Vergeet het maarquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat telt een OV kaart niet in het weekend ?![]()
Ik ga naar bed trouwens mensen
Wens me eens goedenacht net zo als bij iedereen.![]()
Ga een trein koppenquote:
Een week-OV is in het weekend alleen met korting geldig. Denk nou niet dat al die arme studenten gaan dokken als dat ding 5 van de 7 dagen gratis is.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat telt een OV kaart niet in het weekend ?![]()
Ik ga naar bed trouwens mensen
Wens me eens goedenacht net zo als bij iedereen.![]()
Nee, laiverdquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:33 schreef Imberr het volgende:
[..]
over 7 weken ofzo is hier weer herfstvakantie maar ik weet niet of dat voor iedereen gelijk valt?![]()
Laiverd...das echt zo fout Gronings he.quote:
Doei ..quote:
Doet ze bij mij ook niet hoor.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Doei ..
Nu valt me trouwens weer wat op wat ik mis wat je bij anderen wel doet maarja ik hou het maar voor me want ik ga toch slapen![]()
ik kan na vanavond toch moeilijkquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Doei ..
Nu valt me trouwens weer wat op wat ik mis wat je bij anderen wel doet maarja ik hou het maar voor me want ik ga toch slapen![]()
Maar wel leuk.quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:36 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Laiverd...das echt zo fout Gronings he.![]()
Maar bij Mo en co wel !quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Doet ze bij mij ook niet hoor.![]()
Bij mij welquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:38 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Doet ze bij mij ook niet hoor.![]()
Onderscheidt maken is een slechte eigenschap als ik bij de benaaldeelde users hoor.quote:
Hij begint weer...quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Onderscheidt maken is een slechte eigenschap als ik bij de benaaldeelde users hoor.
Martinuhhh! come back ! niemand is zo als jij![]()
Martinnuuuhhhh is niet meer......hier.....quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Onderscheidt maken is een slechte eigenschap als ik bij de benaaldeelde users hoor.
Wie ben jij annyway ?quote:
ik doe alleenquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee daar was ik ook al achterquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:42 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Martinnuuuhhhh is niet meer......hier.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |