Nou, waar w8 ze nog op???quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
No way als dat vreselijk monster terug komt druk ik me tv uit en zet hem nooit meer aan![]()
een levend lijk zou ook een beetje erg raar zijn hequote:Op zaterdag 3 september 2005 14:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
volgens mij is dat dan een dood lijk.
volgens mij ging die de bak inquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:08 schreef babette21 het volgende:
ik mag toch hopen dat die Roxy hartstikke morsdood de serie uit is gegaan??!
ze kunnen ons die Van Nes niet nog eens aandoen hoor.........
geloof je nou serieus dat het Martine kan zijn?quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:13 schreef janimie het volgende:
[..]
volgens mij ging die de bak in
ben zoo benieuwd naar de verborgen non, misschien een lijk, misschien martine
Freyquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Weet niet of het nieuws is maar:
[..]
Ze werd opgepakt omdat ze Ludo chloor in zijn ogen had gespoten, ik zie het probleem nog steeds niet, maargoed..quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:13 schreef janimie het volgende:
[..]
volgens mij ging die de bak in
ben zoo benieuwd naar de verborgen non, misschien een lijk, misschien martine
Zoals ik in de vorige topic al zei:quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:25 schreef Mvnl het volgende:
Leuk dat geanalyseer over die non, maar zoals ik al eerder opperde: wie weet is t gewoon een nietszeggende figurant, of zelfs 1 van de acteurs met een kap op omdat ze op t laatste moment iemand nodig hadden waar de non tegen aan kon praten..
Helaas, ik ben het nietquote:
Geen idee, maar een vriendin van mij is gister met haar op de foto geweest nadat ze opnames had gehad.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:21 schreef Annemiek78 het volgende:
Nano, mooi weblog.
Denk inderdaad ook dat de verhaallijn rondom het klooster nu misschien WEL intressant gaat wordnen.
Weet iemand al hoe Linda Dekker terug komt in de serie?
geloof me, zij komt voorlopig echt niet terug.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
geloof je nou serieus dat het Martine kan zijn?
Die vrouw is er net uit en heeft meer dan duidelijk gemaakt dat gtst nu echt over is voor haar.
Ik zeg hetzelfde zonder de extra uitleg digispeedquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:28 schreef digispeed het volgende:
[..]
geloof me, zij komt voorlopig echt niet terug.
ze is hardstikke druk met verschillende tv-programma's en met haar baan
als docent camera acteren.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoals ik in de vorige topic al zei:
Volgens mij is het een dode non... Ray mag dan niet voor niets de andere nonnen niet zien, want die zijn er niet...
lulquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik zeg hetzelfde zonder de extra uitleg digispeed![]()
Rustig jijquote:
Echt niet interessantquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:21 schreef Annemiek78 het volgende:
Nano, mooi weblog.
Denk inderdaad ook dat de verhaallijn rondom het klooster nu misschien WEL intressant gaat wordnen.
Weet iemand al hoe Linda Dekker terug komt in de serie?
overdrijven is ook een vak he....quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:15 schreef Frey het volgende:
En nu is het een van de meest besproken en interessantste personages![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:15 schreef Frey het volgende:
In het begin zei iedereen: "Ik hoop niet dat die non een vaste rol wordt".
En nu is het een van de meest besproken en interessantste personages![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |