerst onder de warme douche staat!

* pluisje trekt een sprintje...

Ikke!

pi_2059516
* Atrimar wacht buiten de badkamer tot pluisje klaar is met douchen, hij leest ondertussen even in de Fok!krant
pi_2059580
Ach, dan zeep ik vandaag zelf mijn rug wel in
pi_2059608
Ik dacht dat je wel even wat privacy wilde hebben snoes
pi_2059739
* pluisje draait haar armpjes bijna uit de kom..

Nee, ik kan er echt niet bij

* pluisje stapt bijna helemaal schoon onder de douche vandaan...

pi_2059821

* Atrimar stapt na pluisje onder de douce om het bloed van zich af te spoelen.

pi_2059839
* pluisje kijkt vanaf een afstandje belangstellend toe
pi_2060003
* Atrimar spettert pluisje nat

ga jij nou maar even twee plaatsen reserveren in het restaurantje

pi_2060120
* pluisje trekt haar onschuldigste gezichje

Ja hoor lieverd, doe ik

* In plaats hiervan begint zij aan het bakken van een enorme stapel pannenkoeken.....

Dat heeft ie wel verdiend na die reddingsoperatie

pi_2060215
* Atrimar ruikt de pannenkoekenlucht ...

euuhhh pluisje ... ze verbranden toch niet he

pi_2060482
Nee joh, ik heb nog nooit een pannenkoek aan laten bakken!

*moffelt ondertussen een zwart exemplaar weg*

Maarre, ik ben nog wel even bezig hoor...die eetlust van jou....

* pluisje slaat weer ijverig aan het bakken

pi_2060513
* Atrimar doet na het douchen een leren hoofdband om om zijn haar uit zijn gezicht te houden en gaat even lekker op een bankje languit liggen
pi_2060581
* Atrimar hoort van buiten tussen de gure windvlagen door geroep.

pluisje ... blijf jij even hier ... ik geloof dat ik iets hoor

pi_2060885
Tuurlijk lief, doe je wel voorzichtig??
pi_2061201
Ben ik weer

Dacht dat ik iemand hoorde roepen, maar er was niets. Zal de storm wel geweest zijn he.

pi_2061702

Fijn dat je weer heelhuids thuisbent

* pluisje heeft inmiddels de tafel gedekt en tovert een enorme stapel pannenkoeken tevoorschijn....

Eet smakelijk

pi_2065349
* Atrimar word langzaamaan wakker met een stekende hoofdpijn.
  vrijdag 2 november 2001 @ 11:15:15 #72
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_2065370
* pluisje dacht dat alleen vrouwen regelmatig hoofdpijn hadden

Och arme jongen....

Was het de ranja?

* pluisje masseert voorzichtig Atrimars slapen...

pi_2065391
Het verschil tussen mij en die vrouwen waar je het over hebt is dat ik de hoofdpijn altijd erna heb

Lekker geslapen pluisje??

vrijdag 2 november 2001 @ 11:23:18 #74
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_2065447
Sssst, dat hoeft niet iedereen te weten lieverd

Heerlijk geslapen ja

pi_2065584
Heb je aspirine?

hm waarom vraag ik jou dat ... 't is m'n eigen huis hier

vrijdag 2 november 2001 @ 11:48:52 #76
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_2065677

Maarre, psst, ik heb het hier een beetje opgeruimd...

*trekt Atrimars nachtkastje open*

Kijk, nu ligt het doosje aspirine hier, waar het het hardst nodig is

pi_2065834
Ah dank je wel

* Atrimar kruipt weer onder de wol

vrijdag 2 november 2001 @ 12:07:21 #78
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_2065889
* pluisje stopt Atrimar in

Ga maar even lekker bijkomen lief

* pluisje springt zelf uit bed en besluit vandaag de tuin eens onder handen te nemen

pi_2065903
* Atrimar denkt dat pluisje een hoop te doen gaat hebben in dat oerwoud van een tuin.

* Hij kijkt haar nog even na terwijl ze wegwiegt

vrijdag 2 november 2001 @ 12:16:49 #80
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_2065989
* Na een paar spinnenwebben te hebben ontweken, komt pluisje aan in wat de tuin zou moeten zijn.... Wilde struiken, gras tot aan haar knietjes en een heleboel onkruid staan op haar te wachten

Ik ook altijd met mijn grote mond

* pluisje steekt haar handjes uit de mouwen en besluit aan de slag te gaan....

Eerst maar even een beetje snoeien

pi_2066024
* Atrimar kijkt uit het raam en ligt bijna dubbel van het lachen.

Gaat het ja he? helpen nee he?

vrijdag 2 november 2001 @ 12:28:37 #82
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_2066100
* pluisje tovert een stralende glimlach op haar gezichtje en peutert een spin uit haar haartjes..

Nee hoor, gaat prima

pi_2066461
* Atrimar wijst pluisje op de appelboom die al tijden aan het bloesemen is. En brengt haar daarna wat boterhammetjes.

Mooi he die bloesems?

vrijdag 2 november 2001 @ 13:19:20 #84
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_2066521
* pluisje schrokt de boterhammetjes naar binnen

Dank je, daar was ik aan toe

* pluisje bewondert de appelboom met bloesem....

Mooi

* Langzaamaan begint er wat orde in de wildernis te komen....tussen al het onkruid door blijken wat mooie bloemetjes te bloeien, en nu die takken gesnoeid zijn is het meteen een stuk lichter
pluisje werkt ijverig verder

pi_2066595
* Atrimar vraagt zich af waar de rest van de bewoners toch uithangen.

Heb jij enig idee pluisjebeep?

vrijdag 2 november 2001 @ 13:37:30 #86
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_2066669
* pluisje kijkt verstoord op...

Waar ze uithangen??
Geen idee

* pluisje schoffelt weer verder alsof haar leven er vanaf hangt....

hihi, hij noemde me pluisjebeep

pi_2066683
Dat hoor jij als prinsesje toch te weten snoes?

* Atrimar klimt in een eik om wat dode takken te snoeien

vrijdag 2 november 2001 @ 14:06:16 #88
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_2066935
* pluisje krijgt een dooie tak op haar hoofd
Au

Nu heb ik ook hoofdpijn.....

pi_2067226
* Atrimar kijkt naar beneden naar pluisbeep en op het moment dat hij wil roepen dat ze haar helmpje op moet zetten glijdt hij uit en lazert uit de boom.

BONKKRAKKLETTER

* Atrimar klapt met zijn hoofd op de grond en blijft roerloos liggen.

vrijdag 2 november 2001 @ 14:39:19 #90
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_2067253
Aaaaaaargh!!

Atrimar!!!!

* pluisje snelt op haar liefje af...

Zeg nou iets
Beweeg nou

pi_2067291
* ...

* Er begint vlak onder zijn kruin een klein druppeltje bloed te vormen die zich langzaam naar beneden een weg biggelt.

* ...

vrijdag 2 november 2001 @ 15:14:20 #92
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_2067665
* Met al haar kracht tilt pluisje Atrimar op en snelt met hem naar Medisch Centrum Fok!Eiland
pi_2067678
-edit-
Foetsie is
  zondag 4 november 2001 @ 21:59:02 #94
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_2085654
* Na een paar spannende dagen komt pluisje de smidse van Atrimar weer binnen wandelen. Ijverig begint zij de achtergebleven bloedsporen weg te poetsen.
Wanneer zij daar mee klaar is legt zij wat extra kussens op Atrimars bed, zodat de zieke prettig kan liggen.
Ook plukt zij buiten wat bloempjes en zet deze in een vaasje, als fleurig welkom.

Verlekkerd kijkt zij, doodmoe van het afgelopen weekend, naar Atrimars bed...

Ach, aangezien hij toch nog niet thuis is......

* pluisje duikt in het bed en valt vrijwel direct in een diepe slaap...dromend over de mooie momenten die zij hier met haar lief heeft doorgebracht

Hmmmm, ik zou wel dagen kunnen slapen.....

maandag 5 november 2001 @ 10:26:26 #95
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_2090161
pluisjebeep! 'k ben thuis!

Hmmm waar zou ze zitten?

maandag 5 november 2001 @ 16:43:32 #97
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_2091966
* pluisje wrijft de slaap uit haar oogjes...

Atrimar!

* pluisje stormt op haar geliefde af en vliegt hem om zijn nek

Lieverd, je bent weer thuis!

pi_2092112
Voortaan mij maar niet meer naar het Medisch Centrum Fokeiland c.q. Slagerij brengen hoor.
Die dokter daar spoort niet helemaal geloof ik.

Zo heb ik hier nog wat gemist?

maandag 5 november 2001 @ 16:58:31 #99
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_2092189
Mij?

Hoop ik

Kijk eens, ik heb een bedje voor je klaargezet, dan kun je nog wat uitzieken

Ik hou je wel gezelschap

pi_2096196
* Atrimar grinnikt, grijnst en kijkt liefdevol naar pluisje

euhhh ... owkee

pi_2098763
* Atrimar staat na een lange nachtrust op uit zijn bed en begint verveeld rond te lopen in zijn huiskamertje. Af en toe staart hij naar buiten, naar de groene bossen en blauwe hemel, alsof hij zoekende is. Dan begint hij weer met ijsberen, steeds af en toe een blik naar buiten werpend.
  dinsdag 6 november 2001 @ 10:17:32 #102
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_2098798
* pluisje wordt wakker van het gestommel in de huiskamer

Liefste, wat loop je daar rond, wat is er?

* pluisje loopt naar Atrimar toe en slaat haar armpjes stevig om hem heen

pi_2099179
* Atrimar geeft pluisje een knuffel

Ow niets bijzonders, ik verveel me alleen. Ik zit al te lang binnen

dinsdag 6 november 2001 @ 15:55:20 #104
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_2101810
Hm...

Ik zou willen voorstellen een boswandeling te maken.....als ik dat durfde tenminste

Wacht!

Ik zal snel de tuin afmaken, dan kun je toch nog een beetje buiten zijn...

* pluisje gaat weer hard aan de slag met schoffel en hark

pi_2102054
* Atrimar gaat op de veranda in de tuin zitten en pakt uit zijn zak een wetsteen en begint met trage afzwezige halen zijn dolken te slijpen. Zijn ogen staan lusteloos en verveeld, en zijn handen maken de handeling van het wetten van zijn dolken op de automatische piloot. Zachtjes mompelend over een ver verleden speelt de smid afwezig met de dolk in zijn hand.

* Atrimar kijkt af en toe op naar pluisje maar zelfs de heerlijke stralig van haar aanwezigheid doet de steen op zijn hart niet verlichten. Keer op keer gaat het toch al vlijmscherpe lemmet van de dolk over de wetsteen.

dinsdag 6 november 2001 @ 16:29:23 #106
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_2102248
* pluisje kijkt vertwijfeld naar Atrimar...
Wat zit hem toch dwars?
pi_2102436
* Atrimar geeft pluisje een geruststellende glimlach die er niet helemaal overtuigend uitziet en werpt achteloos de dolk tot aan het heft in een boom.
  dinsdag 6 november 2001 @ 18:19:40 #108
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_2103070
* pluisje is inderdaad niet geheel overtuigd....

Waarom zegt hij nou niet wat hem dwarszit?

* pluisje besluit Atrimar de komende dagen goed in de gaten te houden...

pi_2103280
* Atrimar heeft zijn besluit genomen en staat resoluut op.

pluisje, ik ga vannacht weg, en ik zal waarschijnlijk een tijdje wegblijven. Er zijn dingen die moeten gebeuren.

* Atrimar gaat zijn smederij binnen en haalt twee planken van de vloer achter het aambeeld weg. Uit de ontstane nis trekt hij een oud uitziend zwaard met vele, ingekerfde runen erop. Samen met de bijbehorende hoes voor op zijn rug trekt hij ook een boog uit de nis, waar de bijbehorende koker gevuld is met strakke pijlen.

* Nadat hij de spullen heeft omgegord kust hij pluisje kort en vraagt haar of ze voor de komende tijd gewoon naar haar eigen huisje wil gaan, aangezien hij er zelf toch niet zal zijn.

dinsdag 6 november 2001 @ 19:30:57 #110
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_2103746
* pluisje blijft in opperste verbazing en erg verdrietig achter...

Wat heb ik verkeerd gedaan?

pi_2104203
* Atrimar kijkt nog een keer vertwijfeld om naar pluisje, en hij voelt zich niet echt netjes, maar de missie gaat voor. Zachtjes fluistert hij:

Ik kom terug hartediefje, dat zweer ik

* Dan loopt hij resoluut het bos in en verdwijnt uit het zicht

dinsdag 6 november 2001 @ 20:36:14 #112
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_2104586
* pluisje vertrouwt het niet helemaal...
Ik laat mijn grote liefde niet zomaar vertrekken....net nu ik hem gevonden heb

* pluisje schraapt al haar moed bij elkaar en gaat Atrimar achterna....het donkere bos in....

pi_2104896
* Atrimar volgt schijnbaar blind, maar vastberaden zijn gevoel. Met zekere stappen verplaatst hij zich door de dichte bossen die rond zijn smederij liggen. Dieper en dieper vervolgt hij zijn weg, tot hij bij een onzichtbare, maar voelbare grens aangekomen is. Langzaam trekt de smid zijn oude zwaard en het geluid van de kling die langs de schacht schraapt weerklinkt in het verder onnatuurlijk stille bos. Vanuit een kleine poel aan de grens van magie stijgt een zachtblauw licht op die zich rond de vormen van de runen op het zwaard lijken de wringen.

* Zachtjes steekt Atrimar het zwaard tot aan het heft in de poel, onderwijl een oud, door vergeten herinneringen gevoed, vers op te zeggen. Als in trance vervolgt de smid zijn weg, dieper en dieper de onbekende gebieden van het Eiland in. Zijn gevoel stuurt hem, en zijn geest is bijna leeg, slechts gevuld met de herinneringen van vergeten verledens, en een plichtsbesef die hij al jaren niet meer gevoeld heeft.

dinsdag 6 november 2001 @ 21:02:50 #114
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_2104964
* pluisje rent trillend door het bos....en meent in de verte een glimp van Atrimar op te vangen...

Joehoe, liefste!! Wacht op mij!

Wat staat hij daar nou bij die sloot?

* pluisje probeert zo dicht mogelijk bij Atrimar te komen....tot hij opeens verdwenen lijkt te zijn...

Ojee...

pi_2105401
* Tijdens de tocht wordt Atrimar meegevoerd in een korte trip langs zijn verleden

... Met een schreeuw ontwaakt Atrimar uit de nachtmerrie. Om hem heen staan drie vreemde wezens, elk getooid in een lange mantel met kappen die hun trekken verbergen.
Met een stem die onwerelds klinkt wijst de eerste Atrimar aan. "Wat brengt je hier reiziger? Spreek en spreek naar eerlijkheid!" De tweede wijst nu naar de verbouwereerde jonge Atrimar. "Welke vraag heeft zich in je hart genesteld? Spreek en spreek naar eerlijkheid!" Verbijsterd kijkt Atrimar naar de derde figuur die hem nu ook aanwijst. "Welke weg ga je bewandelen? Spreek en spreek naar eerlijkheid!"

Vertwijfeld vertelt Atrimar het korte verslag van zijn reis naar het Portaal der Helden, maar laat de eigenlijke reden van zijn reis weg. Als antwoord op de tweede vraag stelt Atrimar: "Mijn vaardigheden zijn niet voldoende om mijn doel te bereiken, hoe kan ik mijn vaardigheden uitbreiden en aanscherpen, zodat ik mijn vijanden kan verslaan?"

Aangekomen bij de derde vraag liegt de jonge Atrimar een antwoord bijeen: "De weg van recht, eerzaamheid en dienstbaarheid"

Met een donderend geraas stort Atrimar in de vergetelheid. Terwijl de wereld als een windhoos om hem heen vervormt en langzaam de silhouetten van de wezens vervormen hoort Atrimar zijn antwoorden.

Naar de regels van deze wereld en de afspraken gemaakt in een eeuwigheid voor deze eeuwigheid zullen wij je vaardigheden aanscherpen, en je hoofd vullen met kennis en herinneringen. Maar aangezien je gelogen hebt waar de waarheid vereist was zit er een last aan vast. Je vaardigheden en herinneringen zullen niet de jouwe zijn. De kennis en talenten die je worden aangereikt zullen van soldaten, veldheren, ambachtslieden en heren uit de geschiedenis zijn.
De weg die je eigenlijk wilde bewandelen zul je nooit kunnen volgen. Je zult ontwaken in een andere wereld, een wereld waar je niemand kent, en je vaardigheden alleen zullen helpen in je tocht naar het goede, en het dienstbare.

Zo staat geschreven ... zo zal het zijn.

* Atrimar ontwaakt weer uit zijn herinnering en merkt dat hij nog steeds net voorbij de poel is, en alsof het laatste half uur slechts een droom zijn.

Zo staat geschreven ... zo zal het zijn weerklinkt in zijn geheugen.

* Atrimar vervolgt in stilte zijn tocht naar het onbekende, onderwijl beseffend dat alles wat hij weet niet zijn kennis is.

dinsdag 6 november 2001 @ 21:34:50 #116
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_2105499
* pluisje doolt nog steeds rond in het bos....en komt tot haar grote verbazig weer uit waar zij ook vertrokken was...bij Atrimar's smidse...
* Haar oog valt op een dolk die half in een boom zit....

Laat ik die maar meenemen...voor het geval ik dat enge wezen van een paar dagen geleden weer tegenkom
* pluisje rilt bij de herinnering hieraan

* Met de dolk stevig in haar handjes geklemd gaat pluisje weer op pad....goed lettend op de omgeving en proberend deze goed in haar op te nemen voor het geval zij weer zou verdwalen...

pi_2106029
* Atrimar vervolgt zijn zoektocht in de richting van Ergens anders, ver, heel ver weg van hier.
pi_2294354
Na wat omzwervingen komt Atrimar vermoeid terug thuis en duikt meteen zijn bed in.
pi_2294604
*Oom Agent klopt hevig op de deur*
"Artimar! ben je er? Ik heb een spoedgeval! Ik weet niet of ik aan het juiste adres ben, maar ik heb je hulp nodig"

*Oom Agent gebaart dat zijn knuppel gebroken is*
"Ik snap er niets van, vanochtend was hij nog gewoon heel, maar na er meerdere malen mee op de tafel geslagen te hebben om te kijken of-ie het nog wel deed was mijn knuppel uitgerekend bij de laatste klap pardoes in tweeen gebroken!"
"Je moet me helpen Artimar, ik kan zo geen boeven vangen!"
"Hallo?"

pi_2303641
quote:
Op maandag 26 november 2001 13:58 schreef Oom-Agent het volgende:
*Oom Agent klopt hevig op de deur*
"Artimar! ben je er? Ik heb een spoedgeval! Ik weet niet of ik aan het juiste adres ben, maar ik heb je hulp nodig"

*Oom Agent gebaart dat zijn knuppel gebroken is*
"Ik snap er niets van, vanochtend was hij nog gewoon heel, maar na er meerdere malen mee op de tafel geslagen te hebben om te kijken of-ie het nog wel deed was mijn knuppel uitgerekend bij de laatste klap pardoes in tweeen gebroken!"
"Je moet me helpen Artimar, ik kan zo geen boeven vangen!"
"Hallo?"

Dat zal me leren eerst in andere topics te lezen dan mijn eigen ... ik had net gebeld

Is het een houten knuppel of een kunststof??

pi_2303678
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 10:22 schreef Atrimar het volgende:
Dat zal me leren eerst in andere topics te lezen dan mijn eigen ... ik had net gebeld

Is het een houten knuppel of een kunststof??

Jij belde pas een dag nadat ik hier al langs was geweest

Kunststof.

pi_2303771
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 10:28 schreef Oom-Agent het volgende:

[..]

Jij belde pas een dag nadat ik hier al langs was geweest

Kunststof.

Kunststof. Smelt dat niet in een smidsvuur? En och, zonder gereedschappen kan ik uberhaupt vrij weinig smeden he

pi_2303862
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 10:42 schreef Atrimar het volgende:

Kunststof. Smelt dat niet in een smidsvuur? En och, zonder gereedschappen kan ik uberhaupt vrij weinig smeden he

Geen idee, jij bent hier de vakman! En och, zonder knuppels kan ik geen boeven vangen he
pi_2303957
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 10:55 schreef Oom-Agent het volgende:

[..]

Geen idee, jij bent hier de vakman! En och, zonder knuppels kan ik geen boeven vangen he

Dan zitten we in een padstelling he mompelt "nepagent kunnen hier ook niks"
pi_2303984
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 11:05 schreef Atrimar het volgende:Dan zitten we in een padstelling he mompelt "nepagent kunnen hier ook niks"
Nee nix! Je zorgt er maar gewoon voor dat het in orde komt!

*Oom-Agent loopt richting de smederij, gooit zijn inmiddels tweedelige knuppelset naarbinnen. En loopt weg.* Pft.

pi_2304010
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 11:08 schreef Oom-Agent het volgende:

[..]

Nee nix! Je zorgt er maar gewoon voor dat het in orde komt!

*Oom-Agent loopt richting de smederij, gooit zijn inmiddels tweedelige knuppelset naarbinnen. En loopt weg.* Pft.

Wie denk je wel niet dat je bent!

* Atrimar grijpt zijn boog uit de hoek en mikt met een goedgemikte pijl zo de pet van Oom Agent's bolle hoofd af.

pi_2304027
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 11:11 schreef Atrimar het volgende:
Wie denk je wel niet dat je bent!

* Atrimar grijpt zijn boog uit de hoek en mikt met een goedgemikte pijl zo de pet van Oom Agent's bolle hoofd af.

Maar dat is een een aanval op een ambtenaar in functie! Wel potverdrie.. erehum.. ATRIMAR, U STAAT ONDER AREST!
pi_2304052
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 11:13 schreef Oom-Agent het volgende:

[..]

Maar dat is een een aanval op een ambtenaar in functie! Wel potverdrie.. erehum.. ATRIMAR, U STAAT ONDER AREST!

* Atrimar lacht Oom Agent fijntjes toe.

"En wie wilde je meebrengen om me te arresteren dan? En wil je mijn pijl even teruggeven? Dat is ontvreemding van mijn eigendom."

pi_2304078
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 11:15 schreef Atrimar het volgende:
* Atrimar lacht Oom Agent fijntjes toe.

"En wie wilde je meebrengen om me te arresteren dan? En wil je mijn pijl even teruggeven? Dat is ontvreemding van mijn eigendom."

*Oom Agent kijkt Atrimar heel streng aan*
"Neen. deze pijl neem ik mee als bewijsmateriaal en kom je nou nog mee? Gaat het niet goedschiks dan moet het maar kwaadschiks"
pi_2304097
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 11:17 schreef Oom-Agent het volgende:

[..]

*Oom Agent kijkt Atrimar heel streng aan*
"Neen. deze pijl neem ik mee als bewijsmateriaal en kom je nou nog mee? Gaat het niet goedschiks dan moet het maar kwaadschiks"

* Atrimar barst zowat in lachen uit.
"Bedreig je me nu Bromsnor?"
pi_2304135
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 11:19 schreef Atrimar het volgende:
* Atrimar barst zowat in lachen uit.
"Bedreig je me nu Bromsnor?"
*Oom Agent voelt zich niet serieus genomen*
"En nou lach je me nog uit ook. Ik pik dit niet langer! Jij, jij losgeslagen eeuhm.. wat je ook mag zijn!"
pi_2304179
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 11:22 schreef Oom-Agent het volgende:

[..]

*Oom Agent voelt zich niet serieus genomen*
"En nou lach je me nog uit ook. Ik pik dit niet langer! Jij, jij losgeslagen eeuhm.. wat je ook mag zijn!"

"tssk tssk wat een taalgebruik voor een ambtenaar in functie."

Nou hup aan de slag, haal mijn gereedschappen terug of ga weg, je bevuilt mijn grond met je donutlekkende bierbuikje."

pi_2304223
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 11:26 schreef Atrimar het volgende:
"tssk tssk wat een taalgebruik voor een ambtenaar in functie."

Nou hup aan de slag, haal mijn gereedschappen terug of ga weg, je bevuilt mijn grond met je donutlekkende bierbuikje."

*Slaat plotseling in een onverwachte beweging Atrimar in de boeien*
"Zow! en nou meekomen jij! Ik heb schooon genoeg van jou en al je praatjes!"
pi_2304234
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 11:30 schreef Oom-Agent het volgende:

[..]

*Slaat plotseling in een onverwachte beweging Atrimar in de boeien*
"Zow! en nou meekomen jij! Ik heb schooon genoeg van jou en al je praatjes!"

* Atrimar grinnikt.

"Heb je een arrestatiebevel? Heb je gegronde reden om me mee te nemen, getuigen enzo?"

pi_2304263
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 11:31 schreef Atrimar het volgende:
* Atrimar grinnikt.

"Heb je een arrestatiebevel? Heb je gegronde reden om me mee te nemen, getuigen enzo?"

"Ik heb het recht om ten allertijden iemand te kunnen arresteren. gegronde redenen heb ik er ondertussen zat, 'Beledigen danwel uitlachen van een ambtenaar in functie', 'Aanvallen van een ambtenaar in functie' (wijst op de pijl die Atrimar niet zo lang geleden door de pet van Oom Agent heeft geboord). "
pi_2304310
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 11:34 schreef Oom-Agent het volgende:

[..]

"Ik heb het recht om ten allertijden iemand te kunnen arresteren. gegronde redenen heb ik er ondertussen zat, 'Beledigen danwel uitlachen van een ambtenaar in functie', 'Aanvallen van een ambtenaar in functie' (wijst op de pijl die Atrimar niet zo lang geleden door de pet van Oom Agent heeft geboord). "

"Kun je bewijzen dat het mijn pijl is dan? En wat wilde je me aantijgen?"
pi_2304329
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 11:38 schreef Atrimar het volgende:
"Kun je bewijzen dat het mijn pijl is dan? En wat wilde je me aantijgen?"
"Ja, al je andere pijlen zien er ook zo uit, bovendien heeft de Politie alles gezien, wat betreft de aanklacht.. wat dacht je van Poging tot mishandeling?"
pi_2304367
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 11:40 schreef Oom-Agent het volgende:

[..]

"Ja, al je andere pijlen zien er ook zo uit, bovendien heeft de Politie alles gezien, wat betreft de aanklacht.. wat dacht je van Poging tot mishandeling?"

"Nou maak er maar een rechtzaak van, ik ben benieuwd of ja dat van de grond gaat krijgen ventje."
pi_2304414
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 11:44 schreef Atrimar het volgende:
"Nou maak er maar een rechtzaak van, ik ben benieuwd of ja dat van de grond gaat krijgen ventje."
"Als je nou gewoon eens een meekomt naar het bureau!"
pi_2304430
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 11:47 schreef Oom-Agent het volgende:

[..]

"Als je nou gewoon eens een meekomt naar het bureau!"

* Atrimar gaat vreedzaam, maar dubbel van het lachen mee naar het bureau
pi_2304469
quote:
Op dinsdag 27 november 2001 11:48 schreef Atrimar het volgende:
* Atrimar gaat vreedzaam, maar dubbel van het lachen mee naar het bureau
Oom-Agent en de gearresteerde lopen in de richting van het politiebureau
pi_2344936
De reiziger komt, nog steeds verdrietig, aan bij de smederij.. maar niemand is aanwezig is.... teleurgesteld laat die maar een briefje achter met het bericht dat hij in het hotel zit...
  maandag 3 december 2001 @ 15:05:56 #143
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_2364067
In de smederij laat een koerier een geboortekaartje achter:
pi_2383364
* Lord Dreamer komt hier na een vermoeide tocht aan.

hmmm zo te zien is er niemand .. nu ja

* Dan spijkert hij maar een briefje op de deur.

Atrimar je aanwezigheids is gewenst in het belang van het bestaan van het eiland. Als je dit leest ben je misschien al te laat. kom snel.

* Lord Dreamer laat er ook een routebeschrijving bij naar Het duistere bos van Herne_the_Hunter - deel II

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_2388508
rickmans komt aangehold even bij de smederij aan en grist zijn briefje weg....... hij heeft nu woonruimte en mooi ook.... hopsa snel weer terug naar De woonark van rickmans want miss_bleu wacht op hem....
pi_2465229
Atrimar is vlijtig aan het werk, voor het eerst sinds tijden als hij een vaag gekriebel in zijn achterhoofd voelt. Een zachte warme stem weerklinkt in zijn hoofd en hij legt zijn hamer neer en kijkt op, naar buiten.

Atrimar ... keer terug, we gaan verder ...

De stem van Equilan verdwijnt weer en Atrimar legt zijn hamer weg, en opent de nis achterin de smidse om zijn zwaard, bijl, en voetboog te pakken. Nadat hij zijn versgesmeedde pijlen heeft gepakt en een leren dierenhuid heeft gevuld met water vertrekt hij ... weer terug naar Het duistere bos van Herne_the_Hunter - deel II

maandag 17 december 2001 @ 17:08:16 #147
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_2521455
* Anthraxx komt aangelopen bij de smederij en ziet dat de deur gesloten is. Na enige tijd wachten op niets klopt Anthraxx toch maar aan en hoort niets. Hij klopt nog een keer. Weer niets. Dan zucht Anthraxx en mompelt inzichzelf "Dan hang ik maar een briefje op naast alle andere brieven die er toch al hangen.. Snel pakt hij een stuk papier uit 1 van zijn zakken en een pen, dan krabbelt hij met sierlijke letters op het papier:

Atrimar,

Aangezien jij er niet was zou ik graag iets willen bestellen bij jou. Kan jij voor mij een normaal formaat bijl (liefst een scherpe ) smeden? En als je die klaar hebt bij mij in het postkantoor(tje) neerleggen. De deur is open. Het kan zijn dat ik er nog niet ben.

Dankje,

Anthraxx

* Dan stop hij zijn pen weg, en bevestigt de brief aan de deur in de hoop dat Atrimar het zal vinden en lezen. Nadat hij dit gedaan hebt draait hij zich om, om zich richting de Toren van Equilan te bewegen.

pi_2534755
Na weken van stilstand is Atrimar weer begonnen met smeden, er liggen stapels orders te wachten, maar hij begint met het smeden van de bijl voor Anthraxx.

In de verre omtrek van zijn smederij is het luide geluid van zijn hamer op staal te horen, slechts verstoord door de dreunende geluiden van Rammstein.

Zweet parelt in dunne lijntjes van zijn gezicht af terwijl hij het gloeiende staal in het vuur verhit.
Glimlachend begint hij het model van de bijl in het staal te slaan. Langzaam begint het staal zich te vormen naar het idee in zijn hoofd. De kop van de bijl is vrij lang, en zeer dun, maar door de gelaagde grondstof bijzonder sterk.

dinsdag 18 december 2001 @ 21:16:41 #149
13783 Anthraxx
pi_2536554
* In de verte hoort Anthraxx de geluiden van een vallende hamer op het (blote) staal. "Wat een heerlijke geluiden...". zucht Anthraxx, en kijkt nog even rond, waar zijn ogen vallen op het donkere bos. Genietend van de zonsondergang en de geluiden loop Anthraxx door totdat hij bij Atrimars Smederij en Avonturenshop komt. "De deur staat open, en het briefje is weg.. denkt Anthraxx en kan net nog een vreugde kreet onderdrukken. Dan loopt Anthraxx naar binnen.

* Binnen aangekomen ziet hij Atrimar druk bezig om zijn bijl te smeden. "Hey Atrimar!" groet Anthraxx, "Ik kwam kijken of mijn bijl al klaar is."

pi_2536623
"Hee Anthraxx, ja de bijl is zo goed als af. Ik moet alleen nog even het staal aan de steel bevestigen. Momentje."

Atrimar steekt de bijlkop vast op een stevige half metaal, half houten steel. En zet deze vast met verschillende schroeven.

"Alsjeblieft. Zal ik hem nog oppoesten?"

dinsdag 18 december 2001 @ 21:26:15 #151
13783 Anthraxx
pi_2536665
"Nee hoor, hij wordt toch weer vies als ik er iemand mee slacht." grijnst Anthraxx. "Dankje voor de bijl. Kan ik iets terugdoen voor je?"
pi_2536689
"Ja dat kun je zeker. Ik heb een zwarte smaragd nodig. Kijk maar of je eraan kan komen, zo niet dan niet, zowel dan graag."
  dinsdag 18 december 2001 @ 21:31:49 #153
13783 Anthraxx
pi_2536740
* "Ik zal kijken wat ik voor je kan doen. Maar eerst een andere taak voltooien." dan pakt Anthraxx zijn bijl (die nog warm is van het smeden) en buigt richting Atrimar. Anthraxx draait zich om en loopt de deur uit richting de Toren van Equilan
pi_2537318
Atrimar sluit zijn deuren en dooft het vuur in de smederij. Met een korte treurige blik overziet hij zijn werkplaats, en haalt vlug herinneringen op. Dan sluit hij de deur naar de werkplaats en hangt er een zwaar slot op. Dan haalt hij een brief uit zijn binnenzak en spijkert deze op de deur.

===========================
Gesloten tot Januari
===========================

donderdag 20 december 2001 @ 19:01:38 #155
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_2559990
Na lang dwalen over het steeds somberder wordende Eiland komt Phoenixx aan bij de smederij. Alles is stil en ziet er verlaten uit. Ze had ook eigenlijk niet anders verwacht, want de smid was ten strijde getrokken. Maar toch...

Van een afstand ziet ze een briefje op de deur hangen. Nieuwsgierig geworden loopt ze erop af.

* Sh*t! Tot januari gesloten!

Het is sowieso wat rustig op het eiland. Ach - eigenlijk kan ze ook net zo goed terug naar huis gaan... En dus draait Phoenixx zich weer om en loopt terug de berg op.

The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
  vrijdag 21 december 2001 @ 12:11:12 #156
13783 Anthraxx
pi_2566997
* Vanaf het sprookjeskasteel van Wilgje en LWaS volgt Anthraxx de kustlijn om uiteindelijk bij Atrimars smederij te komen. Dan ziet Anthraxx het briefje hangen van Atrimar en vloekt grondig. "#$^@#*&@#... wat is hier aan de hand? Niemand is thuis..." zucht Anthraxx, en hangt de kaart op voor Atrimar:

Vloeken loopt Anthraxx weg om zich richting de Villa van Faat te begeven.

pi_2676938
* Langzaam komt de zon op boven het eiland, en op de knusse open plek in het bos begint het oranje licht van de opkomende zon een klein, in de ochtendmist verhuld, huisje te verlichten.
Waar er de dag ervoor nog een briefje op de deur hing is die nu weg, en vanuit de ramen flikkert een oranje rood licht naar buiten. In de omtrek van de smederij is weer het vertrouwde gekletter van staal op staal te horen, begeleid door de dreunende tonen van een veel te hard gespeelde rockplaat. Dunne slierten grijze rook kringelt in het windstille omhoog, en geeft, samen met de mist, een mengsel van wit en grijstinten aan de omgeving.

AU!

"Bloedvergeten bloedhamer"

pi_2707930
* Het avontuurlijke bloed van Atrimar begint zich weer langzaamaan te beroeren. Tijdens zijn werk in de smederij schiet hij dan wel goed op, maar alles gebeurt zonder inspiratie, bijna op de automatische piloot. Zijn geest hunkert naar drukte, stress, en vraagstukken.
Terwijl hij op zijn veranda aan het werk is aan zijn pijlpunten bijslijpen vraagt hij zich af wat er nog te doen staat
  zaterdag 5 januari 2002 @ 22:34:22 #159
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_2718635
Na een stevige wandeling komt Phoenixx bij de smidse aan. Zo nonchalant als ze kan loopt ze er op af.

* Atrimar! Atrimar?, roept ze vrolijk. Ze ziet de smid in gedachten verzonken met pijlpunten en een wetsteentje in de weer. Rustig komt ze naderbij en gaat op het hek om de veranda zitten kijken naar het precieze werk van de smid. Te verlegen om hem bruut in zijn werk te storen blijft ze daar zitten.

The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
pi_2731473
Atrimar kijkt op van zijn werkje en glimlacht als hij de mooie verschijning van Phoenixx ziet.

"Hai! Kan ik iets voor je doen? Of kwam je voor de gezelligheid langs?"

pi_2731758
  maandag 7 januari 2002 @ 14:49:18 #162
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_2733738
Phoenixx had in de verte zitten staren naar twee kleine konijntjes die in het gras aan het dollen waren.
Het regelmatige geluid dat de pijlpunten op het slijpsteentje en het zonnetje in haar ogen hadden haar lekker weg laten dromen.
Atrimar's warme stemgeluid riep haar weer snel terug naar de werkelijkheid en glimlachend keek ze hem aan.

* Zo, harde werker! Wat kan jij geconcentreerd bezig zijn, zeg! Ik hoorde je werken in de smederij en ik wilde even horen hoe alles is verlopen toen jullie laatst naar het Duistere Bos gingen.
Is...

Phoenixx stopt abrupt met praten, want plotseling is Atrimar verdwenen.
Ze had even haar hand voor haar ogen moeten houden omdat een wolkje wegdreef en zo de zon recht in haar ogen had laten schijnen.
Toen een ander wolkje weer positie had genomen voor de zon en Phoenixx weer kon kijken, zat de smid niet meer op zijn kruk.
Ze had een vallend geluid gehoord, alsof er iets kleins, maar wel zwaars op de vloer van de veranda was gevallen.
Een vakman zou zijn werk nooit zomaar op de grond laten vallen... en Atrimar is zonder twijfel een vakman...

* Atrimar? Waar ben je?

Hij kan toch niet zomaar verdwenen zijn?
Een man kan toch niet in rook zijn opgegaan?
Wat nu?
Ik kan moeilijk weggaan, want misschien is hij zo weer terug...

Ze doorzoekt de smederij en de omgeving, ook al wéét ze dat Atrimar daar niet meer is.
Het is zinloos dat ze nog langer blijft.
Binnen dooft ze de vuren en vergrendelt de luiken voor de ramen.
De voordeur sluit ze af en doet de sleutel in het tasje om haar heupen.

Dan loopt ze weg, niet wetend waarheen, gewoon zomaar het bos in...

pi_2759811
Na een flinke wandeling komen Atrimar en Phoenixx aan bij de smederij. Onderweg was de smid eigenlijk te verbaasd om naar de sleutel te vragen, maar aangekomen bij de deur begint hij er toch over.

"Mijn sleutel? Hoe kom je daar nou weer aan?"

Atrimar opent de deur en gaat naar de haard om die aan te steken en de kilte van de lege smederij te verdrijven. Wat water staat snel op het vuur voor de koffie.

"Ga lekker zitten, dan maak ik de koffie eventjes."

woensdag 9 januari 2002 @ 19:23:12 #164
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_2760068
Tot op het bot verkleumd - misschien zou ik toch eens wat warmere kleding moeten dragen... - gaat Phoenixx voor het haardvuur staan. Ze glimlacht naar Atrimar.

* Sja, toen je zo opeens verdwenen was kon ik niet alles zomaar open laten, hè?

Achteraf heeft ze spijt als haren op haar hoofd dat ze ook de vuren had gedoofd, maar ja - ze had ook niet kunnen weten dat ze redelijk snel weer terug zouden zijn.

Ze neemt dankbaar de koffie aan die Atrimar haar aangeeft en laat het hete goedje haar van binnenuit verwarmen. Ze voelt zich weer helemaal mens worden en begint de takjes en blaadjes uit haar lange haardos te plukken.

* Maar waar ik eigenlijk voor gekomen was... Zou jij me misschien kunnen helpen?

Phoenixx draait zich om zodat de vlammen nu haar achterkant verwarmen.

pi_2760123
* Atrimar kijkt bijna verschrikt op naar Phoenixx en zijn gezicht wordt dieprood. Vlug neemt hij maar een flinke slok van de koffie.

"Helpen? Waarmee?"

woensdag 9 januari 2002 @ 19:36:12 #166
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_2760283
* Nou zeg! Je hoeft niet meteen rood te worden... Zo'n onbeschaamde vraag was het toch ook weer niet?

Gompies - misschien moet ik me toch eens wat meer gaan verdiepen in de gebruiken en gewoonten van dit Eiland-volk... Ik zou niet graag iemand kwetsen met een voor mijn ideeën doodnormale vraag!, denkt Phoenixx. Ondertussen staat ze in het ienieminie tasje om haar heupen te graven en vist er een pietepeuterig klein opgevouwen stukje papier uit. Dan vertelt ze Atrimar het hele verhaal over de dromen die ze gehad heeft, en dat ze daarom op zoek is geweest naar informatie over de Speer.

* En kijk, deze tekst heb ik dus gevonden. Maar ik heb geen flauw idee wat het betekent. En omdat jij ook wel eens zulke moeilijke woorden gebruikt, hoopte ik dat jij zou weten wat hier staat., besluit ze haar verhaal. Ze geeft Atrimar het papiertje, en gaat op een bank zitten.

--------------------------------------------------------------------------
Al der an dereis, Sleá Bua, ain a cova a daishar
--------------------------------------------------------------------------

pi_2761192
Atrimar leest het papiertje en mompelt de tekst mee. Onbewust schieten er vergelijkbare zinnen door zijn hoofd terwijl hij over de vertaling nadenkt.

"Al der an dereis, Sleá Bua, ain a cova a daishar ... van de Speer ... Slea Bua ... zal de drager ... glorie ... bloedvuur wat is dit? Al ellisande waarom kom je hiermee naar mij toe?

Mordero daghain pas duente cuebiyari ... ik heb het denk ik.

Het betekent iets als Wie de eigenaar is van de speer, zal glorie brengen, alleen ik begrijp Slea Bua niet."

Atrimar kijkt op naar de verbaasd kijkende Phoenixx, zijn gemompel moet verstaanbaar geweest zijn voor mensen met minder goede oren als hij heeft. Haar gezicht, hoe verwachtingsvol ook, verwart zijn geest.

"Deyeneiye ma cueran, dyu ninte concion ca'lyet ye."

"Heb je die speer ook gevonden of is dit slechts een droombeeld?"

woensdag 9 januari 2002 @ 21:18:06 #168
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_2761838
Verbaasd kijkt Phoenixx Atrimar aan. Ze had precies gehoord wat hij zei, maar er nauwelijks iets van begrepen. Een klein papiertje met een paar onbegrijpelijke woorden had plaats gemaakt voor een waterval aan tekst waar ze geen touw aan vast kon knopen.

Teleurgesteld staart Phoenixx in de vlammen. * Ik weet het niet, Atrimar. Ik heb niet gezocht, want ik weet niet waar ik moet beginnen. De aanwijzingen die ik heb zijn vaag en soms zelfs tegenstrijdig. De verhalen waren zo mooi, een speer die haar doel nooit zou kunnen missen, waarmee de overwinning altijd behaald zou worden. Maar het zal wel een sprookje zijn geweest..., spreekt ze zacht.

Ze had er zo op gehoopt de oplossing voor het probleem van Slough_Feg te kunnen aandragen, zo graag voor de overwinning willen zorgen. Maar de hoop is vervlogen, de droom ligt aan scherven.

* In ieder geval voor de hulp, Atrimar.

pi_2762818
Een beetje terughoudend slaat Atrimar een arm om Phoenixx' schouder in een poging haar wat op te beuren. Schaapachtig wrijft hij met zijn ruwe handen over haar rug, eigenlijk niet echt goed wetend wat te zeggen.

"Ik weet zeker dat Equilan wel wat meer weet straks ..."

donderdag 10 januari 2002 @ 07:36:55 #170
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_2766003
De vermoeidheid van de speurtocht in het bos had Phoenixx overmand. De warmte van het vuur, de geruststellende arm van Atrimar om haar schouders... Ze was in een diepe slaap gevallen. Voorzichtend had de smid haar op de bank gelegd met een kussentje onder haar hoofd en een deken over haar heen.

Toen ze de volgende morgen wakker werd, was ze even gedesoriënteerd. Maar al snel herkent ze de smederij en met een glimlach om haar lippen staat ze op en vouwt de deken op. Atrimar ligt waarschijnlijk nog te slapen...

In het riviertje achter de smederij neemt Phoenixx een verfrissend bad. Als ze terugloopt plukt ze wat fruit. Weer terug in de smederij rommelt ze wat rond en weet de juiste spullen te vinden om thee te kunnen zetten. Als de smid dan zodadelijk wakker wordt heeft ze het ontbijt al voor hem klaar staan.

pi_2766986
Als Atrimar langzaamaan wakker wordt uit een diepe slaap hoort hij wat gerommel in zijn huis. Het kost hem even om te realiseren dat dat dan Phoenixx moet zijn die gisteren pardoen is slaap sukkelde.
Nadat hij zich gewassen heeft met wat koud water en zich heeft aangekleed loopt hij naar de kamer toe.

"Goedemorgen. Ik neem aan dat je goed geslapen hebt?"

donderdag 10 januari 2002 @ 12:56:15 #172
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_2768365
Met een waarderende blik kijkt Phoenixx de opgefriste smid aan. * Jazeker, ik heb heerlijk geslapen. Sorry... het was niet de bedoeling. Ik hoop dat ik je niet tot last ben geweest? Ze weet zich totaal geen houding te geven nu. Ze is graag bij Atrimar, maar ze is niet helemaal zeker van zijn gedachten daarover.

* Waar zal ik de deken en het kussen neerleggen? vraagt ze hem. Wat zou er gebeuren als ik je zou zeggen wat ik denk, wat ik voel... je zou schrikken denk ik... Ik... kan beter mijn mond houden... De groene ogen van de vrouw fonkelen als ze de smid aankijken.

pi_2768446
"Laat maar op de bank liggen hoor. Maar wat is er je kijkt zo vreemd uit je ogen ... viel de koffie niet goed?
  donderdag 10 januari 2002 @ 13:12:13 #174
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_2768538
Ogen zijn de spiegelen van de ziel...
Je ogen verraden alles...
Je bent eerlijk en kijkt mensen recht in de ogen, maar soms kan je een blik beter ontwijken...

De opmerking van Atrimar maakt dat haar wangen bijna net zo rood worden als haar haar. * Huh? Nee hoor, die koffie was heerlijk! Snel draait ze zich om en legt het beddegoed op de hoek van de bank.

pi_2768609
Wat ruikt ze nerveus ... zou er iets mis zijn? ... Maar waarom niet gewoon ... nee dat kan niet ... zal niet ...

"Na goed zand erover, ik ben benieuwd wat er nou allemaal met die speer van je aan de hand is. Heb je dat ding ooit eerder gezien soms?"

Tijdens het praten peutert Atrimar wat aan zijn riem. Dan gaat hij maar zitten en een pijpje tabaeck stoppen.

pi_2769330
"Phoenixx, ik wil je wat vragen."

Atrimar kijkt haar aan en begint te spreken.

"Ik ..."

Dan hoort hij een bekende stem achterin zijn geest en beelden flitsen door zijn hoofd.

Sei'Cair ... vuurblazers ... vleugelmoeder ... dood

Atrimar springt op.

"Phoenixx ... Equilan is in het bos. Herne wordt begraven! Kom, vlug, we moeten daar aanwezig zijn!"

Atrimar pakt de verbouwereerde Phoenixx bij haar hand en trekt haar de deur uit, onderwijl vlug zijn mantel van de haak trekkend.

donderdag 10 januari 2002 @ 15:14:32 #177
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_2770133
* Huh - wat gebeurt er?
  dinsdag 12 februari 2002 @ 16:42:54 #178
909 Num
Núm dus!
pi_3140024
*knock knock*

* Num klopt voorzichtig op de eikenhouten deur van de smederij. Het ziet er opvallend verlaten uit.
Zou deze eilandbewoners soms ookal het eiland hebben verlaten?
* Achter een boom staat een hert te kijken dat direct wegsprint als Num zich omdraaid. In zijn rugzak heeft hij een metalen doosje met daarin een groene ring zitten.

Dat is ook wat, kom ik dat hele &%&^% eind hierheen gelopen is er niemand!
Geluk bij een ongeluk is dan nog de prachtige natuur die je hier tegenkomt. De nevel boven de beek waardoor het bos iets magisch krijgt. De geluiden van de dieren. De planten waarvan ik geen idee heb welke het zijn maar er prachtig uitzien.

* Num opent de deur en ziet de bestofte kamer.

Je zou zeggen dat een smid wel verstand zou hebben van ringen. Maar ja dan moet hij er wel zijn

* Num opent een kast en ziet daar wat crackers liggen. Num gaat bij de beek zitten en begint er een paar op te eten.
Zal ie vast niet erg vinden, maar ja wat nu...

[Dit bericht is gewijzigd door Num op 12-02-2002 17:00]

dinsdag 12 februari 2002 @ 16:51:17 #179
20830 Wolvenpak
Huil naar mijn maan
pi_3140172
Drie stille schaduwen rond de smederij komen in beweging als ze de vreemdeling naar binnen zien gaan in de smidse van hun Sei'cair. Zacht grommend omcirkelen ze het huisje en wachten af op wat er zal gebeuren.

Fang! Wie is die tweevoeter in het huis van Jonge Stier? ...

... Iedereen weet toch dat hij bij Vuurvogel is? ...

... Ga hem waarschuwen!*

Een van de wolven trekt zich terug uit het zicht en spurt zo snel als hij kan in de richting waar De herrijzenis van Phoenixx heeft plaatsgevonden.

* vertaalt uit de stilel gedachtentaal van de wolven

Fierce in protecting friends, relentless in chasing foes
  woensdag 13 februari 2002 @ 17:36:54 #180
909 Num
Núm dus!
pi_3152518
Nou ja zeg, hij is er nog steeds niet.
* Num besluit om het bos maar weer in te gaan en wat lekkers te halen in het VTC.
Dat word weer een aardig eind lopen...
  woensdag 3 april 2002 @ 21:26:43 #181
13783 Anthraxx
pi_3714498
* Een zwart paard met twee "passagiers" komt aangereden bij de smederij. Het ziet er erg verlaten uit. Vloeken loopt Anthraxx naar voren en klopt op de deur. In zijn ooghoeken houd hij Rebelgirl in de gaten.

Er is geen antwoord.

Dan probeert hij de deur open te maken maar die is op slot. "Misschien toch maar de sleutel proberen..." mompelt Anthraxx en duwt de sleutel in het slot en draait eraan. Met een kraak springt de deur van het slot en valt open...

Anthraxx loopt naar het paard toe en ketend het vast aan een boom. Dan tilt hij Rebelgirl van het paard af en laat haar voor hem uit naar binnen lopen.

Eenmaal binnen ziet Anthraxx dat het een gigantische puinhoop is. Er staan 2 borden met etensresten, of iets wat daar op lijkt aangezien het aangevreten is door insecten, en verder staan overal zwaarden, bijlen, schilden enz.

Anthraxx zet zijn zwaard neer en gaat op de grond zitten...

donderdag 4 april 2002 @ 20:33:04 #182
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_3725978
* Sitethief komt aangelopen , hij klopt op de deur
maar er doet niemand open .

nou ja dan heb ik pech .

[Dit bericht is gewijzigd door Sitethief op 05-04-2002 08:13]

Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  donderdag 4 april 2002 @ 20:34:43 #183
15150 rebel_girl
rebels_meisje
pi_3726001
eerst lezen, dan reageren...
alerta, alerta, alerta antifascista
  donderdag 4 april 2002 @ 20:47:29 #184
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_3726159
[offtopic] sorry rebel [offtopic]
  vrijdag 5 april 2002 @ 00:11:33 #185
13783 Anthraxx
pi_3729063
* Na een aantal uur in gedachten verzonken geweest te zijn, schrikt Anthraxx op. Vlug kijk hij om zich heen, maar hij ziet dat Rebelgirl in een bed, ergens in de hoek in slaap gevallen is.

Anthraxx staat op en loopt naar de rijen wapens. Hij bekijkt ze aandachtig en pakt er enkele beet en zet ze weer terug. Dan klinkt er een luid gekletter door het huisje, zodra enkele zwaarden omvallen.

Rebelgirl schrikt wakker en mompelt: "Watisser???". "Ehhmm... niets..." stamelt Anthraxx. Dan draait hij zich om en vraagt "Hoe ben je te weten gekomen dat jij ook delen van En_Sabah_Nur in je hebt gekregen?" om vervolgens door te vragen "Zit hij echt voor eeuwig in jou en mij?"

Er klinkt een vaag gemompel van Rebelgirl's kant, maar Anthraxx verstaat het niet meer. "Ik stel iets teveel vragen denk ik, ik zal er later op terug komen. Ga jij maar slapen, ik houd hier wel de wacht en ik ga eten zoeken..."

Dan pakt Anthraxx 1 van de mooiere zwaarden op, en bekijkt hem aandachtig. "Deze is wel geschikt om wat konijnen te slachten" grijnst Anthraxx en loopt de deur door, die hij vervolgens op slot draait...

Het is al nacht in het bos, en hij moet op zijn hoede zijn voor gevaarlijke beesten. Het lijkt erop dat hier een hele kudde wolven ronddwaalt, maar ze schenken geen aandacht aan Anthraxx. Ze lijken hem erg bedroeft, net alsof ze iemand missen. Hun meester ofzo....

Dan bedenkt Anthraxx zich. Hij draait zich om en rent zo snel mogelijk terug naar het huisje, doet de deur van het slot, en loopt weer naar binnen. Met een harde klap valt de deur dicht en wederom wordt Rebelgirl wakker. "Kan je niet zachtjes doen..." klinkt het moeizaam. "Ehh.. nee, er schiet me net iets te binnen. Weet jij waar Atrimar is???"

Sorry dat ik zo laat reageerde rebelgirl, had andere dingen te doen deze avond

vrijdag 5 april 2002 @ 12:03:40 #186
15150 rebel_girl
rebels_meisje
pi_3731958
atrimar...nu je het zegt, die heb ik al maanden niet gezien.
misschien is ie door het bos aan zwerven met zn wolven..

* moeizaam staat rebel op, loopt naar haar rugzak en haalt er wat repen gedroogt vlees uit.
het is niet veel maar genoeg om twee magen te vullen.

heb je honger?

zaterdag 6 april 2002 @ 12:07:02 #187
13783 Anthraxx
pi_3741306
De wolven liepen hier rond, het lijkt net alsof zij hem zoeken of missen. Ik kan het ook niet anders uitleggen denk ik...

* Anthraxx loopt een beetje rond door het huis en kijkt in het rond.

En dan ook die borden die hier achter zijn gelaten, net alsof hij uit pure haast is weggegaan. Alhoewel ik niet weet van wie dat tweede bord moet zijn.

* Anthraxx hoort Rebelgirl mompelen over eten.

Nee dankje, ik heb geen honger...

* Dan pakt Anthraxx een groot zwaard op en houd hem stevig vast. Hij loopt naar de deur en doet hem weer open....

Zullen we hem gaan zoeken? * vraagt Anthraxx.

maandag 8 april 2002 @ 19:33:30 #188
15150 rebel_girl
rebels_meisje
pi_3764475
ja dat kan...maar hij kan inmiddels wel overal op het eiland zijn...

en wil hij wel gevonden worden???

* rebel_girl houdt een van de zwaarden in haar hand en oefent er mee in de lucht

dinsdag 9 april 2002 @ 19:05:31 #189
13783 Anthraxx
pi_3776130
Ik weet niet of hij gevonden wilt worden. Ik weet ook niet waar hij is. Ik heb helemaal niets van hem gehoord namelijk...

* Anthraxx zucht.

En je kan verder geen kant op.... Dagobert zoekt jou om een 1 of andere reden op, in het bos. Daarnaast zoekt RoboTech jou, en mij waarschijnlijk, ook. Ik heb geen flauw idee of we hier wel veilig zitten. Ik denk dat we over minstens een paar dagen hier gewoon weg moeten gaan en ergens anders heengaan, alleen om hun te ontwijken...

woensdag 10 april 2002 @ 20:10:33 #190
15150 rebel_girl
rebels_meisje
pi_3789322
hmm ja daar heb je gelijk in...
* rebel heeft de woorden amper uitgesproken of ze krimpt ineen van de pijn.
ze snakt naar adem terwijl ze angstig in het rond kijkt.
  woensdag 10 april 2002 @ 20:14:28 #191
13783 Anthraxx
pi_3789375
* Anthraxx schrikt

Wat isser aan de hand???

* Paniek slaat toe, maar het is hopeloos. Anthraxx kan haar hiermee niet helpen.

woensdag 10 april 2002 @ 20:26:05 #192
15150 rebel_girl
rebels_meisje
pi_3789509
* rebel_girl kruipt in een hoekje en laat zich rillend op de grond zakken.

anthraxx...mn rugzak....maak wat thee van het zakje kruiden....

woensdag 10 april 2002 @ 21:05:06 #193
13783 Anthraxx
pi_3789858
* Anthraxx springt op en rent naar de hoek toe. Daar vind hij Rebelgirls rugzak. Hij maakt het open en zoekt het snel door. Ergens onderaan vindt hij enkele theeblaadjes.

Hmmzz... ik heb warm water nodig.

* Gelukkig voor Anthraxx brandde er al een vuur. Dan loopt hij naar de tafel toe en pakt een grote ketel, en loopt naar buiten. Enkele minuten later komt hij terug met een gevulde ketel vol met water die hij op het vuur zet. Na zo'n 10 minuten kookt het water eindelijk en dan zoekt Anthraxx een kom, waar hij het water in schept. Dan gooit hij uiteindelijk de thee bladeren erin en laat die weken.

Hij draait zich om en haast zich naar Rebelgirl, die op de grond licht te kronkelen van de pijn. Hij knielt en geeft haar de thee te drinken...

vrijdag 12 april 2002 @ 11:14:50 #194
15150 rebel_girl
rebels_meisje
pi_3806337
* de thee kalmeerd rebel, en weldra trekt de pijn weg.
anthraxx zit nog steeds geschrokken op de grond toe te kijken, en pas na enkele minuten spreekt hij.

wat was dat?

het ritueel wat ik op jou heb toegepast..om die entiteit uit je te drijven....
volgens mij is het fout gegaan, een deel van die aanwezigheid waart nog in mij rond...het zint op wraak...
het probeerd mijn lichaam over te nemen, zoals het bij jou deed...
en ik kan het niet in mn eentje oplossen..
* rebel_girl kijkt enigszins wanhopig in het rond.

vrijdag 12 april 2002 @ 15:23:13 #195
13783 Anthraxx
pi_3810040
Het spijt me om te zeggen maar ik kan je ook niet helpen ermee. Ik kan geen magie beoefenen. Dan hebben we dus een probleem. Tenzij jij iemand weet die dat wel kan. Atrimar is er niet. Misschien kan Lord_Dreamer het? Maar ik zou dat eigenlijk niet weten...

* Paniek schiet door Anthraxx' hoofd.

Het enige wat ik kan doen is je helpen door iemand die het wel kan te zoeken. En zoals ik net al zei is de enige die ik ken, waarvan ik weet dat hij het kan, Atrimar.

zondag 14 april 2002 @ 18:55:49 #196
15150 rebel_girl
rebels_meisje
pi_3829616
ja, je hebt gelijk, ik weet het anders ook niet.
maar ik blijf hier niet alleen achter ik ga met je mee.
stel dat er weer wat gebeurd, ik kan mezelf niet meer vertrouwen.
  woensdag 17 april 2002 @ 00:12:58 #197
13783 Anthraxx
pi_3859213
* Verschrikt kijkt Anthraxx op. "Er klinken stemmen buiten!" fluistert Anthraxx tegen rebelgirl "En het klinkt als Dagobert". Woedend rent Anthraxx naar de andere kant van het gebouw, waar hij een lang zwaard pakt. Dan rent hij terug en loert door het raam. "Ik had idd gelijk, het zijn Dagobert en nog iemand die ik niet herken" zucht Anthraxx. "Pak een wapen, al is het maar om je te verdedigen, dit kan heel bloederig gaan worden." zegt Anthraxx en hij loopt naar de deur en blijft daar staan. Hij wacht totdat de deur opengaat, waarna hij direct toe kan slaan. Gespannen houd hij het zwaard in aanslag...

zie het verhaal in het duistere bos van Herne
  donderdag 18 april 2002 @ 08:34:51 #198
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_3873103
Zo, dus jij denkt dat Rebel van jou is. Maffe bezetene. Ik zou graag eens met Rebel zelf praten.

* Dagobert pakt zijn stok weer op en nog voor Anthraxx daarop heeft kunnen reageren staat er en krachtveld tussen de twee waar niemand doorheen kan.

Als ik het uit rebels mond hoor zal ik jullie eerst laten rusten, maar daarvoor nooit of te nimmer.

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  donderdag 18 april 2002 @ 08:50:16 #199
12855 RoboTech
Simon Carnagy R.I.P
pi_3873196
* Simon laad z'n geweer door en het dreigende geluid van het mechaniek doet de twee kemphanen opschrikken

Ehmm Voor dat jullie met elkaar op de vuist gaan en dreigen met van alles en nog wat. Kunnen jullie er beter voor zorgen dat de dame in kwestie zelf het woord doet.

Als we jullie zonodig hadden willen kwetsen dat was dat al gebeurt Dus laat de dame zelf maar eens beslissen met wie ze mee wil en vertel mij dan maar eens wat er aan de hand is .. Waar komt jullie bezetenheid vandaan.

R.I.P
  donderdag 18 april 2002 @ 09:35:17 #200
13783 Anthraxx
pi_3873592
Het gaat jullie helemaal niet aan waar wij aan lijden, het feit is dat we er zo snel mogelijk vanaf willen ZONDER gestoord te worden. Is dat nou zo moeilijk te begrijpen?

* Anthraxx zucht en kijkt de figuren dreigend aan.

En nou optiefen© voordat ik echt kwaad wordt, jullie staan hier mijn tijd te verdoen terwijl we zo snel mogelijk weg willen...

* Anthraxx draait zich om en slaat de deur dicht, maar hij realiseerd dat ze ingesloten zitten. Er is geen andere uitgang behalve deze, en die zal nog wel een tijd bewaakt worden...

Wat moeten we hiermee? We kunnen niet vluchten...

donderdag 18 april 2002 @ 23:40:41 #201
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_3883608
* Dagobert heft zijn betovering op en loopt naar de smederij hij opent de deur.

Anthraxx, het zal best dat het me niks aan gaat wat er met je is. Maar ik geef om rebel, ze was verdorie bijna mn vrouw. Ik wil niet dat haar wat overkomt. Laat haar met mij mee gaan, ik zal voor haar zorgen. Ik zal haar genezen, dat weet ik zeker.

* Dagobert kijkt dreigend naar Anthraxx en wacht af.

vrijdag 19 april 2002 @ 11:35:34 #202
15150 rebel_girl
rebels_meisje
pi_3886970
* rebel_girl staat midden in de kamer verward naar de twee te kijken, ze heeft een zwaard in haar handen, klaar om zich te verdedigen tegen wie dan ook.

dagobert...ik denk dat het beter is dat je je afzijdig houdt in deze kwestie.
je hebt geen idee waarmee je je inlaat, een kwaade aanwezigheid heeft ons bezeten en het zoekt een kans om zich uit te breiden.

* rebel_girl denkt dat ze een kans ziet te ontsnappen als dagobert verder van de deuropening gaat staan, maar dan ziet ze de man uit het bos met een vreemd wapen de uitgang verdedigen.

dinsdag 23 april 2002 @ 21:00:44 #203
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_3939503
Ok, ik leg me er bij neer. Maar dan moet jijer wel wat aan gaan doen. Dat kwade is slecht en moet verdreven worden, dat lukt jullie niet met zn'n tween. Jullie moeten hulp gaan halen, beloof je dat

/ Ik kan het niet aanzien als je dat niet doet

dinsdag 23 april 2002 @ 21:08:44 #204
15150 rebel_girl
rebels_meisje
pi_3939588
dat beloof ik.

* rebel_girl kijkt anthraxx aan.
we moeten idd iets doen, maar ik beschik nu niet over de juiste informatie dus ik stel voor dat we die eerst gaan zoeken.

dinsdag 23 april 2002 @ 21:15:08 #205
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_3939645
Ok, ik wens je veel sterkte. Ik ga terug naar mijn theehuis,dus als je me nodig hebt... je weet me te vinden.

* Dagobert draait zich om en loopt met ferme passen het bos in, Op enige afstand volgt Simon.

dinsdag 23 april 2002 @ 21:33:07 #206
12855 RoboTech
Simon Carnagy R.I.P
pi_3939858
* Simon kijkt het aan en ziet dagobert weer naar buiten komen.

Ehmm.. Wat doe je nu eerst ben je kwaad en nu gaan we weg .. ??

R.I.P
  dinsdag 23 april 2002 @ 21:51:06 #207
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_3940027
Ik kan haar toch niks opdringen, ze is slim genoeg om voor zichzelf te zorgen. Daar ga ik in iedergeval van uit, ze moet het maar redden, als ze mijn hulp niet wil kan ikdaar moeilijk tegeningaan.

Ik kijk het eerst wel even toe, ik neem een beetje rust en als ze dan nog steeds niks doet grijp ik wel in.

Ik moet nu gaan, terug nara huis. Het ga je gaat, pas goed op.

* Dagobert draait zich om en zonder op een antwoord van Simo te wactehn stapt hij met vroome passen het bos door, richting de tuinen en zijn huisje.

dinsdag 23 april 2002 @ 21:58:28 #208
12855 RoboTech
Simon Carnagy R.I.P
pi_3940106
* Magiërs vreemde mensen zijn dat. Zucht hij.

Dan gaat Simon weer terug naar het bos om verder te jagen.

R.I.P
  dinsdag 23 april 2002 @ 22:48:24 #209
13783 Anthraxx
pi_3940703
Ja, dat was ik ook van plan geloof ik. Het enige dat ik weet is dat Equilan een grote bibliotheek heeft en dat we daar wellicht meer informatie vinden. Als alles goed is staat mijn paard nog buiten en kunnen we vrij snel naar de toren van Equilan reizen. Als we daar niets vinden kunnen we altijd Lord_Dreamer om hulp vragen.

* Anthraxx draait zich om, loopt de smederij weer in en zoekt een zwaard uit. Dan pakt hij een tas, gooit die vol met voedsel en flessen water en hangt het op zijn rug om vervolgens de deur uit te lopen. Rebelgirl volgt hem en dan sluit de deur met een luide knal.

Anthraxx loopt naar het paard en bestijgt het dier, waarna Rebelgirl volgt. Het paard draaft richting Equilan's toren.

[Dit bericht is gewijzigd door Anthraxx op 24-04-2002 18:03]

woensdag 24 april 2002 @ 18:09:53 #210
13783 Anthraxx
pi_3950592
Kleine topic kick tbv wijziging POST, sorry pluis (als het niet mag)
  vrijdag 28 juni 2002 @ 09:34:32 #211
10390 Atrimar
*pruttel*
pi_4791503
De smederij is na maanden van ongebruik in bedenkelijke staat geraakt, en het bos is alweer begonnen met terugnemen wat afgenomen was.
Het onkruid overwoekerd het pad naar de smederij al gedeeltelijk, en het grote waterrad staat alweer tijden stil, compleet vastgeroest in de tijd die voorbij is.

Vanuit de verte word op de weg naar de smederij een gestalte zichtbaar. Naarmate hij dichterbij komt ziet hij hoe de smederij erbij staat, en een rommelende zucht ontsnapt aan zijn keel.

Er zal veel werk gedaan moeten worden.

* Atrimar is terug, er ligt weer werk te wachten.

woensdag 3 juli 2002 @ 16:01:32 #212
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_4867008
* Een bediende komt aanwandelen en vraagt of de smid misschien nieuw deur (poort) beslag kan maken aangezien het oude half vergaan is.

De hoofdpoort maoet van nieuwe beslag voorzien worden in een fantasy achtige stijl.

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  donderdag 4 juli 2002 @ 13:21:33 #213
10390 Atrimar
*pruttel*
pi_4881724
hmmm laat ik eens gaan navragen wat voor poort de goede man nu eigenlijk wil.

* Atrimar pakt wat spullen, en gordt zijn zwaard om en vertrekt naar het Kasteel van LD

vrijdag 5 juli 2002 @ 12:33:48 #214
10390 Atrimar
*pruttel*
pi_4895357
Vanuit de schoorsteen kringelt een grijszwarte pluim rook de hemel in, en het geluid van een loeiende blaasbalg weerklinkt uit de smidse.
Atrimar staat zwetend achter het aambeeld stukken metaal te bewerken met zijn grote hamer.

Naast het aambeeld staat een miniatuur van gips van een versiersel voor de deur van LD

pi_4899523
* Vanuit het niet, zoals het lijkt, staat er ineens een vreemdeling achter de smid.

Gegroet Atrimar, ik ben Solomon, en ik vroeg me af of jij voor mij misschien iets kunt maken, het betreft een kelk, hij moet van goud zijn, en de buitenkant moet ingelegd zijn met verschillende edelstenen, laat je fantasie er maar op los, geld speelt geen rol.

* En de vreemdeling loopt de deur uit, hoewel, lopen, het lijkt alsof zijn voeten de grond niet raken, maar goed is dit niet te zien door het lange kleed wat hij aanheeft.

woensdag 10 juli 2002 @ 09:54:30 #216
10390 Atrimar
*pruttel*
pi_4952009
Atrimar heeft zijn twee assistenten de opdracht gegeven om de details van de kelk en de scharnieren af te werken, zodat hij wat tijd voor zichzelf heeft. Buiten neemt hij eerst een bad in het koele stromende water van het beekje dat het waterrad aandrijft.
Oude littekens en nieuwe staan kriskras op zijn lichaam, getuigen van een roerige tijd in het verleden, en voorbodes van roerige tijden die nog gaan komen.
  woensdag 10 juli 2002 @ 12:22:33 #217
14708 Roel_van_Mil
The Summer king
pi_4953489
Verderop zijn een aantal kinderen druk aan het spelen met een bal. Hun hoge stemmetjes trekken de aandacht van de mensen die voorbij lopen met hun boodschappen. Er hangt door het spel van de dreumessen en ontspannen en vrolijke sfeer. Atrimar Zucht rustig en bemerkt dat dit ook effect op hem heeft.
Een ongeforseerde glimlach wordt op zijn gezicht zichtbaar.
De grootste van de kinderen pakt de bal en schiet deze zo hard hij kan de lucht in. Atrimar kijkt omhoog en ziet hoe de witte bal als de zon in de strak blauwe lucht afsteekt. Geholpen door de wind komt de bal op hem af.
Het kreunende geluid van de deur van de smitse doet Atrimars aandacht afleiden. De glimlach op zijn gezicht is verdwenen en verschrikt kijkt hij om.
Daar voor de smitse ziet hij in de schaduw van zijn smitse een manlijk figuur. Gekleed in een lange zwart leren broek en Camouflage shirt, waarover twee leren gespen voor het herbergen van een dolk zichbaar waren, bleef de man staan. Hij kwam uit gebogen stand overeind en keek half vanuit de schaduw naar Atrimar. Zijn gezicht was niet zichtbaar door de zon die vanachter de smitse kwam. De man stak zijn hand op. Duidelijk was zichtbaar dat hij daarin een aantal dunnen ijzeren spijlen had.
'Bedankt voor het behoud van werkgelegenheid' zei de man met een deftig accent. 'Olidammara groet u, heer'.
Met een klap kwam de bal op het hoofd van Atrimar terecht. Geschrokken dook Atrimar iets opzij en in reactie keek hij direct weer naar zijn smitse.
De man die daar zojuist stond was nergens meer te bekennen.
De knecht van Atrimar komt naar buiten rennen. 'We zijn bestolen!'

[Dit bericht is gewijzigd door Roel_van_Mil op 10-07-2002 12:25]

[url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=14708]"Maar eigenlijk ben je best wel stil en verlegen, dacht ik zo..."[/url]
  woensdag 10 juli 2002 @ 12:24:07 #218
10390 Atrimar
*pruttel*
pi_4953509
Grommend klimt Atrimar uit de beek en smijt woest de bal terug naar de kinderen.

Bloed en as waar komen dié nu weer vandaan?

vrijdag 12 juli 2002 @ 12:35:11 #219
10390 Atrimar
*pruttel*
pi_4980405
Lekker zo'n late edit ... zie het nu pas, gaat dit nog verder of wat?
  maandag 22 juli 2002 @ 10:10:05 #220
10390 Atrimar
*pruttel*
pi_5107305
* Atrimar is klaar met het werk voor LD en stuurt een van zijn assistenten naar hem toe met een kar waar de hengsels op liggen
  woensdag 28 augustus 2002 @ 19:26:38 #221
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_5575146
Opeens horen ze een stem in hun hoofd * ; Vreemdeling we hebben je hulp nodig , er staan grote dingen te gebeuren .
Kom naar de tuinen van Fok! op zondag 1 september om 3 uur Wees voorbereid op strijd want er staan verschrikkelijke dingen te gebeuren met dit liefelijk eilandje
pi_6292279
Na wat rondgehangen te hebben bij LD op zijn kasteel en bijgekomen te zijn van zijn knallende terugkeer op het Eiland is Atrimar terug gegaan naar zijn oude smederij om wat zaken op een rijtje te zetten.

Onder het genot van een stevig glas is hij onder een boom gaan zitten om gedachtenloos wat pijlen te snijden.

pi_6296059
Beste man, ik heb gehoord dat u de beste smid op het eiland bent. aangezien ik de deuren van mijn fantasy shop net ge-opent heb is het misschien handig om er ook dingen te verkopen. Kan ik een contract met je sluiten....ik heb nog 4 zwaarden nodig, in de stijl van de 23e era van Fhazal
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_6299623
Hm, het is lange tijd geleden dat ik smidswerkzaamheden heb uitgevoerd hier kerel. Ik zal er over nadenken en zal je binnen twee dagen aangeven of ik je verzoek zal aannemen.
pi_6301959
ik dank u hartelijk.
Het is al lang geleden dat ik zelf achter het vuur heb gestaan, en laat het liever een iemand over met de plaatselijke kennis. De kennis van deze wereld is nog niet tot mij doorgedrongen
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zondag 27 oktober 2002 @ 20:13:38 #226
26706 Kjeldoran_Knights
We're not afraight to die
pi_6493545
* Twee knights komen even langs door de bulderende storm en zien dat e allerlij losliggend materiaal rond de smederij ligt.

Ze bergen het netjes op en het schuurtje en zorgen dat alle ramen en dueren goed dicht zijn. Ze schuiven een briefje onder de deur door dat ze geweest zijn en dat het materiaal in het schuurtje ligt.

From the cold of the north we come.. Prepare to die...
pi_6599821
* AirRaid komt binnenlopen en vraagt aan Atrimar of hij deze folder wilt ophangen
FC FOK! ZOEKT JOU!!!
FOK!Eiland's 1ste voetbalclub is op zoek naar
spelers die het team willen komen versterken.
Heb je altijd gedroomd om een bekende voetballer te worden??
Meld je dan nu aan bij FC FOK!

[Dit bericht is gewijzigd door pluisje op 03-11-2002 21:42]

vrijdag 17 januari 2003 @ 14:36:23 #228
38216 haarb0l
mijn mening is 4 8 15 16 23 42
pi_7951416
* haarb0l vraagt zich af of hij een grote order kan plaatsen voor houtbewerkingsgereedschap (m/v) met uitgestelde betaling ivm opzetten leveranciersbedrijf
  vrijdag 17 januari 2003 @ 22:08:28 #229
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_7960855
ik vraag me af of Atrimar hier binnekort nog post, haarb0l
  zaterdag 19 april 2003 @ 12:42:05 #230
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_9877954
* in zijn zoektocht naar een plaats waar hij nieuwe bewapening kan kopen is Abbadon aangeland bij een oude smederij......na een aantal rondjes eromheen te hebben gelopen en aangeklopt te hebben, constateerd hij dat de smederij verlaten is....dit wordt nog eens bevestigd door de dikke laag stof die over de aanwezige gereedschappen en meubels ligt....

"Misschien kan ik hier dan zelf een nieuw wapen smeden....."* denkt Abbadon....maar eerst de boel maar eens grondig schoonmaken...

Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zaterdag 19 april 2003 @ 19:14:42 #231
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_9884253
* na enige tijd ziet de smidse er weer redelijk bruikbaar uit......gelukkig staan alle spullen die nodig zijn om te smeden er nog wel, en het duurt dan ook niet lang voordat de omgeving gevuld wordt met het geluid van hamer op aambeeld.....
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zaterdag 19 april 2003 @ 20:02:50 #232
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_9885570
* magneet komt de smederij binnengelopen hallo, ik zie dat u in de smederij bezig bent, mocht u behoefte hebben aan houtwerk van wat voor een soort dan ook dan kan ik dat in mijn timmerwerkplaats voor u maken.
  zaterdag 19 april 2003 @ 22:21:51 #233
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_9888194
quote:
Op zaterdag 19 april 2003 20:02 schreef Magneet het volgende:
* magneet komt de smederij binnengelopen hallo, ik zie dat u in de smederij bezig bent, mocht u behoefte hebben aan houtwerk van wat voor een soort dan ook dan kan ik dat in mijn timmerwerkplaats voor u maken.
* Abbadon onderbreekt zijn gehamer en kijkt de nieuwkomer aan..

"Bedankt voor het aanbod.....Wellicht dat ik uw hulp zal inroepen als ik wat definitievere plannen gemaakt heb.....Mijn naam is Abbadon trouwens, aangenaam kennis te maken.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')