Volgens een stukje op de BB site was Joost het meest genomineerd, daarna Rob, daarna Lieske.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, hij heeft 1 of 2 stemmen gehad.
Akelig dun is ze inderdaad niet. alleen zou ze net ietsje gevulder mogen zijn. Tussen haar borsten ze je gewoon haar botten zitten.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:30 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Nou, vind ik wat overdreven hoor, Dido heeft een mooi slank figuur naar mijn mening.
tuurlijk nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:32 schreef scanman01 het volgende:
Wat eet Tanja nu?? Is dat wel goed voor babies???
Volgens mij niet....quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:32 schreef scanman01 het volgende:
Wat eet Tanja nu?? Is dat wel goed voor babies???
En je hebt zelf een meid met mooie rondingen zeker?quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daarom is ze zo akelig dun. Ze moet idd nodig stoppen met roken en wat macs gaan eten!
Eensch.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:31 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik hoop echt dat die zwangere muts eruit vliegt en direct aangemeld wordt bij de raad van kinderbescherming of zo, wegens het moedwillig vergiftigen en verpesten van het leven van haar nog ongeboren kind
scanman schreef verbaastquote:
Vind ik niet, maar verschil in smaak moet kunnen. Ik vind haar echt zo'n "kut op stelten" zeg maar. Nauwelijks borsten en geen kont is niet mijn smaak. Een beetje buikje en verder ook alles erop en eraan is meer mijn smaakquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:30 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Nou, vind ik wat overdreven hoor, Dido heeft een mooi slank figuur naar mijn mening.
I agreequote:Op zaterdag 3 september 2005 00:33 schreef -Delta- het volgende:
[..]
En je hebt zelf een meid met mooie rondingen zeker?
Wat is er mis met Dido, ze heeft gewoon een prachtig figuur.![]()
Dan zijn er veel veel veel irritatiesquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:31 schreef Jane het volgende:
Mijn God, wat zijn die mensen saai zeg! Hoe moet dat in godsnaam over 2 maanden zijn?? Ze zijn nu al uitgeluld.
Hoezo? Ga naar een gemiddeld verjaardagsfeest en kijk hoe bijzonder interessant daar geluld wordt (not)quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:31 schreef Jane het volgende:
Mijn God, wat zijn die mensen saai zeg!
Alleen jammer dat ze niks interessants te melden heeft.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:33 schreef -Delta- het volgende:
Wat is er mis met Dido, ze heeft gewoon een prachtig figuur.![]()
Alles erop en eraan, nou mijn eetlust is weg. En dat als hetero-vrouwquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind ik niet, maar verschil in smaak moet kunnen. Ik vind haar echt zo'n "kut op stelten" zeg maar. Nauwelijks borsten en geen kont is niet mijn smaak. Een beetje buikje en verder ook alles erop en eraan is meer mijn smaak
Het is "dat verbaast me niets"quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:34 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
scanman schreef verbaast
Is het nou d of t?
(had vandaag een toets, zat dit woord ook bij)
Ik had verbaasd
Ik schrijf verbaasd omdat het dacht ik een voltooid deelwoord is en geen werkwoord.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:34 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
scanman schreef verbaast
Is het nou d of t?
(had vandaag een toets, zat dit woord ook bij)
Ik had verbaasd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |