Ik ook, Het lijkt me dat Laura, Robert en Dennis de rest van de verhaallijn verder zelf wel aan kunnen. Maar het zal me inderdaad ook niets verbazen als Dennis toch nog even verhaal gaat halen bij Guus.quote:Op maandag 5 september 2005 22:44 schreef Frey het volgende:
Ik vraag me af of Guus echt exit is.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:47 schreef JohnDDD het volgende:
Dennis komt er vast achter, en die krijgt dan ruzie met Robert. Robert en Dennis zien elkaar dan ergens in een park en Robert wil weglopen. Dennis kan het niet meer aan en roept: Wacht....PA...Robert kijkt om (*insert cliffhanger*)...
quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:47 schreef JohnDDD het volgende:
Dennis komt er vast achter, en die krijgt dan ruzie met Robert. Robert en Dennis zien elkaar dan ergens in een park en Robert wil weglopen. Dennis kan het niet meer aan en roept: Wacht....PA...Robert kijkt om (*insert cliffhanger*)...
ja idd ik zat ook te denken met die zwaartekracht dat ze wel naar achtere zou donderenquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:50 schreef babette21 het volgende:
Lieke van Lexmond heeft zeker nooit opgelet bij natuurkunde & de wetten van de zwaartekracht enzo
op het moment dat Valerie naar beneden donderde had Charlie naar achter moeten schieten
mooie exit trouwens voor iemand die al 3 jaar "Val" wordt genoemd.....
die Muijs kan ook echt niks he... kan niet eens fatsoenlijk en geloofwaardig een video in elkaar rammen
Ik vond het wel slecht als cliffhanger. Is het nu de vraag of de spelcomputer nog werkt?quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:55 schreef Lionne het volgende:
ik vond wel dat hij het vol overgave deed
Ja. Dit blijkt natuurlijk niet zo te zijn, waarop Lucas over z'n toeren raakt en smeekt om een nieuwe. Die krijgt hij niet, dus moet hij op zoek naar een bijbaantje om te kunnen sparen. Omdat Lucas pas 10 is lukt dat niet en uiteindelijk belandt hij door alle wanhoop in de drugswereld.. Ok, ik draai doorquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:23 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik vond het wel slecht als cliffhanger. Is het nu de vraag of de spelcomputer nog werkt?
gelukkig kom je er zelf achter.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja. Dit blijkt natuurlijk niet zo te zijn, waarop Lucas over z'n toeren raakt en smeekt om een nieuwe. Die krijgt hij niet, dus moet hij op zoek naar een bijbaantje om te kunnen sparen. Omdat Lucas pas 10 is lukt dat niet en uiteindelijk belandt hij door alle wanhoop in de drugswereld.. Ok, ik draai door![]()
Dennis ????quote:Op maandag 5 september 2005 20:16 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Zal wel weer een begrafenis worden.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:10 schreef Frey het volgende:
[[url=http://members.home.nl/b.d.t/GTST/portugal.JPG]afbeelding]
Scènes in Portugal[/url]
Ik vind Wilbert ook aardig,quote:Hij had het over 'lezen in GTST', hij vond dat er meer gelezen moest worden .![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |