Ik nomineer jou voor de uitspraak van de weekquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:29 schreef lambrusco_bianco het volgende:
zonder buik had tanja niet in het huis gezeten... ze heeft niets te brengen in dat huis

* meldtquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:35 schreef ChantalC het volgende:
Lieske: ik zoen weinig...
Wie wil er in godsnaam met haar zoenen?

Ik zou dr wel zoenenquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:35 schreef ChantalC het volgende:
Lieske: ik zoen weinig...
Wie wil er in godsnaam met haar zoenen?

Daar heb je de leeftijd dan ook voor jaquote:

Lengte 2.10 heb je ook nog, dus grootste wat er is; nee.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:42 schreef Tamaartje het volgende:
Lieske zegt dat ze een bed heeft van 2 bij 2
Maar volgens mij heeft ze gewoon 180 bij 200
Dat is toch normaal? Ze zei: "Het grootste wat er is"
[niet dat het boeiend is maar het viel me op]

okequote:Op vrijdag 2 september 2005 21:43 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Lengte 2.10 heb je ook nog, dus grootste wat er is; nee.

Euhm. Ik heb een waterbed van 2 bij 2.20 meterquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:43 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Lengte 2.10 heb je ook nog, dus grootste wat er is; nee.

Heb je net zolang geslapen als Roel van de week?quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:45 schreef -Delta- het volgende:
Trouwens, Ligt het nou aan mij of heb ik iets gemist; zijn ze met de fiets-missie gestopt?

Ja vannacht om 3.45 zijn ze gestopt nadat Ingrid ging hyperventilerenquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:45 schreef -Delta- het volgende:
Trouwens, Ligt het nou aan mij of heb ik iets gemist; zijn ze met de fiets-missie gestopt?

Nee smartypants, vannacht om een uur of 1 ben ik gestopt met kijken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:48 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Heb je net zolang geslapen als Roel van de week?![]()

egt hequote:Op vrijdag 2 september 2005 21:56 schreef Sjimmie het volgende:
Wat een gedoe om de boodschappen! Koop een slof en klaar is kees.
Dido heeft wel gelijk![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |