geenquote:Op maandag 5 september 2005 20:56 schreef Airelle het volgende:
Ik heb de cliff gemist.
Hoeveel doden zijn er gevallen?.
Dan is het goed.quote:Op maandag 5 september 2005 21:11 schreef Nonneke het volgende:
Uhm dat het ONM was en niet GTST
was niet vijandig bedoeld hoor
Wat ik nogal hinderlijk vind in dit topic is dat mensen Dennis ineens Arnie gaan noemen, dit klopt van geen kant natuurlijk.quote:
Ik had het eigenlijk écht over Arnout Alberts, vermist in het oerwoud van Venezuela.quote:Op maandag 5 september 2005 21:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat ik nogal hinderlijk vind in dit topic is dat mensen Dennis ineens Arnie gaan noemen, dit klopt van geen kant natuurlijk.
Dennis staat gewoon bij de burgelijke stand opgegeven als Dennis Tuinman en een man vermist in Venezuela staat bij de burgelijke stand bekend als Arnout Alberts.
Jullie noemen Nick toch ook niet ineens Nick Sanders, of Sjors plotseling Wendela van Houten, toen ze erachter kwamen dat Frits de zoon van Herman was ging hij zichzelf toch ook niet Frits Hogendoorn noemen.
Dit gaat alleen op als zo een personage dit zelf doet, bijvoorbeeld Stefano veranderde zijn achternaam van Oliviero in Sanders.
Dan kan het, ik stel voor dat we Dennis dan ook gewoon Dennis noemen totdat hij eventueel zelf zijn naam wijzigt.
Zo dat is eruit![]()
Daar denk ik nog even over na, wat ik wel opmerk is dat zijn huis de laatste tijd vrij miniem in beeld kwam, hij woont ten slotte alleen en hiervoor kwam het weleens in beeld omdat Yasmin, Isabella, Benjamin en al die andere daar ook hun verhaallijnen beleefden.quote:Op maandag 5 september 2005 21:45 schreef Nano het volgende:
Even een polletjeVinden jullie het terecht dat het decor van Govert gesloopt gaat worden, of zijn jullie het er niet mee eens?
Ik vind dat hij niet (zoals in de preview) bij Laura enzo moet gaan wonen. En al helemaal niet in Scala, zoals Dennis zei.Gewoon een leuk, nieuw huisje
Een tijdje terug werd Dennis de hele tijd aangeduid met Dennis-Arnie en daar sloeg het op.quote:Op maandag 5 september 2005 21:50 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk écht over Arnout Alberts, vermist in het oerwoud van Venezuela.
Alleen Heren van stand geven hun fouten toe!quote:Op maandag 5 september 2005 21:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Een tijdje terug werd Dennis de hele tijd aangeduid met Dennis-Arnie en daar sloeg het op.
Ik bedoelde jou er ook niet specifiek mee, maar jij was de laatste user die het over Dennis of Arnie had, maar inderdaad jij maakte je er niet schuldig aan, een ongelukkige quote van mij, neem me niet kwalijk![]()
Hmmm het zou natuurlijk ook kunnen zijn dat Robert huilt om iets anders of had hij echt gezegd dat het om een dooie ging?quote:Op maandag 5 september 2005 21:55 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Alleen Heren van stand geven hun fouten toe!
maar eh weet iemand wie er doodgaat dan? of zou niemand doodgaan waarom Robert moet huilen?
nee, maar hij had het wel over een buitenlocatiequote:Op maandag 5 september 2005 21:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hmmm het zou natuurlijk ook kunnen zijn dat Robert huilt om iets anders of had hij echt gezegd dat het om een dooie ging?
Over twee weken ligt Valerie nog steeds in coma, en op 27 september wordt ze begraven, daar is die foto van. Tevens is dat de laatste uitzending voorlopig met Jette van der Meij. Daarom huilt Robert waarschlijk.quote:Op maandag 5 september 2005 21:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hmmm het zou natuurlijk ook kunnen zijn dat Robert huilt om iets anders of had hij echt gezegd dat het om een dooie ging?
Kijk daar moeten ze dus vanaf stappen, dat ze deze dingen gaan rekken, nu valt 2 weken nog meer maar toch...quote:Op maandag 5 september 2005 21:59 schreef Nano het volgende:
[..]
Over twee weken ligt Valerie nog steeds in coma, en op 27 september wordt ze begraven, daar is die foto van. Tevens is dat de laatste uitzending voorlopig met Jette van der Meij. Daarom huilt Robert waarschlijk.
Die gaat toch in een theater voorstelling spelen?quote:Op maandag 5 september 2005 22:03 schreef JohnDDD het volgende:
wat gaat laura dan doen
Hmm ja ik ben er niet echt helemaal bij vandaagquote:Op maandag 5 september 2005 22:40 schreef JohnDDD het volgende:
ik bedoel wel echt Laura, niet Jette
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |