Tanja moet sowieso niet zeiken, zij krijgt toch gewoon eten!quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:54 schreef korrel het volgende:
16:30Bij Tanja gaan alle remmen los over Lieske
Tanja heeft een hekel aan Lieske. Tanja zat al langer met deze gevoelens maar heeft in Menno een vertrouweling gevonden. In een gesprek aan tafel komt ze los, nadat Menno iets liefs zei over Lieske. Menno: "Ik vind het zo'n liefje." Na deze uitspraak van Menno gingen bij Tanja ineens alle remmen los. Tanja: “Ik kan niet tegen haar gelach. En na gisteravond al helemaal niet meer. Die uitspraak ‘Het is veel geld voor een student’ vind ik zo gierig en zo nep. Sodemieter toch op. Het is veel geld voor iedereen. En niet alleen voor een student. Die hebben het beter dan wie dan ook. Ik had voor de groep gekozen. Hoe egoïstisch kan je zijn, dat je de groep geen eten gunt. Zelfs in een spel vind ik eerlijkheid heel belangrijk en dat je samenwerkt ook. Daarom is mijn vriendinnengroep niet zo groot. Mijn vriendinnen zijn echt en eerlijk.”
op de site van big brother , ik ben toch wel hard geschrokken van deze uispraken
Dat fluistert die baby allemaal inquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:54 schreef korrel het volgende:
Tanja heeft een hekel aan Lieske. Tanja zat al langer met deze gevoelens maar heeft in Menno een vertrouweling gevonden. In een gesprek aan tafel komt ze los, nadat Menno iets liefs zei over Lieske. Menno: "Ik vind het zo'n liefje." Na deze uitspraak van Menno gingen bij Tanja ineens alle remmen los. Tanja: “Ik kan niet tegen haar gelach. En na gisteravond al helemaal niet meer. Die uitspraak ‘Het is veel geld voor een student’ vind ik zo gierig en zo nep. Sodemieter toch op. Het is veel geld voor iedereen. En niet alleen voor een student. Die hebben het beter dan wie dan ook. Ik had voor de groep gekozen. Hoe egoïstisch kan je zijn, dat je de groep geen eten gunt. Zelfs in een spel vind ik eerlijkheid heel belangrijk en dat je samenwerkt ook. Daarom is mijn vriendinnengroep niet zo groot. Mijn vriendinnen zijn echt en eerlijk.”
op de site van big brother , ik ben toch wel hard geschrokken van deze uispraken
Dat is zowaar meer dan het gebruikelijke 'Wil je koffie?' of 'Mag ik een peukje?'quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:54 schreef korrel het volgende:
En dan te bedenken dat Lieske er nog wel specifiek naar heeft gevraagd dat Tanja wél zat eten zou krijgen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:54 schreef korrel het volgende:
Oeh, en dat terwijl Lieske er juist op stond dat Tanja en het kindje niet in gevaar zouden komen...quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:54 schreef korrel het volgende:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:56 schreef Falco het volgende:
Daar boven op die berg
Daar woont een vuile slet
Haar naam is Lieske
En ze is ook nog moddervet
Leuk zulke boude uitspraken van Tanjaquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:54 schreef korrel het volgende:
ik tel meer dan 10 woordenquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:54 schreef korrel het volgende:
Wahaha, zag je haar kijken toen ze er achter kwam dat de camera haar volgdequote:Op vrijdag 2 september 2005 17:59 schreef Molluck het volgende:
Waar zat die hand van Lieske!?
iemand caps...scanman??quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:59 schreef Molluck het volgende:
[..]
Wahaha, zag je haar kijken toen ze er achter kwam dat de camera haar volgde![]()
Ja, daar waar Lieske alleen aan Tanja denkt, probeertTanja het idee te geven dat ze aan de GROEP zou hebben gedacht.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:57 schreef Molluck het volgende:
[..]
Oeh, en dat terwijl Lieske er juist op stond dat Tanja en het kindje niet in gevaar zouden komen...
Tanja is een kutwijf![]()
de 4de zin moet op de 2de zin rijmen...quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Daar in die koffiesjoohooop (DAARINDIEKOFFIESHOOHOOOP)
stapt een neger door de deur (STAPT EEN NEGER DOOR DE DEUHEEEUR)
tanja denkt dat hij haar leuk vindt (TANJADEEEEEEEEENKTDATHIJHAARLEUKVINDT)
maar hij schopt haar slechts met kind (MAAAAAAAAARHIJSCHOPTHAARSLECHTSMETKIND)
variatie
Daar in die koffiesjoohooop (DAARINDIEKOFFIESHOOHOOOP)
stapt een neger door de deur (STAPT EEN NEGER DOOR DE DEUHEEEUR)
tanja denkt dat het om haar gaat (TANJADEEEEEEEEENKTDATHETOMHAAAAAAAAARGAAAT)
maar hij loost alleen zijn zaad (MAAAAAAAAARHIJLOOOOOOOOOOOOOOOSTALLEEENZIJNZAAAAAAAAD)
Nogal dom. Lieske kreeg alleen tegenstemmen van de vrouwen. En Roel zal nog wel eventjes op Rob blijven stemmen denk ik.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Lieske probeert in ieder geval Roel in te palmen. Een tegenstem minder kan heel wat schelen hoor.
Overduidelijk een zeer jaloerse bitch ja... Die zit op te kroppen daar.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:57 schreef Molluck het volgende:
[..]
Oeh, en dat terwijl Lieske er juist op stond dat Tanja en het kindje niet in gevaar zouden komen...
Tanja is een kutwijf![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:01 schreef Heleeeeen het volgende:
Mensen die moppen vertellen moeten er op staande voet uit vind ik. Verschrikkelijk. Niks nominaties, meteen eruit, opgelazerd. Om niet te zeggen dood.
En waar hebben ze Menno gelaten?quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:01 schreef Tamaartje het volgende:
Tanja heeft echt nog niks gezegd in die kamer he?
Erg nobel ja, maar goed Tanja had idd ook het geld aangenomen, want voor haar is het ook veel geldquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, daar waar Lieske alleen aan Tanja denkt, probeertTanja het idee te geven dat ze aan de GROEP zou hebben gedacht.
Ze kan moeilijk in bed liggen met Ingrid of Linda.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:02 schreef Falco het volgende:
[..]
Nogal dom. Lieske kreeg alleen tegenstemmen van de vrouwen. En Roel zal nog wel eventjes op Rob blijven stemmen denk ik.
LOL.. die hoeft ze al lang niet meer in te palmen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:00 schreef Asskicker14 het volgende:
Lieske probeert in ieder geval Roel in te palmen. Een tegenstem minder kan heel wat schelen hoor.
op Joost en dan op Lindaquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:02 schreef Falco het volgende:
[..]
Nogal dom. Lieske kreeg alleen tegenstemmen van de vrouwen. En Roel zal nog wel eventjes op Rob blijven stemmen denk ik.
Die ligt daar gewoon hoorquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:03 schreef Jane het volgende:
[..]
En waar hebben ze Menno gelaten?
Niet dat ik hem echt mis of zo, maar na een tijdje ga je je toch ongerust maken...
Ze moeten van BB daarheen met zn allen en wachten totdat ze meer horenquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:04 schreef TheVulture het volgende:
Ben net thuis van me werk maar waarom zitten ze in godsnaam allemaal in die kamer?
Ik was te laat, maar de camera sprong opeens naar die hand, die toen weer naar boven ging, toen ging die camera naar Lieske's hoofd en toen keek ze er recht in, ze lachte een beetje dom en maakte een halve groet naar de camera...quote:
Ze mogen nu nog wel ff blijven zitten jaquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:05 schreef Inca het volgende:
[..]
nee joh laten zitten kijken wie der als eerste uit gaat om te plassen
Is goedquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Laten we afspreken er geen gewoonte van te maken dan
Tanja, Joost en Rob mogen alle drie in één keer eruit.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:10 schreef diamondvoodoo het volgende:
die linda komt steeds meer los. Is wel gestegen bij mij qua NIET wegstemmen. Van mij mag Tanja dr uit, Ingrid staat ook erg hoog, die zegt ook vrij weinig.
Ze articuleert niet zo goed hequote:Op vrijdag 2 september 2005 18:12 schreef Jane het volgende:
Ik heb echt ondertiteling nodig bij dat rare wijf hoor.
Kom je toevallig ook uit Brabant?quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Linda cool, een lekkere vlotte Brabantse griet
Mijn idee ook kunnen we nog lachenquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Rob zegt "Over vijf minuten mogen we eruit" Als ik hummie was liet ik ze alleen om die uitspraak al nog 3 uur zitten. en dat dan ook vertellen aan de bewoners...
quote:
Dat zal het zijn ja. Maar Brabantse vrouwen zijn over het algemeen wel het gezelligst.... Boven de rivieren hebben ze over het algemeen meer kapsones vind ik.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:14 schreef Blue Thunder het volgende:
omdat je niet zo over brabanders lult tenzij je er zelf 1 bent![]()
Dat zal ongetwijfeld.. Maar dat accent he...quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja. Maar Brabantse vrouwen zijn over het algemeen wel het gezelligst.... Boven de rivieren hebben ze over het algemeen meer kapsones vind ik.
Brabantse vrouwen zijn heel gezellig, maar ookal ben ik een Eindhovenaar, ik vind die Linda toch een beetje eng hoorquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja. Maar Brabantse vrouwen zijn over het algemeen wel het gezelligst.... Boven de rivieren hebben ze over het algemeen meer kapsones vind ik.
Ze zijn met 13 man hequote:Op vrijdag 2 september 2005 18:18 schreef Maurisico het volgende:
Stream 4; mandjes met eten . ik zie veel chocovla en vanillevla?
Dat zou ook weleens van toepassing kunnen zijn op andere zaken die zich afspelen in het BB-huis.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:20 schreef Maurisico het volgende:
wel kijken, niet aankomen??
Kan je er makkelijk tussenliggenquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:25 schreef LuukBes het volgende:
Dido heeft O-poten.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:25 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Kan je er makkelijk tussenliggen
Je hebt Versatel. Wat leuk. Ook scherpe beelden zo te zien.quote:
Nee hoor.. gewoon van de streamsquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je hebt Versatel. Wat leuk. Ook scherpe beelden zo te zien.![]()
Jaaa!!quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:33 schreef Tamaartje het volgende:
Hier komt vast wel gezeik van, want de 1 heeft dan dit besteld en de ander vreet dat op![]()
Onmogelijk. Het beeld is daar veel te scherp voor. Mijn streamkwaliteit is baggerder terwijl ik heus geen slechte verbinding heb hoor.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor.. gewoon van de streams
dat mag niet, nee, een pen, net als fluisteren niet mag, mag schrijven ook nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:35 schreef Tamaartje het volgende:
Ze hebben geen pen? Dus kunnen ze niet opschrijven?
Dat ziet er lekkerder uit dan al het eten wat er op tafel staat.quote:
Ben benieuwd hoe ze dit gaan doen danquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:36 schreef milagro het volgende:
[..]
dat mag niet, nee, een pen, net als fluisteren niet mag, mag schrijven ook niet
Mijn streams zijn zeer goed. Met media player 7 was het nog slecht, maar nadat ik media player 10 had geinstalleerd was het zeer goed (zo lang er niet veel wordt bewogen).quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:36 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Onmogelijk. Het beeld is daar veel te scherp voor. Mijn streamkwaliteit is baggerder terwijl ik heus geen slechte verbinding heb hoor.![]()
Dat mag wat mij betreft ook wel wat verder gaan.... Maar ach.. dan draait de regie toch weer de camera wegquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:37 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat ziet er lekkerder uit dan al het eten wat er op tafel staat.![]()
Oepsie. Ik gebruik Media Player 6 ofzo.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn streams zijn zeer goed. Met media player 7 was het nog slecht, maar nadat ik media player 10 had geinstaller was het zeer goed (zo lang er niet veel wordt bewogen).
van mij is ook scherp, hoorquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:36 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Onmogelijk. Het beeld is daar veel te scherp voor. Mijn streamkwaliteit is baggerder terwijl ik heus geen slechte verbinding heb hoor.![]()
Je kan ze ook openen in mediaplayer 10 (openurl)quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:38 schreef diamondvoodoo het volgende:
me streams zijn ook goed alleen die garnierlink, (met alle 4 de streams) valt weleens weg helaas
net zoveel als anders . minder dan de rest dus ..quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:40 schreef Jane het volgende:
Linda gaat ook al niet koken. Wat gaat ze dan wel doen?
Kun je dan ook alle 4 tegelijk openen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:40 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Je kan ze ook openen in mediaplayer 10 (openurl)
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb1.asp
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb2.asp
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb3.asp
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb4.asp
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb5.asp (liveuitzending)
Maar dat is dus ook slecht beeld als je media player 6 ofzo gebruikt (tenminste, dat had ik wel)quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:40 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Je kan ze ook openen in mediaplayer 10 (openurl)
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb1.asp
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb2.asp
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb3.asp
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb4.asp
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/bb5.asp (liveuitzending)
Chocolate Chip Cookie Dough!quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Als ik hun was zou ik veel en lekker ijs kopen. Ben & Jerry's enzo.
nee dat gaat per 1quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:43 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Kun je dan ook alle 4 tegelijk openen?
Daar gebruik ik deze voorquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:43 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Kun je dan ook alle 4 tegelijk openen?
Ja die bedoelde ik eigenlijk, die stoppen bij mij soms, Meer mensen hier last van?quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar gebruik ik deze voor
http://www.gillesdesmit.com/bb/
Perfect beeld. Net zo goed als die garnier urls
Drinkeeuhquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:40 schreef Jane het volgende:
Linda gaat ook al niet koken. Wat gaat ze dan wel doen?
Bij mij werkt het gewoon niet.. heel dat beeld gaat flippenquote:Op vrijdag 2 september 2005 18:45 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik eigenlijk, die stoppen bij mij soms, Meer mensen hier last van?
Weet niet of het slecht beeld oplevert in MP6 heb hier op een PC MP9 (win98) staan en op de andere MP10 (winxp) Met 8 streams open nog prima beeld!quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar dat is dus ook slecht beeld als je media player 6 ofzo gebruikt (tenminste, dat had ik wel)
Dies slecht beeld.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:48 schreef Showtime het volgende:
Ik gebruik dat programma van mirrorman
quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:48 schreef Showtime het volgende:
Ik gebruik dat programma van mirrorman nou vind het totzover het meest relaxe dat ik heb gebruikt. Doe nu wel 1 stream tegelijk aan dan heb ik nauwlijks tot geen buffer, als ik er meerdere cams tegelijk aan zet heb ik veel buffers.
Big Brother Toolbar voor Explorer / FireFox (streams)
Ik heb net een nieuwe pc gekocht en moest alles dus opnieuw installeren. Toen mp7 er nog op stond had ik op alle urls en links matig tot slecht beeld (voor langzame verbindingen zeg maar). Nadat ik mp10 had geinstalleerd was alles dvd kwaliteit (als je de resolutie van de stream op 100% bekijkt). Maar full screen is zelf nog goed nu.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:50 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Weet niet of het slecht beeld oplevert in MP6 heb hier op een PC MP9 (win98) staan en op de andere MP10 (winxp) Met 8 streams open nog prima beeld!![]()
Ik zal het programma dat jij gebruikt eens proberen kijken als die bij mij ook beter beeld geeft dan.quote:
Ingerolen?quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:52 schreef Maurisico het volgende:
Dido speelt de verongelijkte trut omdat Joost haar heeft ingerolen voor Nathalie.
Bij mij werkte die ook ineens niet meer, wellicht dat jij een betere verbinding hebt dan mij.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:07 schreef scanman01 het volgende:
gillesdesmit werkt nog prima. Alle 4 streams
@home breedbandquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:07 schreef Showtime het volgende:
[..]
Bij mij werkte die ook ineens niet meer, wellicht dat jij een betere verbinding hebt dan mij.
quote:
Ik heb glasvezel (kenniswijk ehvquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:10 schreef Showtime het volgende:
[..]
![]()
Ik heb hier xs4all adsl basic geloof ik, morgen weer bij me ouders langs op versatel kijken maar![]()
Joost is op en top CDA, dus hij stemt gewoon niet goed.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:19 schreef TheVulture het volgende:
Dido in het bubbelbad!![]()
Joost![]()
Ik zou er bijna niet meer op D'66 door gaan stemmen....
Tja hij doet in het dagelijks leven net alsof ie hetero is. Hij speelt dus eigenlijk altijd toneel.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:12 schreef TheVulture het volgende:
Kan Joost niet gewoon dood met zijn achterlijke toneelstukjes, zelfs mijn overleden oma heeft meer talent....
Gewoon een vervelende nicht.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:23 schreef schatje het volgende:
Joost is zo'n parkeerplaats hetero.
Denk je? Ik kan me toch niet voorstellen dat Nederland op hem zit te wachten.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:25 schreef schatje het volgende:
Joost krijgt vast heel veel stemmen van het publiek.
Stemmen om eruit te vliegen bedoel je, hoop ik?quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:25 schreef schatje het volgende:
Joost krijgt vast heel veel stemmen van het publiek.
Nee, dat denk ik nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Denk je? Ik kan me toch niet voorstellen dat Nederland op hem zit te wachten.
Wat een mens is dat zegquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:26 schreef TheVulture het volgende:
Hummie trouwens nu op Ned 3.
Wat ziet zij er uit zeg, echt een opgewarmd lijk....
Goed gecastquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:25 schreef scanman01 het volgende:
Joost is het type dat een verblijf in zo'n huis tot een ware hel kan maken. Wat moet het verschrikkelijk zijn om dag in dag uit met hem opgescheept te zitten.
Zouden het allemaal projecties van Joost zijn?quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:25 schreef scanman01 het volgende:
Joost is het type dat een verblijf in zo'n huis tot een ware hel kan maken. Wat moet het verschrikkelijk zijn om dag in dag uit met hem opgescheept te zitten.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:29 schreef Rica het volgende:
[..]
Zouden het allemaal projecties van Joost zijn?
De eerste keer een toneelstukje over ouders die hun kinderen afwezen en nu van iemand die dood in bad ligt.
alleen Dido?quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:32 schreef Darklight het volgende:
Dido heeft geloof ik genoeg van dat gelul van die circusartiest
Dan ga ik wel ff naar de plee als het begintquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:32 schreef nodisch18 het volgende:
10 minuten circus stelt Joost voor....
Hij is niet besneden en heeft moedervlekken op zijn lul...quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:34 schreef Darklight het volgende:
Hij heeft zn lul laten zien?
Toch niet beter dan die circus act...quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:38 schreef Marrije het volgende:
Dido mag niet over Joost zijn lul praten waar anderen bij zijn, whaaahahaha, het topic blote boys![]()
LEUK DIT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |