Nee joh, daar zijn al genoeg plaatjes van, zowel van hem als van mijquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:34 schreef Ymke het volgende:
Ah , welgevormd nog wel![]()
Wie schiet wie??
ook weer zoquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:42 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nee joh, daar zijn al genoeg plaatjes van, zowel van hem als van mij![]()
Nep-relquote:Op vrijdag 2 september 2005 22:52 schreef Toeps het volgende:
*Soap!* *Soap!*
TVP!
Bij deze trek ik mij trouwens ook terug uit FOT.
Met ingang van over een half uurtje, durende tot morgenochtend.
de jaartjes gaan tellenquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:08 schreef pea4fun het volgende:
Ik denk dat ik ook maar eens ga slapen, is goed voor me, beetje op tijd.
Jij moet uitkijken anders neem ik niet alleen een fototoestel mee om te schietenquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de jaartjes gaan tellen
truste liefje
Bluf bluvverde bluf bluf blufquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:12 schreef pea4fun het volgende:
Jij moet uitkijken anders neem ik niet alleen een fototoestel mee om te schieten![]()
![]()
1600 ISO meen je dat??? tering, da's alleszins acceptabel hoorquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:17 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi
resultaten van hedenavond
Ruisvorming op 1600 iso valt best wel mee![]()
Het zijn cropsquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoewel de ruis door het resizen natuurlijk behoorlijk onderdrukt wordt
quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:52 schreef Toeps het volgende:
*Soap!* *Soap!*
TVP!
Bij deze trek ik mij trouwens ook terug uit FOT.
Met ingang van over een half uurtje, durende tot morgenochtend.
quote:
Tiesquote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:40 schreef Shark.Bait het volgende:
ik zie het alweer. Mijn tieten zijn niet groot genoeg, anders had Fles PdeH mij ook al opgemerkt
je edit is later dan mijn postquote:
Je hebt gelijk shark, de tieten van Ties zijn WEL groot genoegquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:40 schreef Shark.Bait het volgende:
Mijn tieten zijn niet groot genoeg,
quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Je hebt gelijk shark, de tieten van Ties zijn WEL groot genoeg
quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt gelijk shark, de tieten van Ties zijn WEL groot genoeg
melkproductie. Grote tieten= veel vet; veel vet is goed voor melkproductie. Je moet je nageslacht toch wel een goede voorsprong in het leven geven, dus dat begint al bij de borstvoeding.quote:
Is er dan nog een ander gebruik voor tieten waar ik niets van af weet?quote:
jaquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:02 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Is er dan nog een ander gebruik voor tieten waar ik niets van af weet?
De enige reden dat je dat doet is met oog op de goede start van je nageslacht.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:03 schreef Dr_Flash het volgende:
ja
Gewoon, als man, om naar te kijken, van te genieten
foto's maken mag meestal niet
sex en tieten hebben altijd zinquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
De enige reden dat je dat doet is met oog op de goede start van je nageslacht.
Dus als je geen nageslacht wilt, heeft sex en tieten geen zin
quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:29 schreef Dr_Flash het volgende:
sex en tieten hebben altijd zin
Waarvoor precies, dat zien we dan wel weer
En nu vind je jezelf heel stoer zeker?quote:
mistig? Pak je camera dan!quote:Op zaterdag 3 september 2005 07:41 schreef Shark.Bait het volgende:
Mogguh lui
Domme boer staat met Tractor en draaiende motor in de buurt.
Dus tja, dan word je wel wakker.
Lekker mistig ook, mijn hor is helemaal nat...
Zegt de man die zijn best dee om mijn decolete in beeld te krijgenquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:28 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
De enige reden dat je dat doet is met oog op de goede start van je nageslacht.
Dus als je geen nageslacht wilt, heeft sex en tieten geen zin
Mogguhquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:34 schreef Puckzzz het volgende:
mogguh!!
* Puckzzz gaat snel stofzuigen en dweilen...ik krijg belangrijk bezoek vandaag![]()
Helemaal niets johquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:36 schreef Puckzzz het volgende:
Jeezus zit ik ff relax een avondje bier te zuipen mis ik weer van alles
watskebeurt???
Ik krijg vandaag een erwt opbezoekquote:
Komt pea langsquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:40 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik krijg vandaag een erwt opbezoeken dan moet de boel netjes zijn he?
Mistig ja, maar totale mist+wolken, dus geen mooie zon ofzoquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:56 schreef Vliegvrager het volgende:
mistig? Pak je camera dan!
quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:34 schreef Puckzzz het volgende:
Zegt de man die zijn best dee om mijn decolete in beeld te krijgenwat overigens niet zo moeilijk is
mogguh!!
* Puckzzz gaat snel stofzuigen en dweilen...ik krijg belangrijk bezoek vandaag![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:59 schreef PdeHoog het volgende:
Niet lang iig
Banmeldtopic-mail je tieten/piemel voor een unban
Geen ideequote:Op zaterdag 3 september 2005 12:32 schreef Shark.Bait het volgende:waarom is die nou weer gebanned?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 12:40 schreef Shark.Bait het volgende:
Zeg, misschien moet ik ook weggaan van Fok......
....om te peilen hoe gewaardeerd ik word
Jij bent gewoon inboedelquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:40 schreef Shark.Bait het volgende:
Zeg, misschien moet ik ook weggaan van Fok......
....om te peilen hoe gewaardeerd ik word
quote:
quote:
ooit! wacht maarquote:Overigens ga je dat nooit volhouden
quote:
Weer in slaap gedonderdquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:00 schreef Xilantof het volgende:
zow ik ben er ook weer.
tis al weer 5 uur
ben eigenlijk pas net wakker
neequote:
Dat zeg ikquote:
Autofocus?quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:49 schreef Ymke het volgende:
Als het onderwerp zelfportret zou worden , hoe stel je in vredesnaam scherp op je ogen?
Of je pakt in een aangeschoten bui een camera verkeerd vast en vuurt em af terwijl je een gekke bek trektquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:55 schreef Ymke het volgende:
Dan nog moet je toch eerst ergens op scherpstellen , moeilijk om dat op je ogen te krijgen , ik zou echt niet weten hoe
Ik ben nooit aangeschotenquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Of je pakt in een aangeschoten bui een camera verkeerd vast en vuurt em af terwijl je een gekke bek trekt
[afbeelding]
Geen goeie reclame voor jezelf Sharkquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Of je pakt in een aangeschoten bui een camera verkeerd vast en vuurt em af terwijl je een gekke bek trekt
[afbeelding]
Aaah! Wegrent!quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:01 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
[afbeelding]
I'm a bad boy.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:07 schreef PdeHoog het volgende:
Geen goeie reclame voor jezelf Shark
quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:09 schreef Toeps het volgende:
Aaah! Wegrent!
Zou ik nog kunnen afzeggen?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:11 schreef Toeps het volgende:
Geintje!
Alweer een afspraakjequote:
Wees maar niet bang, lekker ding, onze afspraak voor morgen staat gewoon nog hoorquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:13 schreef PdeHoog het volgende:
Alweer een afspraakjeJullie zijn lekker aan het meeten he
quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:19 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, lekker ding, onze afspraak voor morgen staat gewoon nog hoor![]()
![]()
nee en die post van jou is de meest intelligente manier op dat op te lossen natuurlijkquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:51 schreef PdeHoog het volgende:
Zo zeg....al een half uur niet gepost![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:53 schreef Xilantof het volgende:
[..]
nee en die post van jou is de meest intelligente manier op dat op te lossen natuurlijk
Klinkt goedquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:21 schreef Auticia het volgende:
.
Aardappelschijfjes met knoflook en kaas uit de oven, schnitzel en paksoi-salade met tomaten.
.
Jaquote:
Oh oh...quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:26 schreef mvdlubbe het volgende:
Molendellenshoot?
Neuh, niks hoor. Ik ken die hele PdeHoog ook niet.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:26 schreef mvdlubbe het volgende:
Molendellenshoot?
Gesnaptquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:29 schreef mvdlubbe het volgende: poldermoldendel .
damnquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:28 schreef Auticia het volgende:
[..]
Oh oh...!
P, ik had nog zo gezegd; "NIET op het forum"..
Nu hebben we wat uit te leggen natuurlijk.
Veel plezier en gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:33 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog gaat even snel boodschappen doen en dan naar een verjaardag
Wen er maar vast aan, Big Brother is watching you!quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:44 schreef Auticia het volgende:
Die Subhuman is er ook nooit he...
e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e. [/bert]quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:45 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Wen er maar vast aan, Big Brother is watching you!
1984 is echt een geniaal boek!
Hey Beggt! Je hebt een banaan in je oor!quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:46 schreef Auticia het volgende:
[..]
e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e-e. [/bert]
Steun Teun!quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:48 schreef mvdlubbe het volgende:
Freedom is Slavery.
Ignorance is Strength.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:48 schreef mvdlubbe het volgende:
Freedom is Slavery.
als het te hard staat moet je er zelf harder muziek over heen aanzettenquote:
*Scooter.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:59 schreef Xilantof het volgende:
[..]
als het te hard staat moet je er zelf harder muziek over heen aanzetten
Het is drel. Ja. Smerig muziekafval.quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:02 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Het kan te hard staan, maar het is te soft
16??quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:21 schreef Vliegvrager het volgende:
kga maar eens met mn tsjikkie op de bank zitten. Ben ook geen vijftien meer
![]()
Woeiii...quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:23 schreef RonaldV het volgende:
* RonaldV is alweer een nieuw model aan het scoren
Meeeehhh...quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh geweldig, de zaterdagavondse vleeskeuring
Ik ben weer net op tijd
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh geweldig, de zaterdagavondse vleeskeuring
Ik ben weer net op tijd
Dit is oma, en ik natuurlijkquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Willen jullie mijn oma en opa zien?
Doe mij die rechter maarquote:
Pea gaat iig nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:14 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg....gaat er nog iemand naar Terug Naar Toen morgenOf zijn Shark en ik de enigen
![]()
Waarom verbaast me dat nou niets?quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:25 schreef pea4fun het volgende:
Heyyy mensen, net terug (nou ja net...) van Puckzzz, was gezellig
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom verbaast me dat nou niets?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pea gaat iig niet
en ik dus ook niet
omdat pea en ik samenquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En waarom dan nietHarstikke leuk joh
![]()
Jullie welquote:
Dit zijn trouwens ontzettend leuke plaatjes...weer eens heel anders dan de standaard portretjesquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is oma, en ik natuurlijk
[afbeelding]
En dit is opa
[afbeelding]
In de spiegel van zijn electro-scheurbakEn die pet en zonnebril heeftie in de zomer altijd op als hij naar buiten gaat
Oh en die witte neushaar hoort er ook bij
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:43 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dit zijn trouwens ontzettend leuke plaatjes...weer eens heel anders dan de standaard portretjes![]()
Ik moet zeggen, het doet me veel meer dan ik gedacht hadquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:45 schreef PdeHoog het volgende:
Goed gedaan hoor FlashIk vind ze erg leuk
Dus jij was haar held vandaagquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Arm in arm, en die stok erbij
Mensje is stekeblind, vandaar
Nou ze heeft wel tien keer gezegd dat ze het zo ontzettend leuk vond om me weer te zienquote:
We merken hetquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, het doet me veel meer dan ik gedacht had
Oeh, ga je nu volgende week weer?quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ze heeft wel tien keer gezegd dat ze het zo ontzettend leuk vond om me weer te zien
terwijl ze dus stekeblind is
Achgossie, wat liefff...quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ze heeft wel tien keer gezegd dat ze het zo ontzettend leuk vond om me weer te zien
terwijl ze dus stekeblind is
Nee, maar het gaat niet weer 5 jaar durenquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:52 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Oeh, ga je nu volgende week weer?
Je weet toch hoe het met oude mensen gaat...iemand die ze iedere dag komt verzorgen doet niks goed. Degene die eens in de 5 jaar komt, dat vinden ze zooooo leuk, en zooo aardig als die is...grin...quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, maar het gaat niet weer 5 jaar duren
Das wel zo op zich trouwens jaquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:57 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je weet toch hoe het met oude mensen gaat...iemand die ze iedere dag komt verzorgen doet niks goed. Degene die eens in de 5 jaar komt, dat vinden ze zooooo leuk, en zooo aardig als die is...grin...
nou zie ik mijn oma wel vaker als eens inn de vijf jaar.. en die is zo dement als een kip.. maar ik ben het enige kleinkind waar ze de naam nog nooit van vergeten is en van ieder ander kind/kleinkind welquote:Op zaterdag 3 september 2005 22:57 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je weet toch hoe het met oude mensen gaat...iemand die ze iedere dag komt verzorgen doet niks goed. Degene die eens in de 5 jaar komt, dat vinden ze zooooo leuk, en zooo aardig als die is...grin...
quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:00 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
nou zie ik mijn oma wel vaker als eens inn de vijf jaar.. en die is zo dement als een kip.. maar ik ben het enige kleinkind waar ze de naam nog nooit van vergeten is en van ieder ander kind/kleinkind wel
ik ben gewoon de liefste![]()
![]()
Lief he?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:15 schreef Auticia het volgende:
Flash, wat een prachtige foto's!
Ja!quote:
Hoeveel rimpels heb je? En hoe groot zijn je neus en oren?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:21 schreef Ghostbuster het volgende:
A wil je daten ik ben ook een oud mens
i'll take that as a complimentquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:07 schreef pea4fun het volgende:
Jij bent natuurlijk een speciaal geval evenstar
Trusten!quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:22 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
i'll take that as a compliment![]()
trusten all![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:22 schreef Auticia het volgende:
[..]
Hoeveel rimpels heb je? En hoe groot zijn je neus en oren?
Je neus en oren blijven je hele leven groeien hč!quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou neus is vrij groot maar niet alla Gok ofzo
En oren ook
quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:23 schreef Auticia het volgende:
[..]
Je neus en oren blijven je hele leven groeien hč!
Dan vind je dit misschien ook wel leuk materiaalquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:21 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ja!.
Ik vind oude mensen prachtig om te zien. Ik heb een tijd in een verzorgingshuis gewerkt en daar liepen (en reden) zulke mooie koppen rond, zo doorleefd, sommigen zo triest, anderen tevreden...
Is idd opvallend hoe grote oren oude mensen hebbenquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:23 schreef Auticia het volgende:
[..]
Je neus en oren blijven je hele leven groeien hč!
Vaak ook scheve brilletjes en vieze glazenquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is idd opvallend hoe grote oren oude mensen hebben
Jaquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:25 schreef Auticia het volgende:
[..]
Je krimpt geloof ik als je ouder wordt.
Dat zegt niks, dat heb ik zelf ookquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:25 schreef Auticia het volgende:
[..]
Vaak ook scheve brilletjes en vieze glazen.
Stink jij ook altijd een beetje naar pies dan?quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zegt niks, dat heb ik zelf ook
Ehmmm meestal nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:27 schreef Auticia het volgende:
[..]
Stink jij ook altijd een beetje naar pies dan?
Stel je niet zo aanquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:31 schreef PdeHoog het volgende:
Hoi
* PdeHoog gaat slapen
Morgen met Sharkie naar de stoomtreinen![]()
ff zwartwit-film klaarleggen en de CF-jes formatterenOh...en laat ik de X-drive ook maar meenemen
quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stel je niet zo aannet alsof je 3000 foto's gaat maken
met de A75
Oh ja diequote:Op zaterdag 3 september 2005 23:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
A75Die is zo goed als verkocht hoor
Het is nu de D30
En die trekt maar 80 foto's op 256 MB
We gaan mijn apparatuur toch niet afkraken hequote:Op zaterdag 3 september 2005 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja die
Als je er tenminste op tijd een schep kolen in gooit
Hee ouwesok hoiquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We gaan mijn apparatuur toch niet afkraken heIk kan al dat dure spul niet betalen hoor, dus nou ff niet zo gaan lopen patsen ermee aub
Mooie foto's joh!quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Klik hier trouwens voor de rest van Kinderdijk
Op #5 staat Xilantof trouwens te fotograferen
soep es weg danquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:46 schreef PdeHoog het volgende:
* PdeHoog wijst naar Flash...quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:48 schreef Auticia het volgende:
[..]
Mooie foto's joh!
Enneh... jij zou toch naar bed?.
Mooie foto's!!quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Klik hier trouwens voor de rest van Kinderdijk
quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog wijst naar Flash...
Die houdt me bezig![]()
Tja. Kane op het Malieveld is ook niet niks he.quote:Op zondag 4 september 2005 00:21 schreef Xilantof het volgende:
weer terug van een avondje.. tja wat deed ik eigenlijk
maar twas een raar avondje, het doet me meer dan ik denk
woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii dance with meeeeequote:
'k denk dat het voor mijn gemoedsrust beter was dat ik daarbij was deze avond.quote:Op zondag 4 september 2005 00:41 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Tja. Kane op het Malieveld is ook niet niks he.
Zijn kinderen een goede reden?quote:Op zondag 4 september 2005 07:03 schreef PeRi het volgende:
Heb jij ook een goede reden om nu al wakker te zijn SB?
Is dat niet wat te fanatiek op de zondagmorgen?quote:Op zondag 4 september 2005 10:28 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh
Dadelijk naar de sportschool, * Puckzzz en vriendin gaan Pilates doen
same here... (niet pilates dan.. maargoed)quote:Op zondag 4 september 2005 10:28 schreef Puckzzz het volgende:
Mogguh
Dadelijk naar de sportschool, * Puckzzz en vriendin gaan Pilates doen
het is een open dag, ik ga me vandaag ervoor opgeven, ik ga nog niet daadwerkelijk sportenquote:Op zondag 4 september 2005 10:33 schreef Toeps het volgende:
[..]
Is dat niet wat te fanatiek op de zondagmorgen?
<-- heeft zich 2 wkn geleden opgegevenquote:Op zondag 4 september 2005 10:47 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
het is een open dag, ik ga me vandaag ervoor opgeven, ik ga nog niet daadwerkelijk sporten
Sporten op zondagochtend is niet iets wat ik gauw zal doen
...the weather is sweet, yeahquote:Op zondag 4 september 2005 13:03 schreef -Marjo- het volgende:
The sun is shining!!!
quote:Op zondag 4 september 2005 13:05 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
...the weather is sweet, yeah
Make you wanna move your dancing feet now
To the rescue, here I am
Want you to know, y’all, can you understand?
ik heb geen "bericht" ontvangen van msn. het e-mailadres in mijn profiel op fok is correct. van jou kan ik zo snel geen msn-adres vindenquote:Op zondag 4 september 2005 15:58 schreef Astridj0h het volgende:
je klinkt wat down xil, wat is er allemaal gaande? ik heb je toegevoegd aan msn, maar weet niet of ik juiste adres heb, voeg anders mij toe? wilde ik al hele tijd doen hoor
Yup.quote:Op zondag 4 september 2005 07:03 schreef PeRi het volgende:
Heb jij ook een goede reden om nu al wakker te zijn SB?
En dat was heel gezelligquote:Op zondag 4 september 2005 20:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Yup.
Met PdeHoog naar treintjes kijken
quote:Op zondag 4 september 2005 19:50 schreef PdeHoog het volgende:
Eentje speciaal voor puckzzz
[afbeelding]
een hele trein voor kevertjes
OKEE!!! wie is er nou weer zo asociaal geweest om alvast een stuk te pakken???quote:
Psssst, kabouters...quote:Op zondag 4 september 2005 21:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
OKEE!!! wie is er nou weer zo asociaal geweest om alvast een stuk te pakken???![]()
da's toch een schattig gezicht!!quote:
We hebben meer foto's hoorquote:Op zondag 4 september 2005 21:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]![]()
![]()
die lak ziet er beter uit als de mijne
quote:Op zondag 4 september 2005 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens lijkt die voorste me een Karmann Ghia, geen kever dus
Karmann Ghia idd, maar die valt ook eigenlijk wel zwaar in de smaak onder de keverliefhebbers, dus die misstaat niet in het rijtjequote:Op zondag 4 september 2005 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja en soep die pukkels aan het spatbord even weg, wil jequote:Op zondag 4 september 2005 21:58 schreef Toeps het volgende:
Had je niet ook ff haar lak digitaal kunnen overspuiten?
Ja, ga jij eens even heel snel slapen.quote:Op zondag 4 september 2005 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en soep die pukkels aan het spatbord even weg, wil je
Neequote:
Geen idee, om de voorste erop te krijgen moest ik de laatste van een ander type er ook op krijgen.quote:Op zondag 4 september 2005 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat me opvalt is het totale gebrek aan diepte op deze foto...quote:Op zondag 4 september 2005 21:48 schreef PdeHoog het volgende:
De boom kon ook ge-IR-ed worden
[afbeelding]
en met wat klooien als zwartwit-plaatje
[afbeelding]
Hoiquote:Op zondag 4 september 2005 23:20 schreef pea4fun het volgende:
Goedenavond, zo te zien hebben meer mensen zich vermaakt vandaag met dat lekkere weer
ik heb vandaag alleen maar een dom gansje gescoord...quote:Op zondag 4 september 2005 23:20 schreef pea4fun het volgende:
Goedenavond, zo te zien hebben meer mensen zich vermaakt vandaag met dat lekkere weer
quote:Op zondag 4 september 2005 23:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
ik heb vandaag alleen maar een dom gansje gescoord...
[afbeelding]
Het was zeker mooi weer om naar rallyauto's in Amsterdam te gaan kijkenquote:Op zondag 4 september 2005 23:20 schreef pea4fun het volgende:
Heee een kip...quote:Op zondag 4 september 2005 23:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
ik heb vandaag alleen maar een dom gansje gescoord...
[afbeelding]
quote:
Oeiii, ochtenddienst???quote:Op zondag 4 september 2005 23:48 schreef eL. het volgende:
En weer aanwezig. Druk weekend gehad, hoop lol, hoop werk, nu een hoop moeheid en morgen een hele vroege wekker.
Je kussen en dekbed?quote:Op zondag 4 september 2005 23:52 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Alles wat veren heeft is een kip...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |