abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 september 2005 @ 20:35:52 #51
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30239495
Bewoners staan op van tafel om buiten te gaan kijken.

Chantal roept "Wie zijn jullie dan?"
Big Brother roept dat ze naar binnen moeten komen.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 3 september 2005 @ 20:40:29 #52
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30239643
Ze horen Paradise by the dashboard light en zingen mee.

Rob staat in de deuropening zingt mee en draait zijn kont.

Daarna "Heb je even voor mij".... Dit belooft een bonte avond te worden.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 3 september 2005 @ 20:43:24 #53
80380 Paultjehh
The usual suspect
pi_30239747
Er ging er 1 aan Lieske dr ook likken...hmz
**Senseo, ik houuuu zoveel van jou!**
  zaterdag 3 september 2005 @ 20:44:38 #54
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30239778
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:43 schreef Paultjehh het volgende:
Er ging er 1 aan Lieske dr ook likken...hmz
Roel dan zeker, die zit naast haar.
  zaterdag 3 september 2005 @ 20:45:31 #55
80380 Paultjehh
The usual suspect
pi_30239810
Nee, ik heb het ff nagekeken en het was Joost
**Senseo, ik houuuu zoveel van jou!**
  zaterdag 3 september 2005 @ 20:47:02 #56
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30239863
Ze staan nu op een rijtje een Hare Krishna liedje te zingen. Rob voert het team aan. Lieske Joost en Rikkert zitten nog aan tafel.
  zaterdag 3 september 2005 @ 20:51:11 #57
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30240012
Roel en Lieske wrijven lief over elkaars rug. De cameraman ziet het ook en zoomt in.

Het eerste BB5 setje

[ Bericht 64% gewijzigd door Sanne op 03-09-2005 21:00:54 ]
  zaterdag 3 september 2005 @ 20:52:57 #58
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30240079
Lieske kan niet "hakken". Zij vraagt wie het wel kunnen. "Ik heb het heel vaak gebprobeerd maar ik zie er echt debiel uit als ik het doe." (klopt) Ze doet het even voor. Rikkert kan het wel.
  zaterdag 3 september 2005 @ 21:01:39 #59
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30240369
Roel geeft Lieske een zoen, met veel geluid (een smakkerd).

Lieske: Wisten jullie al dat Roel en ik samen op vakantie gaan?
Geen reactie.
Lieske: De eerste vijfduizend euro hadden we al.
  zaterdag 3 september 2005 @ 21:28:49 #60
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30241140
Menno likt aan Linda's oor. Hebben ze een geheime opdracht gekregen over dat oorlikken?
  zaterdag 3 september 2005 @ 21:47:55 #61
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30241699
Sfeer stijgt, niveau daalt.

Wie is de domste in dit gezelschap? Gelach.
Wie is de geilste in dit gezelschap? Weer gelach.

Helaas volgen er geen antwoorden.
pi_30241830
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 21:28 schreef Sanne het volgende:
Menno likt aan Linda's oor. Hebben ze een geheime opdracht gekregen over dat oorlikken?
Het voelt goed hè?
A je to!
  zaterdag 3 september 2005 @ 22:00:32 #63
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30242092
Een waarschuwingsbrief van Big Brother over hun zenders. Ze moeten er beter op letten.
  zaterdag 3 september 2005 @ 22:06:12 #64
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30242294
Tanja wordt naar de dagboekkamer geroepen.
  zaterdag 3 september 2005 @ 22:41:05 #65
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30243312
De Fabeltjeskrant wordt ingezet.

that's my queu, ik moet echt even iets anders gaan doen.
  zaterdag 3 september 2005 @ 22:52:45 #66
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30243644
De bewoners doen nu het doorfluisteren spel... Na 8 keer doorfluisteren moet het verhaal totaal zijn veranderd. Het is iets over bananen pijpen en condoomsinbrengen enzo.... Zeer volwassen materiaal zeg maar.
My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 3 september 2005 @ 22:53:44 #67
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30243681
Buiten zitten Joost, Rob, Dido en Nathalie allerlei liedjes te zingen. Stef Bos, Klein Orkest en Vader Abraham komen onder andere voorbij. De sfeer zit er prima in, alleen het kampvuur mist nog!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_30243776
22.45
Rob, Dido en Joost(?) buiten zingen Pappa van Stef Bos met veel hartstocht.

Binnen wordt een spel gespeeld. Nathalie opent een fles drank (bessenjenever?) en voegt zich bij de groep buiten.

Binnen is het moeilijk te verstaan. Er wordt wat gesmiespeld en verder gaat het over hoeveel drank ze nog hebben en of ze wat moeten bewaren voor morgen. Veel gegiebel en gefluister. Ah! dat is het spelletje! Ze doen doorfluistertje denk ik.

Buiten zijn ze nu bij het kleine café aan de haven. Binnen hilariteit omdat de zin verkeerd is doorgeven. De zin was "ik ga aan bridget vertellen dat je bij Linda kan liplezen in een pyjamabroek" of iets dergelijks.
Roel (?): je moet een lang verhaal vertellen, dan wordt het vanzelf iets goors
Linda: normaal kan je niet liplezen, maar ze zijn opgezwollen door het fietsen.
wat discussie dat het de eerste dag ook kon met die roze broek
Linda: we gaan weer los vanavond.

doorfluistertje, ik versta alleen: ...de meiden rosé drinken gaan ze straks bananen pijpen en komkommers bij elkaar inbrengen. [het niveau ligt weer lekker hoog]
Joost maakt ervan "omdat de meiden rosé drinken gaan ze straks menno pijpen en komkommers inbrengen"
het origineel van menno was: als meiden rosé drinken worden ze zo geil dat ze bananen gaan pijpen en dat je een duikpak nodig hebt.
Ralph moet nu iets verzinnen.

Buiten:
Nathalie: heb je zolang op toneel gezeten?
Rob: ja toneel. Ik kan ook boudewijn de groot en jantje vreeswijk. Jantje ging uit wandelen. We moesten toch allemaal ringtones inspreken? Ik was de enige die Jantje van vreeswijk deed. en ze waren zo blij want jullie deden allemaal hetzelfde.
Dido ik heb gewoon gezongen: neem op neem op neem op
Rob zingt nu Jantje van Vreeswijk [wel een enorm lang nummer voor een ringtone]

Dido komt nu [nee heh] weer met dat stukje van de Vliegende Panters over Dikkie Dik, maar ze heeft niet zo'n sterk accent (de kindertjes doet ze wel leuk). Ze schrijft het zelf toe aan Hans Teeuwen.
mooi he, alles
pi_30244045
22.57
Nath: waarom doe je niet mee met het toneelclubje hier?
Rob: omdat ik nooit word gevraagd.
Nu vertelt Rob over een toneelstukje wat ze hebben gedaan. Om bij in je broek te plassen [had je denk ik bij moeten zijn]. Oh nee, Rob gaat weer een liedje zingen alleen weet hij het begin niet.
Mijn naam is baksteen
De schrik van de snelweg

de rest is niet bijster geïnteresseerd
Nath: ga je ook veel naar musicals
Rob: dan wordt ik emotioneel?
Joost: heb je Elisabeth gezien?
Dido: nee, ik heb hem wel op dvd. Aïda heb ik gezien. Heb ik ook op dvd. En drie musketiers.
Dido: wil jij nog een keer dat liedje doen van Theo en Thea?
Nath: heb jij die al gezien Rob?
Rob: nee jullie hebben zoveel leuke dingen gedaan toen ik weg was.
Nath gaat nu [helaas helaas] theo en thea doen. Ik ga weer even switchen naar binnen.

Binnen zijn we aan het fluiten en op tafel aan het slaan. Heeft niks met seks te maken en met alcohol (hier zo'n verwarde smiley met zo'n vraagteken boven zijn hoofd). Doen ze nog steeds doorfluistertje? Leuk als je op een brommer zit. Dit is echt niet te volgen. Ralph heeft het niet verstaan [ik ook niet]. Toch maar weer naar buiten.

Rob is weer aan het zingen, maar een liedje wat hij eigenlijk niet meer weet. Hij probeert "there is a hole in my bucket, dear Lisa" maar hij komt er niet op hoe het precies gaat.
Nath heft do-re-mi van de Sound of Music aan en springt erbij op. Dido kijkt of ze water ziet branden, die kent het geloof ik niet.
Rob baalt dat hij het niet met zijn dochter doet [die is toch al heel oud?]. en dat mist hij opeens. (zingen bedoelt hij dus, niet iets anders...)
Joost: thuis zet je een cd op en hier moet je zelf zingen, da's veel leuker.
[pffffff.... effe wijntje bijschenken, als ik het alcohollevel gelijkkrijg met die lui ga ik het misschien ook leuk vinden]

[ Bericht 1% gewijzigd door phileine op 03-09-2005 23:17:10 ]
mooi he, alles
pi_30244334
23.06
Binnen nog steeds op tafel slaan en la-la-la zodat de rest het doorgefluister niet kan horen.

Lieske: rozen geuren, schepen vergaan, menno is zo gek als een banaan.
Tanja: dat laatste was niet zo moeilijk te onthouden.
Men proost op goeie seks
Ingrid: jij hebt net zulke rare ogen als menno, of niet?
Ralph en Menno kijken elkaar wazig aan
Lieske: ja jij hebt een heel donker eiwit [EIWIT???]
iemand laat een boer. [volgens mij vervelen ze zich een ongeluk. Zo te zien is Nath buiten weer een sketch aan het doen dus ik zap nog even niet.] Er wordt weer wat wazig gezongen.

Chantal: hoe gaat dat liedje met sjoelen? Sjoelen is gaaf?
De rest lachen, het moet zijn "zoenen is gaaf" Hilariteit.

Het buitengroepje breekt op en gaat naar binnen. Binnen gaat ook opeens iedereen bewegen, een deel gaat naar buiten. Stream nu op vuurwerk ergens buiten waar ze naar staan te kijken.

Kippenhok nu, even niet goed te volgen. Even wachten tot ze weer geherpositioneerd zijn en kijken of er dan nog wat uit komt. Er wordt nu vooral gegild over drankjes, chips en het vuurwerk.
mooi he, alles
pi_30244694
23.15
Alsof het nog niet erg genoeg was zingen ze nu "hele grote bloemkolen".

meer chaos. Ze gaan elkaar nu allemaal gelukkig nieuwjaar wensen en goede voornemens maken. (waarsch. geinspireerd door het vuurwerk) Vinden het zelf enorm geestig.

familie Knots hadden we inderdaad nog niet gehad...
Linda gaat aan de rest vertellen hoe ze gelachen hebben met het doorfluisterspelletje. Dido lacht beleefd mee.

Chantal wil weer het spelletje doen met z'n allen. Dido niet. Dan maar zingen? Rob moet maar even iets leuks doen. Kom Rob met je been![heh]
Er vliegen wat dingen over en weer over massage enzo maar dat kan ik allemaal niet zo goed volgen. Geloof niet dat ik echt veel mis.

O jee, we gaan weer een spelletje spelen. Je zingt een zin, moet de volgende een zin op rijmen en dan een nieuwe zin verzinnen voor de volgende.

Daar hebben we de bloemkolen weer... steunzolen... spuit... zie ik er beter uit...

ik heb sperma op mijn kop...dat is niet zo fijn... het is niet erg om klein te zijn....
[enfin... de lezer kan zelf wel bedenken hoe geweldig grappig dit allemaal is, de gemiddelde fokker doet het leuker en minder vulgair]
mooi he, alles
  Moderator zaterdag 3 september 2005 @ 23:29:02 #72
18653 crew  D.
pi_30244823
platte humor nu

vinger in je snee
vinger in je kont
de mol , vinger in zijn hol
ongesteld dus dikke tiet
zuigen aan een speen, liever een lul, dan komt er spul
op je borst wordt een korst

pi_30245105
23.26
Nog steeds het zing-allemaal-een-regel-van-een-liedje spelletje. Ralph en Rikkert doen samen een bordspel. Tanja bemoeit zich ook met het bordspel.

Enige lollige is dat herhaaldelijk de zin "het is niet erg om klein te zijn" terugkomt tot grote hilariteit van de groep. Verder lijkt het een wedstrijdje zo vulgair mogelijk te zijn. Nathalie komt nu naast Ralph zitten (lekker knus vlakbij) en helpt hem met het spel. [ik geloof dat ik een beetje verliefd ben op Ralph... Nathalie rot op]

Tanja kijkt verlangend naar de zingers, maar doet niet mee met het spel. Ingrid die naast haar zit, zit helemaal met de rug naar haar toe dus Tanja is een beetje buitengesloten. De teksten zijn nog steeds van hoog niveau.

Stream 1: eh 5. een twee drie vier vijf. Shit ik kan je niet slaan. Als je hier in je hok staat mag je dan nog steeds lopen?
Stream 2: (nog steeds het zangspel) dan scheer ik het eraf.... ik heb zin in een sperzieboon
Stream 3: Rob: nou jongens, proost
stream 4: moet je de tieten zien groeien... melken die koeien.... als de bloed uit het broekje is aan het vloeien.... (nog steeds het liedjesspelletje). Ze vinden het niveau nu zelf ook wat laag.

[ik bedoel maar, jullie missen niks...]
mooi he, alles
pi_30245603
23.41
Nathalie gaat nu met Ralph een potje trictrac (eigenlijk de variant geloof ik, maar ik noem het zo want ik weet niet hoe je backgammon schrijft dus ik blijf het trictrac noemen)

Nath: ik moet even schakelen dat ik bruin ben
Ralph: je mag ook roze zijn
[leuk surrealistisch gesprek]

Rikkert is dat vulgaire gedoe naast hun helemaal zat, zegt hij hartgrondig. Ralph werpt zich met een aandoenlijke ernst op het backgammon.
Er zit een irritant vliegje. Een Backgammon-vliegje zegt Rikkert. [Hahah]
Ralph: twee zes
[ik ga gewoon stug door ook met dit achterlijke streamverslag]
Ralph ik durf het gewoon aan, no guts no glory
Rikkert: volgens mij zitten mijn vrienden nu voor het eerst weg te zappen
Nath: Ralph
Ralph: ben ik?

lollige groep: neuk.... pik.... Tanja lacht zich een breuk

Ralph: ik moet het wel een beetje aantrekkelijk maken voor jou, anders ga je er echt binnen een paar minuten af [nee het gaat echt alleen nog over het spel]
Ralph: dubbel drie
Nath: jij gooit echt wel goed lul....
Ralph: jij kan eruit. Je kan ontsnappen aan de klauwen van de great master
-verlegen stilte-
Ralph: the great master of backgammon dan he....
Ralph: drie zes

lollige groep: er kunnen er niet twee in jouw kont [waahahhahhaaa]

Nath: jij bent ook al goed hierin
Rikkert: je meent het, je wordt knetterhard van dat bord afgeveegd [gewoon nog steeds het spel mensen]

Ralph: twee drie
Nath: jij bent
Ralph: een vier

lollige groep: .. dus douw ik hem er ook bij hem er maar in....

Ralph: dubbel vier
Nath: ik vind het niet leuk met Ralph spelen
Ralph: ik neem toch ook risico's? Wat gebeurt dat gebeurt.
Ralph: drie vier vijf
Nath: shit
Ralph: vijf

Herrie, er gebeurt nu iets. Een spin. Veel gegil. Joost mag hem niet doodmaken.

Ralph: vijf zes
Ralph: dubbel twee
Nath: jij gooit alleen maar dubbel jij

Dido: wat een engerd he? [de spin]

Ralph: je mag er niet meer dan vijf op een ding
Nath: ja hoor dat mag wel, zo heb ik het geleerd in Turkije
Ralph: zes
Nath: ik kom er gewoon niet in [HET SPEL JAH!]
Ralph: twee drie
Ralph: dubbel drie
Nath: laat maar....

het spel is klaar, Ralph heeft gewonnen. [vonden jullie het ook zo spannend?]

[ Bericht 0% gewijzigd door phileine op 04-09-2005 00:07:44 ]
mooi he, alles
  zaterdag 3 september 2005 @ 23:59:48 #75
124870 TonnyD.Sacrell
I can see into your Dreams!
pi_30245738

[ Bericht 100% gewijzigd door TonnyD.Sacrell op 04-09-2005 00:00:32 ]
Sylar says; "...Hailing frequenties closed, sir."
pi_30245856
23.58
Ralph, Rikkert, Nathalie aan de tafel. Ralph legt de regels van Trictrac uit [net was het dus backgammon, ik heb even opgezocht hoe je dat schrijft]
De rest van de groep zit op de bank en gaat nog even door ... dikke lul... natte kut.... zo fijn om klein te zijn..... [lachen joh]

Ralph: dubbel drie...

[het gaat dus nog steeds hetzelfde... ik ga even bijlezen op het forum, als er iets te melden valt horen jullie het vanzelf]
mooi he, alles
  zondag 4 september 2005 @ 01:20:48 #78
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_30248008
Slotje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')