abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 september 2005 @ 17:52:26 #1
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30208479
En dat is 4

My soul is painted like the wings of butterflies
pi_30208496
Rikkert kookt van binnen!
pi_30208498
zij heeft wel tieten...
  vrijdag 2 september 2005 @ 17:53:22 #4
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_30208502
Daarboven op de berg
daar woont Ralph z'n ex
Het laatste jaar relatie
ging alleen maar om de sex.
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan.
  vrijdag 2 september 2005 @ 17:53:23 #5
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30208504
Rikkert denkt "Wat een hoer! Ik ga dr nomineren!"
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  vrijdag 2 september 2005 @ 17:53:35 #6
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_30208507
tis een fucking eejpeejdeejmiej man
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  vrijdag 2 september 2005 @ 17:53:41 #7
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_30208515
'Het is bruin en het hangt om je nek.'

Een kroketting.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 2 september 2005 @ 17:53:45 #8
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30208517
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 17:52 schreef scanman01 het volgende:
En dat is 4

[afbeelding]
Shit net klaar met mn fotosoep

vrijdag 2 september 2005 @ 17:53:55 #9
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30208519
Ralph takelt af

pi_30208520
Mensen schiet is op met dit gedoe.. ik moet zo eten en anders mis ik het net weer
pi_30208525
Daar boven op die berg.
Daar woont Ralph.
Hij houdt van dieren.
Elke dag neemt hij een kalf.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_30208527
Lieske valt door de mand, iedereen heeft d'r door,.. en Roel is geil.
pi_30208537
16:30Bij Tanja gaan alle remmen los over Lieske

Tanja heeft een hekel aan Lieske. Tanja zat al langer met deze gevoelens maar heeft in Menno een vertrouweling gevonden. In een gesprek aan tafel komt ze los, nadat Menno iets liefs zei over Lieske. Menno: "Ik vind het zo'n liefje." Na deze uitspraak van Menno gingen bij Tanja ineens alle remmen los. Tanja: “Ik kan niet tegen haar gelach. En na gisteravond al helemaal niet meer. Die uitspraak ‘Het is veel geld voor een student’ vind ik zo gierig en zo nep. Sodemieter toch op. Het is veel geld voor iedereen. En niet alleen voor een student. Die hebben het beter dan wie dan ook. Ik had voor de groep gekozen. Hoe egoïstisch kan je zijn, dat je de groep geen eten gunt. Zelfs in een spel vind ik eerlijkheid heel belangrijk en dat je samenwerkt ook. Daarom is mijn vriendinnengroep niet zo groot. Mijn vriendinnen zijn echt en eerlijk.”

op de site van big brother , ik ben toch wel hard geschrokken van deze uispraken
pi_30208557
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 17:54 schreef korrel het volgende:

Tanja heeft een hekel aan Lieske. Tanja zat al langer met deze gevoelens maar heeft in Menno een vertrouweling gevonden. In een gesprek aan tafel komt ze los, nadat Menno iets liefs zei over Lieske. Menno: "Ik vind het zo'n liefje." Na deze uitspraak van Menno gingen bij Tanja ineens alle remmen los. Tanja: “Ik kan niet tegen haar gelach. En na gisteravond al helemaal niet meer. Die uitspraak ‘Het is veel geld voor een student’ vind ik zo gierig en zo nep. Sodemieter toch op. Het is veel geld voor iedereen. En niet alleen voor een student. Die hebben het beter dan wie dan ook. Ik had voor de groep gekozen. Hoe egoïstisch kan je zijn, dat je de groep geen eten gunt. Zelfs in een spel vind ik eerlijkheid heel belangrijk en dat je samenwerkt ook. Daarom is mijn vriendinnengroep niet zo groot. Mijn vriendinnen zijn echt en eerlijk.”

op de site van big brother , ik ben toch wel hard geschrokken van deze uispraken
Tanja moet sowieso niet zeiken, zij krijgt toch gewoon eten!
pi_30208559
quote:

Dat fluistert die baby allemaal in
pi_30208574
quote:

Dat is zowaar meer dan het gebruikelijke 'Wil je koffie?' of 'Mag ik een peukje?'
  vrijdag 2 september 2005 @ 17:56:34 #17
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30208575
Daar boven op die berg
Daar woont een vuile slet
Haar naam is Lieske
En ze is ook nog moddervet
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  vrijdag 2 september 2005 @ 17:57:23 #18
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30208595
quote:

En dan te bedenken dat Lieske er nog wel specifiek naar heeft gevraagd dat Tanja wél zat eten zou krijgen. ... Tanja.... ga maar thuis bevallen
pi_30208601
HAHAHAHHAHAHAHA!.
  vrijdag 2 september 2005 @ 17:57:49 #20
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_30208605
quote:

Oeh, en dat terwijl Lieske er juist op stond dat Tanja en het kindje niet in gevaar zouden komen...
Tanja is een kutwijf
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
  vrijdag 2 september 2005 @ 17:57:52 #21
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30208606
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 17:56 schreef Falco het volgende:
Daar boven op die berg
Daar woont een vuile slet
Haar naam is Lieske
En ze is ook nog moddervet
  vrijdag 2 september 2005 @ 17:58:28 #22
1986 Jane
pi_30208621
Oh jee, Nathalie gaat een mop vertellen...
  vrijdag 2 september 2005 @ 17:58:45 #23
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30208632
quote:

Leuk zulke boude uitspraken van Tanja . Ze heeft gedeeltelijk gelijk, want voor iedereen is het veel geld (arme student is een stom excuus), maar zelf had Tanja ook het geld aangenomen denk ik. Iets meer inlevingsvermogen van Tanja in zo'n stom wijf als Lieske mag dan toch wel redelijk zijn lijkt me...
En wat ook erg was, was dat toen Tanja in huilen uitbarstte door de boodschap van haar lover, Lieske ook meteen aandacht ging trekken door zelf te gaan janken. Wat een egoïstische aandachtstrekkerij !
pi_30208635
quote:

ik tel meer dan 10 woorden

*zet toad stemmetje op*
neeeeew recoooord
pi_30208643
en zoals verwacht is ie niet leuk
pi_30208644
Nathalie met haar geile stem.
  vrijdag 2 september 2005 @ 17:59:09 #27
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_30208647
Waar zat die hand van Lieske!?
pi_30208657
HAHAHAHA geweldig
  vrijdag 2 september 2005 @ 17:59:43 #29
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30208664
Daar boven op die berg
Daar woont een dikke hoer
Haar naam is Lieske
En ze ging er met de poet vandoor
pi_30208665
Roel laat alle remmen los!
  vrijdag 2 september 2005 @ 17:59:44 #31
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_30208666
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 17:59 schreef Molluck het volgende:
Waar zat die hand van Lieske!?
Wahaha, zag je haar kijken toen ze er achter kwam dat de camera haar volgde
pi_30208679
in een andere variant van bijna hetzelfde artikel :

Menno: “We zitten hier in ieder geval nog twee weken samen. "
Tanja: " Misschien moet ik er wel uit, na deze uitspraak, maar dat maakt mij niets uit.”
pi_30208684
beeld!!!!
BF2: Diamond3d
pi_30208698
Daar in die koffiesjoohooop (DAARINDIEKOFFIESHOOHOOOP)
stapt een neger door de deur (STAPT EEN NEGER DOOR DE DEUHEEEUR)
tanja denkt dat hij haar leuk vindt (TANJADEEEEEEEEENKTDATHIJHAARLEUKVINDT)
maar hij schopt haar slechts met kind (MAAAAAAAAARHIJSCHOPTHAARSLECHTSMETKIND)

variatie

tanja denkt dat het om haar gaat (TANJADEEEEEEEEENKTDATHETOMHAAAAAAAAARGAAAT)
maar hij loost alleen zijn zaad (MAAAAAAAAARHIJLOOOOOOOOOOOOOOOSTALLEEENZIJNZAAAAAAAAD)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_30208700
Lieske probeert in ieder geval Roel in te palmen. Een tegenstem minder kan heel wat schelen hoor.
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:01:04 #36
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_30208702
Dido stopt 's ochtends haar zender in haar oor!!
pi_30208709
Tanja heeft echt nog niks gezegd in die kamer he?
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:01:28 #38
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30208720
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:01:39 #39
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30208727
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 17:59 schreef Molluck het volgende:

[..]

Wahaha, zag je haar kijken toen ze er achter kwam dat de camera haar volgde
iemand caps...scanman??
pi_30208728
Mensen die moppen vertellen moeten er op staande voet uit vind ik. Verschrikkelijk. Niks nominaties, meteen eruit, opgelazerd. Om niet te zeggen dood.
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:02:12 #41
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_30208741
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 17:57 schreef Molluck het volgende:

[..]

Oeh, en dat terwijl Lieske er juist op stond dat Tanja en het kindje niet in gevaar zouden komen...
Tanja is een kutwijf
Ja, daar waar Lieske alleen aan Tanja denkt, probeertTanja het idee te geven dat ze aan de GROEP zou hebben gedacht.
pi_30208744
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
tanja denkt dat hij haar leuk vindt (TANJADEEEEEEEEENKTDATHIJHAARLEUKVINDT)
maar hij schopt haar slechts met kind (MAAAAAAAAARHIJSCHOPTHAARSLECHTSMETKIND)

variatie

tanja denkt dat het om haar gaat (TANJADEEEEEEEEENKTDATHETOMHAAAAAAAAARGAAAT)
maar hij loost alleen zijn zaad (MAAAAAAAAARHIJLOOOOOOOOOOOOOOOSTALLEEENZIJNZAAAAAAAAD)
de 4de zin moet op de 2de zin rijmen...
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:02:41 #43
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30208751
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Lieske probeert in ieder geval Roel in te palmen. Een tegenstem minder kan heel wat schelen hoor.
Nogal dom. Lieske kreeg alleen tegenstemmen van de vrouwen. En Roel zal nog wel eventjes op Rob blijven stemmen denk ik.
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:03:03 #44
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30208758
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 17:57 schreef Molluck het volgende:

[..]

Tanja is een kutwijf
Overduidelijk een zeer jaloerse bitch ja... Die zit op te kroppen daar.
pi_30208766
stapt een neger van de straat dan
wat jij wilt
jouw feestje
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_30208767
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:01 schreef Heleeeeen het volgende:
Mensen die moppen vertellen moeten er op staande voet uit vind ik. Verschrikkelijk. Niks nominaties, meteen eruit, opgelazerd. Om niet te zeggen dood.
pi_30208777
Tanja en Lieske moeten gewoon voor de tv gaan knokken, straatregels.

Ná de bevalling welteverstaan.
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:03:44 #48
1986 Jane
pi_30208779
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:01 schreef Tamaartje het volgende:
Tanja heeft echt nog niks gezegd in die kamer he?
En waar hebben ze Menno gelaten?

Niet dat ik hem echt mis of zo, maar na een tijdje ga je je toch ongerust maken...
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:03:44 #49
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30208780
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:02 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ja, daar waar Lieske alleen aan Tanja denkt, probeertTanja het idee te geven dat ze aan de GROEP zou hebben gedacht.
Erg nobel ja, maar goed Tanja had idd ook het geld aangenomen, want voor haar is het ook veel geld .
pi_30208790
Laat ze er nou uitttttttt
pi_30208792
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:02 schreef Falco het volgende:

[..]

Nogal dom. Lieske kreeg alleen tegenstemmen van de vrouwen. En Roel zal nog wel eventjes op Rob blijven stemmen denk ik.
Ze kan moeilijk in bed liggen met Ingrid of Linda.
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:04:12 #52
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30208795
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:00 schreef Asskicker14 het volgende:
LOL.. die hoeft ze al lang niet meer in te palmen.
pi_30208802
Ik vind dat Tanja wel een punt heeft met haar uitspraken over Lieske.
pi_30208803
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:02 schreef Falco het volgende:

[..]

op Joost en dan op Linda
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_30208807
Ben net thuis van me werk maar waarom zitten ze in godsnaam allemaal in die kamer?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_30208825
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:03 schreef Jane het volgende:

[..]

En waar hebben ze Menno gelaten?

Niet dat ik hem echt mis of zo, maar na een tijdje ga je je toch ongerust maken...
Die ligt daar gewoon hoor

pi_30208827
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:04 schreef Tamaartje het volgende:
nee joh laten zitten kijken wie der als eerste uit gaat om te plassen
Twinning = boring
pi_30208835
Roel pleurt Lieske ff van zich af, petje af!
pi_30208836
Joost houdt zich voor zijn doen ook erg stil hoor.
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:05:38 #60
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_30208840
Lieske komt er niet tussen...
"maar dit is écht een leuk verhaal!
Tot mijn 7e jaar heb ik tussen mijn vader en moeder ingeslapen. Schattig, he?!"
pi_30208843
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:04 schreef TheVulture het volgende:
Ben net thuis van me werk maar waarom zitten ze in godsnaam allemaal in die kamer?
Ze moeten van BB daarheen met zn allen en wachten totdat ze meer horen
Ze zitten er al een tijd
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:05:49 #62
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_30208845
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:01 schreef BBscanner het volgende:

[..]

iemand caps...scanman??
Ik was te laat, maar de camera sprong opeens naar die hand, die toen weer naar boven ging, toen ging die camera naar Lieske's hoofd en toen keek ze er recht in, ze lachte een beetje dom en maakte een halve groet naar de camera...

Maar het leek alsof die hand ergens rond zijn kruis zat
pi_30208863
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:05 schreef Inca het volgende:

[..]

nee joh laten zitten kijken wie der als eerste uit gaat om te plassen
Ze mogen nu nog wel ff blijven zitten ja
want ik ga ff eten
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:06:52 #64
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30208871
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:04 schreef Tamaartje het volgende:
Laat ze er nog maar 3 uur inzitten....kijken wat er dan gebeurdt
pi_30208872
Joost oogt erg verveeld en vermoeid.
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:06:52 #66
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30208873
Nathalie doet de vogeltjesdans

pi_30208897
erg charmant shot van roel.. met roeltje
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:07:42 #68
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30208899
Linda zat weer aan haar borsten te voelen.
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:07:56 #69
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_30208904
Tanja zegt iets!!!!
pi_30208913
heyyyyy wat gebeurt daar onder die deken?
Twinning = boring
pi_30208928
Linda ging met d'r hand in Menno's broek.
pi_30208933
ja hoor, je ziet wat je wilt zien..
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:09:00 #73
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30208942
Linda maakt er werk van !
pi_30208947
tering.. als ze daar al geil van wordt....
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:09:20 #75
1986 Jane
pi_30208950
Zo onder die deken met Menno, klinkt Linda nog charmanter.
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:09:22 #76
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30208953
Ikworrergeilvan !
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:09:55 #77
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30208967
Volgens mij vindt Dido het niet zo leuk... van Linda
pi_30208970
die linda komt steeds meer los. Is wel gestegen bij mij qua NIET wegstemmen. Van mij mag Tanja dr uit, Ingrid staat ook erg hoog, die zegt ook vrij weinig.
pi_30208978
Rob zegt "Over vijf minuten mogen we eruit" Als ik hummie was liet ik ze alleen om die uitspraak al nog 3 uur zitten. en dat dan ook vertellen aan de bewoners...
pi_30208985
Ze willen iets bestellah!
pi_30208989
Linda: Koeliejoek

trut
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:11:02 #82
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_30208993
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 17:45 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Laten we afspreken er geen gewoonte van te maken dan
Is goed
Laten we er in ieder geval voor zorgen dat we allebei een andere favoriet hebben.
Maar ik kan op het moment nog niet erg kiezen, ik erger me nog aan zoveel mensen
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_30209005
Ik vind Linda cool, een lekkere vlotte Brabantse griet, alleen jammer van die stem maar ze is tof
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:11:23 #84
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30209006
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:10 schreef diamondvoodoo het volgende:
die linda komt steeds meer los. Is wel gestegen bij mij qua NIET wegstemmen. Van mij mag Tanja dr uit, Ingrid staat ook erg hoog, die zegt ook vrij weinig.
Tanja, Joost en Rob mogen alle drie in één keer eruit.
pi_30209007
Die Menno toch!
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:12:11 #86
1986 Jane
pi_30209027
Ik heb echt ondertiteling nodig bij dat rare wijf hoor.
pi_30209034
Lieske
Slikken met die aspirine
Who knew?
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:12:40 #88
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_30209039
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:12 schreef Jane het volgende:
Ik heb echt ondertiteling nodig bij dat rare wijf hoor.
Ze articuleert niet zo goed he
pi_30209040
Linda is echt geil (qua gemoedstoestand dan he)
pi_30209044
Lieske ligt met d'r hand onder de dekens, Menno kijkt die kant op en ze doet hem snel omhoog!
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:12:56 #91
1986 Jane
pi_30209047
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Linda cool, een lekkere vlotte Brabantse griet
Kom je toevallig ook uit Brabant?
pi_30209049
Wat heb Ingrid gesl...geten??????
pi_30209051
Linda: Ah. mijn schaamlippen zijn dik.......

Iets te veel info
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:13:07 #94
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_30209052
sjeessus linda!

Wacht, mijn schaamlip is nog dik!
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:13:16 #95
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30209055
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Rob zegt "Over vijf minuten mogen we eruit" Als ik hummie was liet ik ze alleen om die uitspraak al nog 3 uur zitten. en dat dan ook vertellen aan de bewoners...
Mijn idee ook kunnen we nog lachen
pi_30209069
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:12 schreef Jane het volgende:

[..]

Kom je toevallig ook uit Brabant?
Den Bosch

why?
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:14:13 #97
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30209079
Wat horen we veel prachtige Linda-Quotes!
pi_30209083
omdat je niet zo over brabanders lult tenzij je er zelf 1 bent
pi_30209085
Menno denkt: gvd tyfus Rikkert, pleurt op
pi_30209094
Boodschappen!
Who knew?
pi_30209095
zijn er nou nieuwe stoelen offe?
pi_30209099
Rikkert heeft ook zin en gaat als een hitsige puber wanhopig bij Lieske op bed liggen.
pi_30209102
Zo, dankzij de streamverslagen ben ik weer bij
pi_30209105
Dat eten ziet er smakelijk uit.
pi_30209106
Heeft Linda gezopen
pi_30209109
stream 4! staan nieuwe boodschappen van appie heyb
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:15:18 #107
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30209116
pi_30209121
Alles komt van de AH zo te zien....
Who knew?
pi_30209122
en een envelop zo te zien

en iets van een foto?
pi_30209128
Talpa koopt bij de AH.
pi_30209132
zelfs een bestelboek !
pi_30209147
Ja ook een enveloppe, beter schieten ze op, moet zo eten
pi_30209157
volgens mij is de kluis weg overigens
pi_30209159
Rikkert probeert Linda's aandacht te trekken maar tevergeefs..
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:16:59 #115
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_30209163
Welke camera?
pi_30209176
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:14 schreef Blue Thunder het volgende:
omdat je niet zo over brabanders lult tenzij je er zelf 1 bent
Dat zal het zijn ja. Maar Brabantse vrouwen zijn over het algemeen wel het gezelligst.... Boven de rivieren hebben ze over het algemeen meer kapsones vind ik.
pi_30209179
De fietsen zijn ook verwijderd.
pi_30209190
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:17 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dat zal het zijn ja. Maar Brabantse vrouwen zijn over het algemeen wel het gezelligst.... Boven de rivieren hebben ze over het algemeen meer kapsones vind ik.
Dat zal ongetwijfeld.. Maar dat accent he...
pi_30209191
van wie is die foto die daar staat??
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:18:11 #120
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_30209198
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:17 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Brabantse vrouwen zijn heel gezellig, maar ookal ben ik een Eindhovenaar, ik vind die Linda toch een beetje eng hoor
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:18:31 #121
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_30209211
Stream 4; mandjes met eten . ik zie veel chocovla en vanillevla?
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_30209221
stream 3 kapot
Who knew?
pi_30209227
en een of andere familiefoto zag ik staan!
pi_30209231
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:18 schreef Maurisico het volgende:
Stream 4; mandjes met eten . ik zie veel chocovla en vanillevla?
Ze zijn met 13 man he
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:19:48 #125
15777 la.femme.nikita
another apple? asked the snake
pi_30209237

Lieske de slijmtroela... weer lekker dicht tegen Roel aan...

Hier is het wachten op!! YIIHAAA HET BESTELBOEK!!!
oh, en ps... is die corballen foto (voor zover ik het kan zien) misschien van/voor Lieske??
:: my weblog ::
pi_30209251
Rob weet het weer beter

Die man moet weg
pi_30209258
jeeeeeuj het is zover
pi_30209263
gvd loopt me streams vast
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:20:53 #129
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_30209265
wel kijken, niet aankomen??
pi_30209275
een envelop een envelop een envelop een envelop een envelop een envelop een envelop een envelop
pi_30209278
Ah stream 4 is terug hier
Who knew?
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:21:30 #132
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_30209281
Rob komt eraan, rob komt eraan!!!
pi_30209286
Talpa wilt ook bezuinigen gezien ze alleen producten van het AH huismerk hebben gekocht.
pi_30209294
niks doet het bij mij nu!
pi_30209297
pizza voor 1,40? dat zullen geen dr oetlul pizza's zijn
pi_30209303
krat bier 9,50

GENAAiD
pi_30209310
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:20 schreef Maurisico het volgende:
wel kijken, niet aankomen??
Dat zou ook weleens van toepassing kunnen zijn op andere zaken die zich afspelen in het BB-huis.
pi_30209311
ze doen het weer
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:22:47 #139
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_30209312
Nieuwe stoelen ja. Kan je lekker met z'n 2en in
pi_30209314
Linda is lesbisch, ze weet het alleen nog niet
pi_30209327
Die stoelen stonden er al.
pi_30209334
Geen opdracht
Who knew?
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:23:58 #143
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_30209336
geen opdracht dus
pi_30209338
dido d'r broekje kruipt d'r reet elke keer in
pi_30209341
Joost trekt gelijk zijn scheur weer open. Bah. Jammer dat het niet zon wie-dit-leest-moet-weg-envelop was.
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:24:28 #146
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30209348
Dido gaat eventjes wat geil voor de groep staan

pi_30209350
Joost met die knotsen van m

Die gast mag nu wel even weg, ja
Who knew?
pi_30209362
Dido heeft O-poten.
pi_30209369
Joost is echt haantje de voorste zeg..... bah
pi_30209373
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:25 schreef LuukBes het volgende:
Dido heeft O-poten.
Kan je er makkelijk tussenliggen
pi_30209375
ja hummie haal de boodschappen bij de aldi jah kan je meer kopen
Twinning = boring
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:26:08 #152
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_30209379
aldi, lidl wordt er geroepen... In Zaandam wordt er nu gevloekt
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:26:31 #153
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30209385
Nathalie kruipt intiem bij Lieske en Ingrid zit heerlijk bij Menno

pi_30209407
Zo ik ben er weer
Snap dus dat ieder voor 50 euro pp boodschappen mag "doen" ?
pi_30209410
Roel gaat pissig buiten zitten!
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:28:41 #156
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30209440
pi_30209462
Als Tanja nu eens haar mond hield, dan kon ik de rest tenminste verstaan
pi_30209475
Dan kopen ze toch 13 pakken chips. Ben je hoogstens 13 euro kwijt.
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:29:48 #159
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_30209477
Of het geluid valt weg of het is aan het bufferen elke keer wat
pi_30209484
Ze praten echt alleen maar over roken
pi_30209486
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:25 schreef Blue Thunder het volgende:

[..]

Kan je er makkelijk tussenliggen
. Dat accent als ze begint te kreunen zou een dikke afknapper zijn. Dan lig ik liever op Ingrid, Lieske of Linda met der Brabo-Boobs. Dido heeft wel een knap koppie en redelijk figuur, maar nu ze loskomt en der arro-masker afgooit vind ik ze een boring giechelkut. Als ik daar mee zou samenwonen zou ik ze binnen een week zat zijn. NIet gek dat ze niet veel aandacht kreeg van der ex, je raakt zo uitgekeken op dit soort types.
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:30:24 #162
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30209487
Lieske; Roel koopt er bijv sigaretten voor ...en ik een zak chips.
(dacht dat jij alijd fruit snackte!)
pi_30209490
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:28 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Je hebt Versatel. Wat leuk. Ook scherpe beelden zo te zien.
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:30:39 #164
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30209495
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:31:46 #165
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30209513
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:30 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Je hebt Versatel. Wat leuk. Ook scherpe beelden zo te zien.
Nee hoor.. gewoon van de streams
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:32:50 #166
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30209544
Nathalie; Als iedereen kan bestelllen wat ie wil...is het toch prima

Lieske; Yes guys fucking veel fruit....
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:33:51 #167
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_30209570
Roel zit in de camera te kletsen. Geluid staat helaas klote
pi_30209574
Hier komt vast wel gezeik van, want de 1 heeft dan dit besteld en de ander vreet dat op
pi_30209614
Het is weer lekker gestructureerd.
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:35:20 #170
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30209619
Bestel lijst Linda

- 3 flessen wodka
- 2 kratten bier
- 2 flessen jenever
- 3 fles Canei
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:35:34 #171
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_30209626
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:33 schreef Tamaartje het volgende:
Hier komt vast wel gezeik van, want de 1 heeft dan dit besteld en de ander vreet dat op
Jaaa!!
Ik verheug me er nu al op!
pi_30209635
Ze hebben geen pen? Dus kunnen ze niet opschrijven?
pi_30209642
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:31 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Nee hoor.. gewoon van de streams
Onmogelijk. Het beeld is daar veel te scherp voor. Mijn streamkwaliteit is baggerder terwijl ik heus geen slechte verbinding heb hoor.
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:36:14 #174
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30209648
pi_30209661
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:35 schreef Tamaartje het volgende:
Ze hebben geen pen? Dus kunnen ze niet opschrijven?
dat mag niet, nee, een pen, net als fluisteren niet mag, mag schrijven ook niet
pi_30209670
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:30 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Dat ziet er lekkerder uit dan al het eten wat er op tafel staat.
pi_30209672
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:36 schreef milagro het volgende:

[..]

dat mag niet, nee, een pen, net als fluisteren niet mag, mag schrijven ook niet
Ben benieuwd hoe ze dit gaan doen dan
pi_30209682
"ik zou je willen vragen, stop ajb met roken, niet voor mij, niet voor jou, maar voor ons kindje"
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:37:41 #179
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30209688
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:36 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Onmogelijk. Het beeld is daar veel te scherp voor. Mijn streamkwaliteit is baggerder terwijl ik heus geen slechte verbinding heb hoor.
Mijn streams zijn zeer goed. Met media player 7 was het nog slecht, maar nadat ik media player 10 had geinstalleerd was het zeer goed (zo lang er niet veel wordt bewogen).
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:38:12 #180
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_30209703
Tanja rookt maar weer eens een peuk
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:38:26 #181
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30209709
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:37 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Dat ziet er lekkerder uit dan al het eten wat er op tafel staat.
Dat mag wat mij betreft ook wel wat verder gaan.... Maar ach.. dan draait de regie toch weer de camera weg
pi_30209714
me streams zijn ook goed alleen die garnierlink, (met alle 4 de streams) valt weleens weg helaas
pi_30209721
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:37 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Mijn streams zijn zeer goed. Met media player 7 was het nog slecht, maar nadat ik media player 10 had geinstaller was het zeer goed (zo lang er niet veel wordt bewogen).
Oepsie. Ik gebruik Media Player 6 ofzo.
pi_30209724
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:36 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

van mij is ook scherp, hoor
gewoon vd streams dus
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:40:04 #185
1986 Jane
pi_30209741
Linda gaat ook al niet koken. Wat gaat ze dan wel doen?
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:40:42 #186
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30209755
Wie van de drie

vrijdag 2 september 2005 @ 18:40:43 #187
2653 ks_choice
Ja, mijn keus ja!
pi_30209756
Tanja: Ik kan echt goed rekenen, hoor!
hmmm jaja
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:40:48 #188
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30209759
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:38 schreef diamondvoodoo het volgende:
me streams zijn ook goed alleen die garnierlink, (met alle 4 de streams) valt weleens weg helaas
Je kan ze ook openen in mediaplayer 10 (openurl)

http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb1.asp
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb2.asp
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb3.asp
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb4.asp
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb5.asp (liveuitzending)
pi_30209761
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:40 schreef Jane het volgende:
net zoveel als anders . minder dan de rest dus ..
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:42:52 #190
1986 Jane
pi_30209813
Houdt Roel de hele dag die badjas aan?
pi_30209817
Als ik hun was zou ik veel en lekker ijs kopen. Ben & Jerry's enzo. Veel diepvriespizza's en bakken vol chips.
pi_30209824
Even opnemen voor Linda: de eerste dagen heeft zij echt heel veel gedaan in het huishouden, ze was iedere keer wel iets aan het afwassen, afnemen met een doekiie of weet ik het wat allemaal. Daarna was ze een paar dagen zien (van het cold turkey afkicken?!) en deed ze niet zo veel.
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:43:25 #194
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30209834
quote:
Maar dat is dus ook slecht beeld als je media player 6 ofzo gebruikt (tenminste, dat had ik wel)
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:43:49 #195
1986 Jane
pi_30209851
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Als ik hun was zou ik veel en lekker ijs kopen. Ben & Jerry's enzo.
Chocolate Chip Cookie Dough!
Maar dan ben je wel zo door je budget heen.
pi_30209855
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:43 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Kun je dan ook alle 4 tegelijk openen?
nee dat gaat per 1
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:44:12 #197
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30209862
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:43 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Kun je dan ook alle 4 tegelijk openen?
Daar gebruik ik deze voor

http://www.gillesdesmit.com/bb/

Perfect beeld. Net zo goed als die garnier urls
pi_30209879
JOOSTTTTTTT Zo ja JOOSTTTTTT
Twinning = boring
pi_30209894
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:44 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Daar gebruik ik deze voor

http://www.gillesdesmit.com/bb/

Perfect beeld. Net zo goed als die garnier urls
Ja die bedoelde ik eigenlijk, die stoppen bij mij soms, Meer mensen hier last van?
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:45:51 #200
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30209906
Dido mist echt iets tussen haar benen

vrijdag 2 september 2005 @ 18:46:34 #201
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30209919
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:40 schreef Jane het volgende:
Drinkeeuh !
pi_30209930
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:45 schreef diamondvoodoo het volgende:

[..]

Ja die bedoelde ik eigenlijk, die stoppen bij mij soms, Meer mensen hier last van?
Bij mij werkt het gewoon niet.. heel dat beeld gaat flippen
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:47:58 #203
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_30209960
voor één week vier pakken suiker??? Laat hwet Lieske maar niet horen, gaat ze nog langer tanden poetsen.
pi_30209961
Ik gebruik dat programma van mirrorman nou vind het totzover het meest relaxe dat ik heb gebruikt. Doe nu wel 1 stream tegelijk aan dan heb ik nauwlijks tot geen buffer, als ik er meerdere cams tegelijk aan zet heb ik veel buffers.

Big Brother Toolbar voor Explorer / FireFox (streams)
Viper 4 life
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:50:31 #205
128313 BBscanner
Niets is wat het lijkt
pi_30210014
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:43 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Maar dat is dus ook slecht beeld als je media player 6 ofzo gebruikt (tenminste, dat had ik wel)
Weet niet of het slecht beeld oplevert in MP6 heb hier op een PC MP9 (win98) staan en op de andere MP10 (winxp) Met 8 streams open nog prima beeld!
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:51:01 #206
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30210034
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:48 schreef Showtime het volgende:
Ik gebruik dat programma van mirrorman
Dies slecht beeld.
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:51:17 #207
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30210042
Ralph wil de voetbal terug!
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:51:27 #208
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_30210044
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:48 schreef Showtime het volgende:
Ik gebruik dat programma van mirrorman nou vind het totzover het meest relaxe dat ik heb gebruikt. Doe nu wel 1 stream tegelijk aan dan heb ik nauwlijks tot geen buffer, als ik er meerdere cams tegelijk aan zet heb ik veel buffers.

Big Brother Toolbar voor Explorer / FireFox (streams)
gaaf dit!
pi_30210064
Ben blij dat ik niet in het huis zit.. ik ben een ramp met eten
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:52:47 #210
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_30210080
Dido speelt de verongelijkte trut omdat Joost haar heeft ingerolen voor Nathalie.
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:52:51 #211
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30210085
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:50 schreef BBscanner het volgende:

[..]

Weet niet of het slecht beeld oplevert in MP6 heb hier op een PC MP9 (win98) staan en op de andere MP10 (winxp) Met 8 streams open nog prima beeld!
Ik heb net een nieuwe pc gekocht en moest alles dus opnieuw installeren. Toen mp7 er nog op stond had ik op alle urls en links matig tot slecht beeld (voor langzame verbindingen zeg maar). Nadat ik mp10 had geinstalleerd was alles dvd kwaliteit (als je de resolutie van de stream op 100% bekijkt). Maar full screen is zelf nog goed nu.
pi_30210097
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:51 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dies slecht beeld.
Ik zal het programma dat jij gebruikt eens proberen kijken als die bij mij ook beter beeld geeft dan.
Viper 4 life
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:55:41 #213
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_30210171
Joost die het been van Naathalie eraf wil zagen
pi_30210189
Die benen van NAthalie...uh Rob
pi_30210210
Dit is de eerste keer dat ik Nathalie ECHT hoor lachen, als in niet gemaakt
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:57:10 #216
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30210223

vrijdag 2 september 2005 @ 18:57:33 #217
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30210237
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:52 schreef Maurisico het volgende:
Dido speelt de verongelijkte trut omdat Joost haar heeft ingerolen voor Nathalie.
Ingerolen?
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:01:11 #218
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_30210318
Wat een megool, die Joost.
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:01:54 #219
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_30210337
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen om de aankondiging
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:03:37 #220
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_30210381
Mijn streams doen het niet!?!
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:05:00 #221
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30210410
Dido heeft toch wel een beetje een mannenkontje
pi_30210418
hier doen de streams het ook niet meer, eerst heelveel problemen en nu op zwart
pi_30210421
waar zitten bij naat enzo hun zendertjes of hoeft dat niet in de tuin??
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:06:09 #224
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30210434
Joost (net 12 geworden) gaat nu iets uit het circus doen
pi_30210437
Mijn streams deden het ook ineens niet meer, toen ben ik overgegaan op deze die werken nu wel bij mij : http://www.versevis.com/bb5.asp
Viper 4 life
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:07:24 #226
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30210465
gillesdesmit werkt nog prima. Alle 4 streams
pi_30210479
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:07 schreef scanman01 het volgende:
gillesdesmit werkt nog prima. Alle 4 streams
Bij mij werkte die ook ineens niet meer, wellicht dat jij een betere verbinding hebt dan mij.
Viper 4 life
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:08:18 #228
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_30210489
Thanks Showtime, bij mij werkt deze ook al is de kwaliteit een stuk minder.
Maar ik zie en hoor tenminste iets
pi_30210507
Wat een debiel gedoe zeg.
pi_30210511
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:07 schreef Showtime het volgende:

[..]

dan mij.
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:09:26 #231
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30210523
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:07 schreef Showtime het volgende:

[..]

Bij mij werkte die ook ineens niet meer, wellicht dat jij een betere verbinding hebt dan mij.
@home breedband
pi_30210541
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:08 schreef nodisch18 het volgende:

[..]

Ik heb hier xs4all adsl basic geloof ik, morgen weer bij me ouders langs op versatel kijken maar
Viper 4 life
pi_30210581
Kan Joost niet gewoon dood met zijn achterlijke toneelstukjes, zelfs mijn overleden oma heeft meer talent....
pi_30210584
Lieske wil van alles veel
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:13:49 #235
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_30210610
Dan ligt het aan mijn compter want gilles heeft bij mij net zo'n slecht beeld als de site die showtime noemde. Gilles echoot ook nog eens enorm bij mij
pi_30210622
Mijn streams werken inmiddels weer goed trouwens
pi_30210669
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:10 schreef Showtime het volgende:

[..]

Ik heb hier xs4all adsl basic geloof ik, morgen weer bij me ouders langs op versatel kijken maar
Ik heb glasvezel (kenniswijk ehv ) maar hier is het beeld ook vaak tamelijk beroerd...
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:16:13 #238
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_30210682
Bij mij ook, tenminste, 2. 3 geeft nog steeds zwart beeld.
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:17:36 #239
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_30210718
Joost, flikker eens op met die kleuter circus, mensen vinden dat NIET leuk
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:18:20 #240
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_30210742
Wat zei Joost nou?, 'vanavond is de gren finale'
pi_30210743
Lieske wil vooral dat anderen veel eten en ze wil zelf vooral veel sla.
pi_30210757
Waar dient dat gedoe/circus eigenlijk voor?
pi_30210778
Dido in het bubbelbad!

Joost Ik zou er bijna niet meer op D'66 door gaan stemmen....
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:20:12 #244
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30210786
Dido laat zien hoe ze over iedereen denkt

vrijdag 2 september 2005 @ 19:20:27 #245
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_30210795
Wat is ze leuk he, die Dido. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:20:33 #246
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_30210797
Joost... AAaaaarrgggghhh!!
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_30210802
Dido moet eens flink genomen worden zeg
pi_30210818
ze haalde het beste in haar naar boven
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:21:46 #249
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30210835
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:19 schreef TheVulture het volgende:
Dido in het bubbelbad!

Joost Ik zou er bijna niet meer op D'66 door gaan stemmen....
Joost is op en top CDA, dus hij stemt gewoon niet goed.
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:21:49 #250
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_30210837
Ik vind Joost wel ok, zooooooo serieus, ge-wel-dig
pi_30210860
lijk in het bad...
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:22:39 #252
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_30210864
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:12 schreef TheVulture het volgende:
Kan Joost niet gewoon dood met zijn achterlijke toneelstukjes, zelfs mijn overleden oma heeft meer talent....
Tja hij doet in het dagelijks leven net alsof ie hetero is. Hij speelt dus eigenlijk altijd toneel.
Your games are death
With every breath
pi_30210884
Joost is zo'n parkeerplaats hetero.
pi_30210905
Dido is dood
pi_30210909
Lol met joost
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:24:44 #256
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_30210917
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:23 schreef schatje het volgende:
Joost is zo'n parkeerplaats hetero.
Gewoon een vervelende nicht.
Your games are death
With every breath
pi_30210929
Het loopje van Joost....
pi_30210932
Joost krijgt vast heel veel stemmen van het publiek.
pi_30210937
linda lacht joost uit :p
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:25:51 #260
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_30210948
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:25 schreef schatje het volgende:
Denk je? Ik kan me toch niet voorstellen dat Nederland op hem zit te wachten.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:25:58 #261
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30210952
Joost is het type dat een verblijf in zo'n huis tot een ware hel kan maken. Wat moet het verschrikkelijk zijn om dag in dag uit met hem opgescheept te zitten.
pi_30210955
Joost lijkt op iemand van me basisschool, hoe die doet maar vooral zijn kop en praten
pi_30210958
Hummie trouwens nu op Ned 3.

Wat ziet zij er uit zeg, echt een opgewarmd lijk....
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:26:25 #264
16701 scanman01
Today's a good day
pi_30210964
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:25 schreef schatje het volgende:
Stemmen om eruit te vliegen bedoel je, hoop ik?
pi_30210967
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:25 schreef BVO het volgende:

[..]

Denk je? Ik kan me toch niet voorstellen dat Nederland op hem zit te wachten.
Nee, dat denk ik niet .
pi_30210968
Ja nog een keer! Lijk in het bad!
pi_30211000
Joost heeft geen lef. "Linda geef haar mond op mond beademing"
Wees een gozer en doe het zelf
pi_30211018
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:26 schreef TheVulture het volgende:
Hummie trouwens nu op Ned 3.

Wat ziet zij er uit zeg, echt een opgewarmd lijk....
Wat een mens is dat zeg
pi_30211027
bijna half 8 en ik moet nog eten ...
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:28:30 #270
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_30211029
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:25 schreef scanman01 het volgende:
Joost is het type dat een verblijf in zo'n huis tot een ware hel kan maken. Wat moet het verschrikkelijk zijn om dag in dag uit met hem opgescheept te zitten.
Goed gecast
pi_30211037
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:28 schreef Tamaartje het volgende:

[..]

Wat een mens is dat zeg
pi_30211052
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:28 schreef schatje het volgende:

[..]

Dat zij zoiets kan verzinnen hahaha
pi_30211055
Joostje tog..... mallerd
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:29:23 #274
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_30211061
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:26 schreef nodisch18 het volgende:
Ja nog een keer! Lijk in het bad!
Zouden het allemaal projecties van Joost zijn?

De eerste keer een toneelstukje over ouders die hun kinderen afwezen en nu van iemand die dood in bad ligt.
Your games are death
With every breath
pi_30211080
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:25 schreef scanman01 het volgende:

idd goed gecast
Viper 4 life
  Moderator vrijdag 2 september 2005 @ 19:30:21 #276
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_30211090
oke, het is saai.
niet een beeje ook.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_30211094
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:29 schreef Rica het volgende:

[..]

Zouden het allemaal projecties van Joost zijn?

De eerste keer een toneelstukje over ouders die hun kinderen afwezen en nu van iemand die dood in bad ligt.

En dan wil ie straks een toneelstukje met Rob waarbij die in zijn kont wordt gepord!
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:31:20 #278
57719 Zapje
Who are you
pi_30211115
kwa gebit passen Hummie en Joost uitstekend bij elkaar..................
Let love be your energy - Long Live Rock - Are you living in the Real World ?
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:32:01 #279
8898 Darklight
pi_30211136
Dido heeft geloof ik genoeg van dat gelul van die circusartiest
pi_30211160
10 minuten circus stelt Joost voor....
pi_30211170
3 kilo biefstuk
pi_30211183
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:32 schreef Darklight het volgende:
Dido heeft geloof ik genoeg van dat gelul van die circusartiest
alleen Dido?
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:33:35 #283
124870 TonnyD.Sacrell
I can see into your Dreams!
pi_30211190
Wij willen dit...wij willen dat..wij willen zus...

manmanman
Sylar says; "...Hailing frequenties closed, sir."
pi_30211198
Menno heeft nog wensen ook
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:34:00 #285
8898 Darklight
pi_30211203
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:32 schreef nodisch18 het volgende:
10 minuten circus stelt Joost voor....
Dan ga ik wel ff naar de plee als het begint
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:34:32 #286
8898 Darklight
pi_30211218
Hij heeft zn lul laten zien?
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:35:15 #287
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_30211238
Dido: JIJ hebt mij je lul laten zien en zeg nou niet dat dat niet zo is *priemt met vinger richting Joost*
pi_30211241
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:34 schreef Darklight het volgende:
Hij heeft zn lul laten zien?
Hij is niet besneden en heeft moedervlekken op zijn lul...
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:36:32 #289
8898 Darklight
pi_30211279
Stop die lul gewoon in haar, doe niet zo moeilijk
pi_30211285
De reguliere uitzending begint. Kan ik eindelijk het stuk zien dat ze besluiten te stoppen met de 50.000 euro fietsopdracht. En kan ik ook zien hoe ze de polonaise doen op samba-muziek
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:36:48 #291
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_30211291
Tjezus, wat gaan ze allemaal eten; honig-mixje hier, blikjesvoer daar.... kom op zeg, wel een beetje exotisch koken! Haal Chantal er eens bij, die had wel een uitgesproken mening over de maaltijden tot nu toe.
pi_30211301
Dido tegen Joost: Je hebt een dikke lul en hij is ook niet klein

Hij beweert dat zij hem niet gezien heeft maar het komt toch erg dicht in de buurt
pi_30211328
Dido is best geil zo in dat bad
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:38:24 #294
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_30211333
Whaaahahahaha, geweldig dit stukje met Dido en Joost

'je stond echt met je benen wijd, ziet ze 'm wel?'
'hij is niet klein en dik' Joost: 'dat is niet waar, ophouden nou'.

Dido mag niet over Joost zijn lul praten waar anderen bij zijn, whaaahahaha, het topic blote boys

LEUK DIT
pi_30211350
Een doosje met stoppeltjes
Do it again now
pi_30211376
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:38 schreef Marrije het volgende:
Dido mag niet over Joost zijn lul praten waar anderen bij zijn, whaaahahaha, het topic blote boys

LEUK DIT
Toch niet beter dan die circus act...
pi_30211405
Rob hoort een verhaal over een lul en snelt gauw dichterbij....
pi_30211423
nee..., weer een lijk in het bad....
pi_30211436
Dit is écht leuk. Zonder Joost zou BB echt veel saaier worden.
pi_30211487
Joost met ze dikke piemel
Do it again now
pi_30211496
Joost en Dido zitten te stoeien in de Jacuzzi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')