Ja, keer het om: ik denk ook dat er doctorandussen rondlopen met het intellect van een VMBO-er.quote:Op donderdag 22 september 2005 09:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Denk jij dat een doorsnee VMBO met hakken over de sloot diploma haler ook best een Doctoraal had kunnen halen als ie anders was opgevoed en naar andere scholen was gegaan?
Ja hoor Piet. JIJ maakt de vertaalslag naar PvdA jaren 70. Regenten die een loopje nemen met het gelijkheidsbeginsel. Jij wil er maar niet aan dat er mensen zijn die dit streven wél hoog in het vaandel hebben staan.quote:Op woensdag 28 september 2005 06:53 schreef Pietverdriet het volgende:
PvdA jaren 70 denken -> massawerkeloosheid
Daar ga je echter niet op in
Oh, die mensen zijn er wel, dat geloof ik wel.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:34 schreef Tup het volgende:
[..]
Ja hoor Piet. JIJ maakt de vertaalslag naar PvdA jaren 70. Regenten die een loopje nemen met het gelijkheidsbeginsel. Jij wil er maar niet aan dat er mensen zijn die dit streven wél hoog in het vaandel hebben staan.
Ik vermoed zoiets als SP tweedekamerledenquote:Op donderdag 29 september 2005 14:49 schreef CANARIS het volgende:
welk gelijkheidsbeginsel?
Wat is dat voor een filosofische crap?
Denk het ookquote:Op donderdag 29 september 2005 15:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik vermoed zoiets als SP tweedekamerleden
Modaal salaris, 100 urige werkweek
En als je dat niet wilt ben je een afvallige paria en een verrader bovendien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |