Tja hij doet in het dagelijks leven net alsof ie hetero is. Hij speelt dus eigenlijk altijd toneel.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:12 schreef TheVulture het volgende:
Kan Joost niet gewoon dood met zijn achterlijke toneelstukjes, zelfs mijn overleden oma heeft meer talent....
Gewoon een vervelende nicht.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:23 schreef schatje het volgende:
Joost is zo'n parkeerplaats hetero.
Denk je? Ik kan me toch niet voorstellen dat Nederland op hem zit te wachten.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:25 schreef schatje het volgende:
Joost krijgt vast heel veel stemmen van het publiek.
Stemmen om eruit te vliegen bedoel je, hoop ik?quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:25 schreef schatje het volgende:
Joost krijgt vast heel veel stemmen van het publiek.
Nee, dat denk ik nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Denk je? Ik kan me toch niet voorstellen dat Nederland op hem zit te wachten.
Wat een mens is dat zegquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:26 schreef TheVulture het volgende:
Hummie trouwens nu op Ned 3.
Wat ziet zij er uit zeg, echt een opgewarmd lijk....
Goed gecastquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:25 schreef scanman01 het volgende:
Joost is het type dat een verblijf in zo'n huis tot een ware hel kan maken. Wat moet het verschrikkelijk zijn om dag in dag uit met hem opgescheept te zitten.
Zouden het allemaal projecties van Joost zijn?quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:25 schreef scanman01 het volgende:
Joost is het type dat een verblijf in zo'n huis tot een ware hel kan maken. Wat moet het verschrikkelijk zijn om dag in dag uit met hem opgescheept te zitten.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:29 schreef Rica het volgende:
[..]
Zouden het allemaal projecties van Joost zijn?
De eerste keer een toneelstukje over ouders die hun kinderen afwezen en nu van iemand die dood in bad ligt.
alleen Dido?quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:32 schreef Darklight het volgende:
Dido heeft geloof ik genoeg van dat gelul van die circusartiest
Dan ga ik wel ff naar de plee als het begintquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:32 schreef nodisch18 het volgende:
10 minuten circus stelt Joost voor....
Hij is niet besneden en heeft moedervlekken op zijn lul...quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:34 schreef Darklight het volgende:
Hij heeft zn lul laten zien?
Toch niet beter dan die circus act...quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:38 schreef Marrije het volgende:
Dido mag niet over Joost zijn lul praten waar anderen bij zijn, whaaahahaha, het topic blote boys![]()
LEUK DIT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |