Relatief gezienquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:03 schreef Jane het volgende:
Confronterend dat Chantal de 'vrouw op leeftijd' is. Ze scheelt maar een paar jaar met mij.
Maar voor m'n eigen gevoel lijkt ze ook veel ouder.
Je wilt trouwens niet weten wat er allemaal gebeurd na de opnames met de kandidaten.. In die club waar mijn schoonzus zat, had zo'n beetje iedereen met elkaar geneukt.. En op Schiphol stonden de partners ze op te wachtenquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:03 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
heb ik gezien![]()
ze mogen nu wel even ophouden, zit net een schaaltje bramen te eten![]()
Denk ik niet. Chantal zit ontzettend op te letten wat ze zegt, dus dat gaat nooit boeiend of spraakmakend worden. Die mag morgen wel wegquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik denk dat het qua gespreken helemaal wegvalt als Chantal BB verlaat![]()
Yessss! Ben ik blij dat ik even weg was.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je hebt Joost gemist met een toneelstukje
Dat was het hoogtepunt/dieptepunt (streep door wat niet van toepassing is) van de dag
En over haarzelf zweeg ze wijs.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:05 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Je wilt trouwens niet weten wat er allemaal gebeurd na de opnames met de kandidaten.. In die club waar mijn schoonzus zat, had zo'n beetje iedereen met elkaar geneukt.. En op Schiphol stonden de partners ze op te wachten
Op Schiphol stond mijn schoonzus al aan te wijzen "Die heeft het met die gedaan en met die, en die heeft het met die gedaan"
en ik heb een handtekening van Fabienne![]()
Als Lieske, Menno, Linda, Rikkert en Tanja over blijven, dan kijk ik niet meerquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik denk dat het qua gespreken helemaal wegvalt als Chantal BB verlaat![]()
LOL .. heeft je vader een koe-fobiequote:Op zaterdag 3 september 2005 00:05 schreef Jane het volgende:
Ja, idd Lieske, mensen kunnen ook bang zijn voor koeien. Mijn vader bijvoorbeeld!![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als Lieske, Menno, Linda, Rikkert en Tanja over blijven, dan kijk ik niet meer![]()
Moi aussi!quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:06 schreef Showtime het volgende:
[..]
Yessss! Ben ik blij dat ik even weg was.![]()
Halelujahquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
He open eens een fearfactor topic!
Nou, Linda zorgt anders voor genoeg geluid.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als Lieske, Menno, Linda, Rikkert en Tanja over blijven, dan kijk ik niet meer![]()
Hej neem eens een ander icoon.. daar word ik misselijk vanquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
He open eens een fearfactor topic!
Van oa Roel heb ik het gevoel dat hij puur zichzelf is in het huis. Als een van de heel weinigen! En hij was de eerste die het gezeik van Rob niet meer pikte. Hopelijk volgen er snel meer.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou, Linda zorgt anders voor genoeg geluid.
Snap trouwens niet dat Roel en Menno zo favoriet zijn bij veel mensen. Ik vind het echt helemaal niks!
Ja!quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL .. heeft je vader een koe-fobie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |