abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30299468
quote:
Op maandag 5 september 2005 20:54 schreef Nonneke het volgende:
ja..... dat was dus ONM
Wat wil je daarmee zeggen?!
pi_30299489
Ik heb de cliff gemist.

Hoeveel doden zijn er gevallen? .
  maandag 5 september 2005 @ 21:00:01 #228
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_30299603
quote:
Op maandag 5 september 2005 20:56 schreef Airelle het volgende:
Ik heb de cliff gemist.

Hoeveel doden zijn er gevallen? .
geen
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_30299632
quote:
Op maandag 5 september 2005 21:00 schreef Frey het volgende:

[..]

geen
Ze weten het ook altijd te verprustsen he!
  maandag 5 september 2005 @ 21:11:09 #230
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_30299947
quote:
Op maandag 5 september 2005 20:56 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Wat wil je daarmee zeggen?!
Uhm dat het ONM was en niet GTST
was niet vijandig bedoeld hoor
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_30300281
quote:
Op maandag 5 september 2005 21:11 schreef Nonneke het volgende:
Uhm dat het ONM was en niet GTST
was niet vijandig bedoeld hoor
Dan is het goed.
pi_30300495
Kortom, Govert zijn vertrouwde decor ( ) is verleden tijd.
pi_30300532
Is het niemand opgevallen dat het beginstukje van Laura haar huis vernieuwd is?
pi_30300989
quote:
Op maandag 5 september 2005 20:37 schreef JohnDDD het volgende:
dennis? arnie? wat!
Wat ik nogal hinderlijk vind in dit topic is dat mensen Dennis ineens Arnie gaan noemen, dit klopt van geen kant natuurlijk.
Dennis staat gewoon bij de burgelijke stand opgegeven als Dennis Tuinman en een man vermist in Venezuela staat bij de burgelijke stand bekend als Arnout Alberts.

Jullie noemen Nick toch ook niet ineens Nick Sanders, of Sjors plotseling Wendela van Houten, toen ze erachter kwamen dat Frits de zoon van Herman was ging hij zichzelf toch ook niet Frits Hogendoorn noemen.
Dit gaat alleen op als zo een personage dit zelf doet, bijvoorbeeld Stefano veranderde zijn achternaam van Oliviero in Sanders.
Dan kan het, ik stel voor dat we Dennis dan ook gewoon Dennis noemen totdat hij eventueel zelf zijn naam wijzigt.
Zo dat is eruit
Een heer met stijl
pi_30301064
Amen.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_30301150
Even een polletje Vinden jullie het terecht dat het decor van Govert gesloopt gaat worden, of zijn jullie het er niet mee eens?

Ik vind dat hij niet (zoals in de preview) bij Laura enzo moet gaan wonen. En al helemaal niet in Scala, zoals Dennis zei. Gewoon een leuk, nieuw huisje
pi_30301334
quote:
Op maandag 5 september 2005 21:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Wat ik nogal hinderlijk vind in dit topic is dat mensen Dennis ineens Arnie gaan noemen, dit klopt van geen kant natuurlijk.
Dennis staat gewoon bij de burgelijke stand opgegeven als Dennis Tuinman en een man vermist in Venezuela staat bij de burgelijke stand bekend als Arnout Alberts.

Jullie noemen Nick toch ook niet ineens Nick Sanders, of Sjors plotseling Wendela van Houten, toen ze erachter kwamen dat Frits de zoon van Herman was ging hij zichzelf toch ook niet Frits Hogendoorn noemen.
Dit gaat alleen op als zo een personage dit zelf doet, bijvoorbeeld Stefano veranderde zijn achternaam van Oliviero in Sanders.
Dan kan het, ik stel voor dat we Dennis dan ook gewoon Dennis noemen totdat hij eventueel zelf zijn naam wijzigt.
Zo dat is eruit
Ik had het eigenlijk écht over Arnout Alberts, vermist in het oerwoud van Venezuela.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_30301336
quote:
Op maandag 5 september 2005 21:45 schreef Nano het volgende:
Even een polletje Vinden jullie het terecht dat het decor van Govert gesloopt gaat worden, of zijn jullie het er niet mee eens?

Ik vind dat hij niet (zoals in de preview) bij Laura enzo moet gaan wonen. En al helemaal niet in Scala, zoals Dennis zei. Gewoon een leuk, nieuw huisje
Daar denk ik nog even over na, wat ik wel opmerk is dat zijn huis de laatste tijd vrij miniem in beeld kwam, hij woont ten slotte alleen en hiervoor kwam het weleens in beeld omdat Yasmin, Isabella, Benjamin en al die andere daar ook hun verhaallijnen beleefden.
Nu komt Dorotea af en toe op bezoek, ik snap trouwens niet waarom Laura ineens zo bot tegen Harmsen deed
Een heer met stijl
pi_30301507
Op GTST.NL kun je de brief lezen waar ze verklaren dat zijn huis gesloopt wordt voor een nieuwbouwproject. Ik denk dat hij in Scala gaat wonen, zoals Dennis al zei, maar ik hoop het niet.

Edit: Nina Sanders is net toegevoegd aan de vaste cast biografien van GTST.NL
pi_30301509
quote:
Op maandag 5 september 2005 21:50 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Ik had het eigenlijk écht over Arnout Alberts, vermist in het oerwoud van Venezuela.
Een tijdje terug werd Dennis de hele tijd aangeduid met Dennis-Arnie en daar sloeg het op.
Ik bedoelde jou er ook niet specifiek mee, maar jij was de laatste user die het over Dennis of Arnie had, maar inderdaad jij maakte je er niet schuldig aan, een ongelukkige quote van mij, neem me niet kwalijk
Een heer met stijl
pi_30301559
quote:
Op maandag 5 september 2005 21:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Een tijdje terug werd Dennis de hele tijd aangeduid met Dennis-Arnie en daar sloeg het op.
Ik bedoelde jou er ook niet specifiek mee, maar jij was de laatste user die het over Dennis of Arnie had, maar inderdaad jij maakte je er niet schuldig aan, een ongelukkige quote van mij, neem me niet kwalijk
Alleen Heren van stand geven hun fouten toe!

maar eh weet iemand wie er doodgaat dan? of zou niemand doodgaan waarom Robert moet huilen?
pi_30301622
quote:
Op maandag 5 september 2005 21:55 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Alleen Heren van stand geven hun fouten toe!

maar eh weet iemand wie er doodgaat dan? of zou niemand doodgaan waarom Robert moet huilen?
Hmmm het zou natuurlijk ook kunnen zijn dat Robert huilt om iets anders of had hij echt gezegd dat het om een dooie ging?
Een heer met stijl
pi_30301653
quote:
Op maandag 5 september 2005 21:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Hmmm het zou natuurlijk ook kunnen zijn dat Robert huilt om iets anders of had hij echt gezegd dat het om een dooie ging?
nee, maar hij had het wel over een buitenlocatie
en het waren "tranen met tuiten"
hoewel dat een beetje "liefdesverdrietachtig" klinkt

oh wacht
misschien komt hij er wel achter dat dennis zijn zoon is?
pi_30301705
quote:
Op maandag 5 september 2005 21:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Over twee weken ligt Valerie nog steeds in coma, en op 27 september wordt ze begraven, daar is die foto van. Tevens is dat de laatste uitzending voorlopig met Jette van der Meij. Daarom huilt Robert waarschlijk.
pi_30301832
quote:
Op maandag 5 september 2005 21:59 schreef Nano het volgende:

[..]

Over twee weken ligt Valerie nog steeds in coma, en op 27 september wordt ze begraven, daar is die foto van. Tevens is dat de laatste uitzending voorlopig met Jette van der Meij. Daarom huilt Robert waarschlijk.
Kijk daar moeten ze dus vanaf stappen, dat ze deze dingen gaan rekken, nu valt 2 weken nog meer maar toch...
* Heer_van_Bartolhoven denkt nog terug aan die Dennis-Ray-Koning verhaallijn
Een heer met stijl
pi_30301845
wat gaat laura dan doen
pi_30302471
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:03 schreef JohnDDD het volgende:
wat gaat laura dan doen
Die gaat toch in een theater voorstelling spelen?
Een heer met stijl
pi_30303241
ik bedoel wel echt Laura, niet Jette
pi_30303299
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:40 schreef JohnDDD het volgende:
ik bedoel wel echt Laura, niet Jette
Hmm ja ik ben er niet echt helemaal bij vandaag , wat Laura betreft geen flauw idee..
Een heer met stijl
  maandag 5 september 2005 @ 22:44:18 #250
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_30303391
Ik vraag me af of Guus echt exit is.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')