SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:22 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Trouwens, het lijkt dat ze daarvoor moeten betalen, maar sjeez wat een ontzettend vette nummers hebben ze altijd aan het eind van de eps. Als je daar op gaat letten, die nummers hebben altijd tekstinhoudelijk super mooie betrekking op de inhoud van de eps op dat moment, echt super!
En ohja, kan iemand dit nog checken:Dat was zijn geest o.i.d., of zombie. Weet het niet precies meer maar het was hem wel, alleen niet helemaal gezond van verstand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:49 schreef Plotinus het volgende:
[..]
Dat was zijn geest o.i.d., of zombie. Weet het niet precies meer maar het was hem wel, alleen niet helemaal gezond van verstand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TrouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Locutus-of-Borg op 19-05-2006 23:37:53 ]
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 22:58 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
TrouwensDe series zijn niet met elkaar verbonden qua verhaallijn (net zoals in de films een aantal andere dingen anders zijn dan in de strips, enz). Zoals ik begreep is smallville wel aangesloten op superman returns (film die dit jaar uitkomt).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mmmm, okeeee, wel typisch dat in Smallville seizoen 4quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:34 schreef Mordreth het volgende:
[..]
De series zijn niet met elkaar verbonden qua verhaallijn (net zoals in de films een aantal andere dingen anders zijn dan in de strips, enz). Zoals ik begreep is smallville wel aangesloten op superman returns (film die dit jaar uitkomt).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 3 word wel beter na die afleveringenquote:Op donderdag 15 juni 2006 10:54 schreef wolfrolf het volgende:
Zonder dit topic door te lezen, vanwege spoilers uiteraard, wil ik ff posten dat ik druk bezig ben in te lopen met deze serie
Ik zit nu aan het begin van seizoen 3Heb 3-01 en 3-02 gezien... Lex op dat eiland
Clark de evil bankrover
Vooral dat 2e vind ik behoorlijk nergens over gaan en ongeloofwaardig.. viel me beetje tegen na de toch behoorlijk sterke 1e 2 seizoenen
Maar ik ga door tot eind seizoen 5Ik heb vertrouwen in verbetering van het verhaal
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 23:37 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[..]
Mmmm, okeeee, wel typisch dat in Smallville seizoen 4Hoezo is dat typisch dan? Dat kunnen ze in metropolis later ook nog niet (in het begin).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
Dat shot vind ik zooo vetquote:
Haal ze dan gewoon hier:quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:50 schreef wolfrolf het volgende:
Voor de geinteresseerden: Bij CD WOW! zijn seizoen 1 en 2 van Smallville (Regio 2&4) voor ¤ 27,99 per stuk te koop (met NL subs!)
Seizoen 1
Seizoen 2
Ik heb die dan ook alvast besteldBij Media Markt ga ik Seizoen 3 voor 35 euro halen en zodra ik mn ¤ 5 kortingsbon heb ga ik voor ¤ 40 Seizoen 4 bij Bol.com bestellen. (heb ergens een geheim spaarpotje staan
)
28 augustus komt in Engeland seizoen 5 op DVD uit. Klik! Ook met NL subs
klik!quote:Vanaf zondag 30 juli en vervolgens elke maandag om 19.30 uur
Gedaan. Bij mij stond de link gewoon op 2 regels, dus layout was niets mis mee.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:57 schreef wolfrolf het volgende:
En trouwens Scanman.. kun je van die URL niet ff een tekstlinkje maken zodat de layout niet helemaal naar z'n grootje is
Whoeiquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gedaan. Bij mij stond de link gewoon op 2 regels, dus layout was niets mis mee.
Maar ik heb het toch maar even aangepast.
Dat vind ik wel heel erg zondequote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb seizoen3 op DVD en gekeken, daarna eig afgehaakt
Dan vind ik deze nog iets prettigerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:17 schreef wolfrolf het volgende:
En vanaf Season 4... Lois Lane![]()
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het al 21 september??
lekker faxen heel de dag echt genot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* wolfrolf zit er helemaal klaar voor
lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op donderdag 7 september 2006 18:11 schreef wolfrolf het volgende:
Titellijstje van de 1e 6 afleveringen van seizoen 6Die tweede episode...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Links de tissues, rechts het glijmiddel.quote:Op woensdag 27 september 2006 15:46 schreef scanman01 het volgende:
Morgen in USA. Vrijdagochtend kijken
quote:Op woensdag 27 september 2006 15:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Links de tissues, rechts het glijmiddel.![]()
![]()
Vergeet de 'Kneel before Zod!' nietquote:Op vrijdag 29 september 2006 13:59 schreef Breuls het volgende:
Leuke hints naar eerdere Superman-versies btw: Terence Stamp die de uit Lex vluchtende Zod speelt, leuke link met de film. Jimmy die Clark CK noemt, leuke link met Lois & Clark.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |