22.57
Nath: waarom doe je niet mee met het toneelclubje hier?
Rob: omdat ik nooit word gevraagd.
Nu vertelt Rob over een toneelstukje wat ze hebben gedaan. Om bij in je broek te plassen [had je denk ik bij moeten zijn]. Oh nee, Rob gaat weer een liedje zingen alleen weet hij het begin niet.
Mijn naam is baksteen
De schrik van de snelweg
de rest is niet bijster geïnteresseerd
Nath: ga je ook veel naar musicals
Rob: dan wordt ik emotioneel?
Joost: heb je Elisabeth gezien?
Dido: nee, ik heb hem wel op dvd. Aïda heb ik gezien. Heb ik ook op dvd. En drie musketiers.
Dido: wil jij nog een keer dat liedje doen van Theo en Thea?
Nath: heb jij die al gezien Rob?
Rob: nee jullie hebben zoveel leuke dingen gedaan toen ik weg was.
Nath gaat nu [helaas helaas] theo en thea doen. Ik ga weer even switchen naar binnen.
Binnen zijn we aan het fluiten en op tafel aan het slaan. Heeft niks met seks te maken en met alcohol (hier zo'n verwarde smiley met zo'n vraagteken boven zijn hoofd). Doen ze nog steeds doorfluistertje? Leuk als je op een brommer zit. Dit is echt niet te volgen. Ralph heeft het niet verstaan [ik ook niet]. Toch maar weer naar buiten.
Rob is weer aan het zingen, maar een liedje wat hij eigenlijk niet meer weet. Hij probeert "there is a hole in my bucket, dear Lisa" maar hij komt er niet op hoe het precies gaat.
Nath heft do-re-mi van de Sound of Music aan en springt erbij op. Dido kijkt of ze water ziet branden, die kent het geloof ik niet.
Rob baalt dat hij het niet met zijn dochter doet [die is toch al heel oud?]. en dat mist hij opeens. (zingen bedoelt hij dus, niet iets anders...)
Joost: thuis zet je een cd op en hier moet je zelf zingen, da's veel leuker.
[pffffff.... effe wijntje bijschenken, als ik het alcohollevel gelijkkrijg met die lui ga ik het misschien ook leuk vinden]
[ Bericht 1% gewijzigd door phileine op 03-09-2005 23:17:10 ]
mooi he, alles