Heb slecht beeld (klein beeld in mediaspy) dus kan het niet zien. Maarre zulke slechte kleding heb ik haar tot nu toe niet zien dragen. Ze toont haar buik en verstopt hem niet. Gewoon heel ok.quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:07 schreef Tamaartje het volgende:
EINDELIJK heeft Tanja eens kleding aan wat haar goed staat zo met die dikke buik
Dit vind ik echt leuk
laat maarquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom zijn ze al aan het eten en wachten ze niet op de rest
Die twee minuten boeien dan toch ook niet meer?quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:10 schreef srblackbird het volgende:
[..]
Omdat ze al heel lang aan het koken zijn en nu honger hebben.
jij ookquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:17 schreef Maurisico het volgende:
hahaha, gaan ze ruzie maken over de bestelling! Linda is goed bezig tegen Ralph, wat maakt Linda zich trouwens druk over cola?? Vanwege de Baco's??
Mensen ben naar een feessie. Veel plezier nog vanavond.
Ik vind het niet okequote:Op vrijdag 2 september 2005 21:09 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
Heb slecht beeld (klein beeld in mediaspy) dus kan het niet zien. Maarre zulke slechte kleding heb ik haar tot nu toe niet zien dragen. Ze toont haar buik en verstopt hem niet. Gewoon heel ok.
Ik denk dat het laatste waar "we" ons zorgen zouden moeten maken is wel dr kleedgedragquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:20 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik vind het niet oke
Ze hoort gewoon iets te dragen wat over haar buik komt vind ik..
Vind het geen gezicht als je een truitje aandoet wat je normaal draagt als je niet zwanger bent
Maarja dat is mijn persoonlijke mening![]()
Wat dan? Een naveltruitje???quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:20 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ze hoort gewoon iets te dragen wat over haar buik komt vind ik..
Ik maak me er geen zorgen om.. heb je mij dat horen zeggen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik denk dat het laatste waar "we" ons zorgen zouden moeten maken is wel dr kleedgedrag
Ik ook nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 21:23 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik maak me er geen zorgen om.. heb je mij dat horen zeggen?
Ik zeg alleen dat ik het niet oke vind zoals ze erbij loopt..
meer niet![]()
John als in de Mol?quote:Op vrijdag 2 september 2005 21:26 schreef Tamaartje het volgende:
Menno heeft tegen John gezegd dat als Lieske in het huis kwam hij dan zeker wel zou zoenen..
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |