Van de bewoners? Naast de jacuzzi en de camera pakt het geluid op, daarom is het ook lastiger te verstaanquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:28 schreef diamondvoodoo het volgende:
waar mogen die zendertjes zitten bij die jacuzzi???
Daarom is ze zo akelig dun. Ze moet idd nodig stoppen met roken en wat macs gaan eten!quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:28 schreef TRiXeS het volgende:
Eigenlijk wel triest dat daar zoveel mensen roken... Het is vooral jammer dat Dido rookt. Zo'n prachtige vrouw en dan roken..![]()
![]()
Ze kwam toch eergister met een praatje van "als ik s'ochtends eentje rook en koffie drink, kan ik tot laat zonder sigaret door"quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:25 schreef TheVulture het volgende:
En daar komt de rokende zwangere kut weer
Nou, vind ik wat overdreven hoor, Dido heeft een mooi slank figuur naar mijn mening.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daarom is ze zo akelig dun. Ze moet idd nodig stoppen met roken en wat macs gaan eten!
Ach, hij heeft 1 of 2 stemmen gehad.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:30 schreef diamondvoodoo het volgende:
Joost loopt leuk en aardig iedereen te bedienen.......
Naat: dank je wel!!!!!
Ralph: Top!
Ingrid: je bent de beste!
Maar ondertussen wel tot de 3 meest genomineerde horen
Ze moet het zelf weten natuurlijk, maar ondertussen rookt ze aan de lopende band...quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:29 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze kwam toch eergister met een praatje van "als ik s'ochtends eentje rook en koffie drink, kan ik tot laat zonder sigaret door"
Ja praatjes, maar ze heeft natuurlijk zoveel stress![]()
Ik vind haar wel een mooi postuur hebbenquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daarom is ze zo akelig dun. Ze moet idd nodig stoppen met roken en wat macs gaan eten!
Waarom verbaast me dat nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:30 schreef ruby het volgende:
Chantal wil graag Frans Bauer horen.
Dat verbaasd me nietsquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:30 schreef ruby het volgende:
Chantal wil graag Frans Bauer horen.
Ik zou zo graag zien (en verwachtte ook dat hij daarom in het huis was gekomen) dat hij Nathalie continu lastig zou gaan vallen en proberen te versierenquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:27 schreef mriks het volgende:
laat Nathalie en Ralph lekker met z'n tweeen in bad bubbelen!
Volgens mij wij allemaalquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:31 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik hoop echt dat die zwangere muts eruit vliegt en direct aangemeld wordt bij de raad van kinderbescherming of zo, wegens het moedwillig vergiftigen en verpesten van het leven van haar nog ongeboren kind
Kijkquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:31 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ik hoop echt dat die zwangere muts eruit vliegt en direct aangemeld wordt bij de raad van kinderbescherming of zo, wegens het moedwillig vergiftigen en verpesten van het leven van haar nog ongeboren kind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |