abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34093376
quote:
Op zondag 15 januari 2006 01:10 schreef Bijna35 het volgende:
De nieuwe aflevering was weer zeer de moeite waard. Een beetje weinig superkrachten, maar het verhaal was wel leuk. Naar verluid gaat er in aflevering 12 een main-character dood, dus het is nog even afwachten wie dat zal zijn. En het eind gesprek tussen Clark en Lana is interessant.
vond het wel interessant, dat ze lieten zien dat vader Kent rooie pilletjes aan het slikken is, maar in de aflevering niet verder op in gaan. Kan een teken zijn dat er later iets mee zal gebeuren, want we weten allemaal dat in de film papa Kent een hartaanval krijgt
  zondag 15 januari 2006 @ 23:41:53 #77
16701 scanman01
Today's a good day
pi_34106322
quote:
Op zondag 15 januari 2006 18:57 schreef Chillmeister het volgende:

[..]

vond het wel interessant, dat ze lieten zien dat vader Kent rooie pilletjes aan het slikken is, maar in de aflevering niet verder op in gaan. Kan een teken zijn dat er later iets mee zal gebeuren, want we weten allemaal dat in de film papa Kent een hartaanval krijgt
Over 2 afleveringen gaat dus iemand dood, wat al door Jor-El was aagekondigd. Misschien is het Jonathan en zijn de rode pilletjes een eerste aanzet daar naar toe.
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 16 januari 2006 @ 20:16:29 #78
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_34133920
"Krypto-hag"
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_34150983
quote:
Op zondag 15 januari 2006 23:41 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Over 2 afleveringen gaat dus iemand dood, wat al door Jor-El was aagekondigd. Misschien is het Jonathan en zijn de rode pilletjes een eerste aanzet daar naar toe.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 10:14:53 #80
16701 scanman01
Today's a good day
pi_34151574
mikey2k3, die kans is echt 0 volgens mij.

Maar goed, we zullen het zien over een paar weken.
pi_34155221
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 10:14 schreef scanman01 het volgende:
mikey2k3, die kans is echt 0 volgens mij.

Maar goed, we zullen het zien over een paar weken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus de kans is iets hoger dan 0.
pi_34155744
Ik wil Clark wel troosten.. hubba hubba..
Delivered without an information leaflet
pi_34157955
k vraag me af, of we in smallville ooit de romance clark - lois nog krijgen
  dinsdag 17 januari 2006 @ 14:43:30 #84
16701 scanman01
Today's a good day
pi_34159824
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:24 schreef mikey2k3 het volgende:

[..]
SPOILER
Dus de kans is iets hoger dan 0.
Dan zou het verhaal heel veel onrecht worden aangedaan, maar dat zou niet voor het eerst zijn. Clark hoort Lois ook nog lang niet te kennen.
SPOILER
Maar goed, zoals gezegd: afwachten maar.
pi_34369642
wat een aflevering weer he, de spanning tussen lana en lex.. kan anti wachten tot volgende week.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 19:11:50 #86
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34421666
UPN en TheWB worden CWTN
Vanaf eind deze zomer dus.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_34453384
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 14:43 schreef scanman01 het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  woensdag 25 januari 2006 @ 21:19:10 #88
16701 scanman01
Today's a good day
pi_34461000
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 17:46 schreef Meneer_Storm het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_34465985
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 21:19 schreef scanman01 het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_34471650
Begint het zo een beetje door te dringen dan?
SPOILER
pi_34479244
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 08:52 schreef mikey2k3 het volgende:
Begint het zo een beetje door te dringen dan?
SPOILER
aahh super *zin in morgen*
Waarschuwing: Klink die link hierboven niet als je het NIET wilt weten.. hier is het nogal overduidelijk namelijk .
pi_34481025
Ik weet wel op wie Clark boos gaat worden
pi_34481294
SPOILER
iemand intresse?
  donderdag 26 januari 2006 @ 17:12:19 #94
16701 scanman01
Today's a good day
pi_34486965
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 13:39 schreef Mordreth het volgende:

[..]

aahh super *zin in morgen*
Waarschuwing: Klink die link hierboven niet als je het NIET wilt weten.. hier is het nogal overduidelijk namelijk .
Zou ik niet op rekenen. De makers hebben alles gedaan om het verborgen te houden totaan de uitzending. Denk je dat ze het dan in een trailer gaan verraden? Lijkt mij in ieder geval erg sterk.

Ik gok zelf nog steeds op papa Kent.
pi_34500052
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 17:12 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Zou ik niet op rekenen. De makers hebben alles gedaan om het verborgen te houden totaan de uitzending. Denk je dat ze het dan in een trailer gaan verraden? Lijkt mij in ieder geval erg sterk.

gok ik ook, die heeft vanaf het begin al hart problemen en zo ie ook gestorven in de film. alhoewel hij springlevend is in Lois&Clark
pi_34501800
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 17:12 schreef scanman01 het volgende:

[..]

True, heb je ook gelijk in . Denk dat papa Kent inderdaad meer kans gaat.. ahja.. zie het over een stel uurtjes wel .
  vrijdag 27 januari 2006 @ 03:25:38 #97
16701 scanman01
Today's a good day
pi_34506099
Nou, het is bekend inmiddels. De aflevering is net ten einde en ik heb een paar amerikaanse Smallville forums doorgelezen. Dit is in ieder geval een aflevering die je niet mag missen.
Voor de mensen die zich niet kunnen bedwingen en willen weten wat er gaat gebeuren volgt hier DE spoiler van deze aflevering:

Heftige spoiler, dus agsoluut niet lezen als je de aflevering wil zien zonder iets te weten
SPOILER
pi_34509753
quote:
Op vrijdag 27 januari 2006 03:25 schreef scanman01 het volgende:
Nou, het is bekend inmiddels. De aflevering is net ten einde en ik heb een paar amerikaanse Smallville forums doorgelezen. Dit is in ieder geval een aflevering die je niet mag missen.
Voor de mensen die zich niet kunnen bedwingen en willen weten wat er gaat gebeuren volgt hier DE spoiler van deze aflevering:

Heftige spoiler, dus agsoluut niet lezen als je de aflevering wil zien zonder iets te weten
SPOILER
Dacht het wel
pi_34510051
Clark draait het allemaal terug? hoe? TELL ME DAMMIT HOW!!!?
haha, moet nog 54 minuten wachten voor ik hem kan kijken
pi_34514816
Wat een klotte einde
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')