Joost was degene die Nathalie bijna tegen Ralph zijn lippen aanduwde.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Forget it, Linda en Joost zitten erbij dus daar ontstaat echt geen vuurwerk hoor
Ruud en de verloskundige hebben een paar keer gezegd dat ze echt moet stoppen met roken. Maar geen sancties...dat dan weer niet.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:39 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
klopt maar deze wordt door BB geëxploiteerd en er wordt geen openlijke afkeuring door BB over uitgesproken. Het is blijkbaar normaal zo.
Hoezo?quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:35 schreef -Delta- het volgende:
Alles erop en eraan, nou mijn eetlust is weg. En dat als hetero-vrouw![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:41 schreef BB-King het volgende:
[..]
Iemand moet het doen hé... tja dan offer ik mezelf maar op.![]()
Nou, da's een lastige vraag, want ook ik vind idd dat ze allemaal een beetje nietszeggend zijn. Tja, op Rob na dan misschien, maar die heeft weer andere mindere kwaliteiten.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:40 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wie is jouw favoriet uit het huis dan?
Die heeft ze niet nee, maar ik vind het geen gratenpak.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al... Rondingen! Die heeft ze niet of nauwelijks. En dat is juist, naar mijn idee, wat vrouwen mooi maakt. Op botjes liggen is toch net even iets minder prettig.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:41 schreef BB-King het volgende:
[..]
Iemand moet het doen hé... tja dan offer ik mezelf maar op.![]()
Joost had toch de meeste stemmenquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan is dat stukje zeer fout. Lieske is door 4 dames genomineerd!! (jaloersheid?)
Daardoor kan Joost er maar 1 of 2 hebben gehad.
Lieske had de meeste stemmen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Joost had toch de meeste stemmen![]()
Ook al heb ik voorgaande BB's altijd heel weinig gevolgd, ik vind BB bewoners altijd een beetje nietszeggendquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:42 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou, da's een lastige vraag, want ook ik vind idd dat ze allemaal een beetje nietszeggend zijn. Tja, op Rob na dan misschien, maar die heeft weer andere mindere kwaliteiten.
Linda en een strategische vraagquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:45 schreef ks_choice het volgende:
Vooral Joost zit er weer lekker ontactisch doorheen te blèren.
Stelt Linda een strategische vraag om Ralph uit zijn tent te lokken, lijdt hij de aandacht weer af![]()
Nee. 5 dames hebben Lieske genomineerd!quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Joost had toch de meeste stemmen![]()
Is waarschijnlijk al opquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:45 schreef ruby het volgende:
Hebben ze geen drank ofzo?
Ik heb alleen BB1 gevolgd en ik vond dat dat toch wat meer verschillende types in zaten. Deze vind ik eigenlijk allemaal een beetje hetzelfde...quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:45 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ook al heb ik voorgaande BB's altijd heel weinig gevolgd, ik vind BB bewoners altijd een beetje nietszeggend![]()
De mensen thuis moeten volgende week toch ook stemmen, is dat op degene die moet blijven of weg moet? (Ja ik volg BB nu pas een beetjequote:Op zaterdag 3 september 2005 00:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee. 5 dames hebben Lieske genomineerd!
5?..op nat na alle dus?quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee. 5 dames hebben Lieske genomineerd!
Het waren proef nominaties.. Dus sloeg eigenlijk nergens op. Er kan nog niemand weggestemd worden door de kijkers.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:47 schreef -Delta- het volgende:
[..]
De mensen thuis moeten volgende week toch ook stemmen, is dat op degene die moet blijven of weg moet? (Ja ik volg BB nu pas een beetje).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |