Hij was idd de enige die reageerde alsof hij zeggen wilde : 'Hè?? Dat is toch niet mogelijk!!! Heb ik daar al die moeite voor gedaan???"quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat ze snel gaan nomineren, dan zal de sfeer wel snel verminderen. Je zag het gisteren al met de proefnominaties. Joost was erg verbaasd en verontwaardigd op het moment dat ie zijn naam hoorde.
tsja zo heeft iedereen zijn eigen voorkeuren he, verschil moet er wezenquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:08 schreef Jane het volgende:
Snap trouwens niet dat Roel en Menno zo favoriet zijn bij veel mensen. Ik vind het echt helemaal niks!
Ja, dat zal misschien voor wat meer wantrouwen, roddel en achterklap leiden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat ze snel gaan nomineren, dan zal de sfeer wel snel verminderen. Je zag het gisteren al met de proefnominaties. Joost was erg verbaasd en verontwaardigd op het moment dat ie zijn naam hoorde. Ik kan niet wachten...
Waarom nou??quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:10 schreef Kokstra het volgende:
Had ik Lieske nou in mijn lijstje staan? Schrap dat!
Kun je lang wachten. Dit is niet de rest van de wereld (waar dat wel gebeurde en gebeurt), maar dit is Nederland.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:12 schreef ks_choice het volgende:
Wat zit Naat steeds toch aan haar tieten!?
Onbewuste signalen?(Ik blijf hopen op sensatie)
Weet ik, maar ja... je moet toch wat leuks verzinnen om uren streamen vol te houden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kun je lang wachten. Dit is niet de rest van de wereld (waar dat wel gebeurde en gebeurt), maar dit is Nederland.
Denk het niet, Rob en Joost horen wel bij elkaar, maar Tanja en Dido fladderen bijvoorbeeld nog een beetje.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:13 schreef Blue Thunder het volgende:
zijn op stream 2 de 2 kampen nu eigenlijk goed verdeeld?
Precies!!quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoop dat ze snel gaan nomineren, dan zal de sfeer wel snel verminderen. Je zag het gisteren al met de proefnominaties. Joost was erg verbaasd en verontwaardigd op het moment dat ie zijn naam hoorde. Ik kan niet wachten...
ze had immers ook al genoeg naakt (slakken) gezienquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:07 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Nee, ze bleef trouw.. En dat weet ik zeker
Het is allemaal niet boeiend inderdaad. Ik denk dat ik mijn mandje maar eens op ga zoeken. Geneukt zal er vannacht toch wel niet meer worden...quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:16 schreef BONG4002 het volgende:
Btje saaie zooi op dit moment, waren betere momenten dus hopelijk morgen (of liever nu) een stevige opdracht of straf
Dat gaat toch echt maandag worden hoorquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:17 schreef TRiXeS het volgende:
ik denk dat morgen/zondag de nieuwe weekopdracht komt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |