Het tafereeltje heeft best wel wat, maar er is alleen niemand die iets op gang brengt. Ze doen wel pogingen, maar alles sterft een vroegtijdige dood.quote:
Nee niet want ze poetst te lang en dat is ook niet gezondquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:56 schreef BONG4002 het volgende:
ok ze poetst lang maar menig tandarts zou trots op haar zijn denk ik
Chantal gaf een voorzetje, Lieske tikte hem door alleen aan de afronding schort het idd nog een beetje bij de rest.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:56 schreef scanman01 het volgende:
Het tafereeltje heeft best wel wat, maar er is alleen niemand die iets op gang brengt. Ze doen wel pogingen, maar alles sterft een vroegtijdige dood.
Lang poetsen kan geen kwaad, maar je moet niet gaan schrobbenquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee niet want ze poetst te lang en dat is ook niet gezond![]()
Voor hem ook hoor zag je hem gister niet kijken met ze stokkie in ze bakkes.quote:Op zaterdag 3 september 2005 02:58 schreef scanman01 het volgende:
Rikkert heeft de pest in en gaat haar niet achterna. Hij is het poetsen zat denk ik. Hoewel het aangezicht van een mond met zoveel tandpasta om de lippen voor sommigen bij opwindend zou kunnen zijn
Nopequote:Op zaterdag 3 september 2005 02:59 schreef MissHobje het volgende:
Hij ging dus nie...
Als OF Roel OF Rikkert echt een beetje gek op Lieske is, dan zal diegene idd wel best de pest in hebben ja. Roel gisteren en Rikkert vandaagquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:59 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Voor hem ook hoor zag je hem gister niet kijken met ze stokkie in ze bakkes.
Hij is gewoon jaloers op Roel denk ik![]()
En??????????????quote:
Toen stond ze Rukkert op te geilenquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:00 schreef HAL9000S het volgende:
Hmmm, gisteren hield ze het een stuk langer uit
Anusssssquote:
hij komt binnenkort ook in BBquote:
De slet....quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:01 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Toen stond ze Rukkert op te geilen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |