Ze is gewoon een klein meisje dat heel veel bevestiging nodig heeft.quote:
kleine meisjes horen niet bij BIG Brother.quote:Op zondag 4 september 2005 17:54 schreef Jane het volgende:
[..]
Ze is gewoon een klein meisje dat heel veel bevestiging nodig heeft.
Haar eigen woorden.
quote:Op zondag 4 september 2005 18:26 schreef amaranta het volgende:
Mag ik bubbling lieske als avatar gebruiken?
doet ze aan hokkie?quote:Op zondag 4 september 2005 18:33 schreef klootje het volgende:
"levelen" met de "group" is er totaal niet,"age" is geen" issue",het is de "vibe,guys".
Dat soort mensen moeten ze doodknuppelen met hun eigen hockeystick of tannisracket.
quote:Op zondag 4 september 2005 18:29 schreef dronkeykong het volgende:
Lieske is gewoon een PLORK en ze moet niet praten.
meen je niet?!!!quote:plork
Definitie: Het is een afkorting voor:
Prachtig Lichaam Ontzettende Rot Kop
Motivatie: Nou omdat er zoveel vrouwen rondlopen in deze wereld met een prachtig lichaam maar als je in hun gezicht kijkt schrik je je rot!
Toch wat verder kijken dan je neus lang is...Die kop is niet om aan te zien en dan ook nog die stemquote:Op zondag 4 september 2005 18:37 schreef SlimShady het volgende:
[..]
[..]
meen je niet?!!!
ik ben het er totaal niet mee eens. ze is niet lelijk.
Zeker niet naar de streams gekeken vanmiddag.quote:Op zondag 4 september 2005 19:05 schreef Rapaille het volgende:
Lieske is wel oke
Na vandaag en afgelopen nacht zeker jaquote:Op zondag 4 september 2005 19:05 schreef Rapaille het volgende:
Van mij mag ze winnen. Zeker omdat die ordinaire crack junk van een tanja tegen haar is. Lieske is wel oke
Nee, ik ziet het bijna nooitquote:Op zondag 4 september 2005 19:06 schreef Jane het volgende:
[..]
Zeker niet naar de streams gekeken vanmiddag.
ga maar snel meisjequote:Op zondag 4 september 2005 19:38 schreef caradoc het volgende:
Lieske wil naar huis zegt ze ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |