Maar ze doen dus niet mee in het spel?quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:04 schreef BadKeukenTegel het volgende:
De 2 honden van m'n vriendin kijken gewoon toe als ze me cockt of ik d'r hard neuk.
Toch moet ik wel toegeven dat ze dan zelf ook aandacht geven en ik ze dan ook wel eens een zoentje geef als we liggen te neukenstraks verraden ze ons
Neu, denk je nou echt dat ik een hond ga neuken?quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:05 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Maar ze doen dus niet mee in het spel?
Dat was toch ook helemaal de stelling niet!quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:05 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Maar ze doen dus niet mee in het spel?
het hij hoopt van welquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:06 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Neu, denk je nou echt dat ik een hond ga neuken?
Hahahahahaquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:08 schreef R2-D2 het volgende:
Ja, soms kijkt de kat toe. Mijn vriend vindt het minder prettig. De kat heeft een keertje uitgehaald naar z'n ballen toen ze aan 't slingeren waren
Ik zoek compensatiequote:Op vrijdag 2 september 2005 17:05 schreef bonke het volgende:
je opent weer grandioze kut-topics duifje
voor een sexloos iemand als jij snap ik niet waar je ze vandaan haalt
Ja, stiekem wel en sommigen zijn dus nu al lekker door de mand gevallenquote:Op vrijdag 2 september 2005 17:06 schreef Evil_D1ck het volgende:
[..]
Dat was toch ook helemaal de stelling niet!!
Okay, dan begrijp ik je en de bedoeling van je topic.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:16 schreef FuifDuif het volgende:
Jawel, maar het idee dat het beest 'weet' dat je het aan het doen bent. Sommige mensen halen eerst ook eventuele foto's van bekenden van de muur of leggen die plat neer. Het is een gevoel.
Eerder weinig mensen die sex hebben.quote:Op vrijdag 2 september 2005 17:02 schreef FuifDuif het volgende:
Zeker weinig mensen met een huisdier hier.
Uhm... misschien materie voor een apart topic?quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:08 schreef Darkwolf het volgende:
En als het een vrouwelijke hond is... hey... join the party!![]()
Ach, tis maar net of je het fijn vindt of niet he.quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:12 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel eenwaard ja, drol
Ja inderdaad!quote:Op zaterdag 3 september 2005 03:22 schreef Evil_D1ck het volgende:
[..]
Uhm... misschien materie voor een apart topic?.
Dat lijkt me idd veel gênanter dan andersom.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:47 schreef Darkwolf het volgende:
Ja inderdaad!![]()
"Vindt je het ook altijd zo genant als je vriendin mee kijkt als je net even lekker je hondje pakt?"![]()
Zo gaat dat bij ons ook:)... Ik sta te douchen in de badkamer, mn broertje poetst zijn tanden, mijn moeder doet de was in de wasmachine, en mn pa staat te pisse:Pquote:Op zaterdag 3 september 2005 03:08 schreef Darkwolf het volgende:
(Doch hoor ik van genoeg gezinnen dat ze het niet erg vinden om elkaar naakt te zien als ze tussen de kamers en badkamer banjeren.)
Als ik lekker loop te sexen met mijn vriendin kijken de andere paarden altijd mee. Ben het wel gewend nu!quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:57 schreef FuifDuif het volgende:
Als je seks hebt met je partner, is het dan wel eens zo dat je hond erbij is en het ziet? Of je kat, of welk huisdier dan ook? En zijn er mensen die zich gegeneerd voelen wanneer hun huisdier de daad kan aanschouwen?
Idd. Vind het zelfs wat vreemd als mensen dáár moeilijk over doen.quote:Op zondag 4 september 2005 00:51 schreef abc123 het volgende:
[..]
Zo gaat dat bij ons ook:)... Ik sta te douchen in de badkamer, mn broertje poetst zijn tanden, mijn moeder doet de was in de wasmachine, en mn pa staat te pisse:P
who cares:)
Ja, dat weten we nou wel, FD, dat jij uit een puriteins gezinnetje komt. Dat is over het hele forum extreem duidelijk.quote:Op zondag 4 september 2005 09:17 schreef FuifDuif het volgende:
Nou, dat mag dan vreemd zijn, maar bij ons gebeurde zoiets echt niet. Tegelijk de tanden poetsen en iemand anders de was doen, dat gebeurde uiteraard wel. Maar niet dat iemand daar bij stond te pissen, laat staan te douchen. Nee hoor, de deur ging altijd netjes op slot dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |