Dat bedoel ik niet.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:51 schreef pfaf het volgende:
[..]
Sorry, ik doe ook nog andere dingen dan BB kijken.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:52 schreef Blue Thunder het volgende:
Lekker verhaal Chantal...
Die vinnik ook tofquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:51 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat een leuk mens is die Chantal toch![]()
Oh zo, ja dat depri-achtige heb ik wel vaker bij haar gezien.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:51 schreef Peter6000 het volgende:
Ik bedoelde het besef na de euforie.
Zag haar vannacht moederziel alleen buiten zitten
Ooooo op die fiets.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:53 schreef rubinio het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet.
Zodra Lieske haar mond opent en er een O uitvliegt (toch geregeld) is het gedaan met de geografieles..
quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:54 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn top 5: Dido, Roel, Dido Dido en Dido
Ik vind Chantal ook leuk, favoriet nog niet, maar als ik in het huis zou zitten, zou het wel gezellig vinden haar erbij te hebben. Moet er altijd wel om lachen...quote:
Ja het is er half uitgegaan, maar toch ook weer niet. Het kan idd nog véél ergerquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ooooo op die fiets.
Ik vind het nogal meevallen.![]()
Ze praat in ieder geval alsof ze al jaaaren in Grunn woont...
Het is gewoon een tof wijf op leeftijdquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:56 schreef Peter6000 het volgende:
Want een Chantalfans
Ik zie vast iets over het hoofd
Je hebt Joost gemist met een toneelstukjequote:Op vrijdag 2 september 2005 23:53 schreef Poison-Ivy het volgende:
Goedeavond mensen, ik schakel eens ff in op de streams... nog spannend [afbeelding]
Ja jij loopt je lange joker achterna en ziet alleen Didoquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:56 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een Chantalfans
Ik zie vast iets over het hoofd
De ideale oma?quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het is gewoon een tof wijf op leeftijd![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt Joost gemist met een toneelstukje
Dat was het hoogtepunt/dieptepunt (streep door wat niet van toepassing is) van de dag
He, 40 is nog geen 100 hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |