quote:
Op maandag 19 september 2005 12:53 schreef Browneye het volgende:Fijn, ik vertek over een paar weken naar Ghana! Had dat nou niet gezegd! Nee, maar serieus, is het echt zo erg daar? En welk formaat?
Have I got a story for you...
Ik zit in mijn huis daarop een mooie zomeravond, en dr liepen de hele avond al padden en hagedissen naar binnen. Ik moest echt om de drie minuten opstaan om er weer eentje naar buiten te gooien (en die padden gaan dan dus over je hand zeiken als je ze oppakt...
![]()
).
Op een gegeven moment kijk ik op van mijn boek, zie ik verd.. wéér een beest om de hoek kruipen. Ik sta geërgerd op en loop erop af. Tegen de tijd dat ik er ben is het al onder een tafel gerend, en tegen de tijd dat ik daar onder zit, gluipt het al onder een dressoir op van die fraaie hoge fragiele pootjes.
Ik steek mijn klauw onder dat dressoir en maai wat heen en weer. Ik raak wel iets, maar ik kan het niet pakken. Dus ik weer terugkruipen, zaklampje halen, bijlichten. Is het dus een erorme dikke vette SPIN. Zo groot dat ik eerst dacht dat het een hagedis was. En ik heb dat ding ook nog AANGERAAKT.
Ik krijsend proberen op te staan (ik zat dus onder een tafel
![]()
). Gevolg: alles zeilt van die tafel af en een poot van het dressoirtje begeeft het. Voor een fokking spin...
Ik denk niet dat die mensen mij nog een keer uitnodigen...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team