vond het wel interessant, dat ze lieten zien dat vader Kent rooie pilletjes aan het slikken is, maar in de aflevering niet verder op in gaan. Kan een teken zijn dat er later iets mee zal gebeuren, want we weten allemaal dat in de film papa Kent een hartaanval krijgtquote:Op zondag 15 januari 2006 01:10 schreef Bijna35 het volgende:
De nieuwe aflevering was weer zeer de moeite waard. Een beetje weinig superkrachten, maar het verhaal was wel leuk. Naar verluid gaat er in aflevering 12 een main-character dood, dus het is nog even afwachten wie dat zal zijn. En het eind gesprek tussen Clark en Lana is interessant.
Over 2 afleveringen gaat dus iemand dood, wat al door Jor-El was aagekondigd. Misschien is het Jonathan en zijn de rode pilletjes een eerste aanzet daar naar toe.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:57 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
vond het wel interessant, dat ze lieten zien dat vader Kent rooie pilletjes aan het slikken is, maar in de aflevering niet verder op in gaan. Kan een teken zijn dat er later iets mee zal gebeuren, want we weten allemaal dat in de film papa Kent een hartaanval krijgt
quote:Op zondag 15 januari 2006 23:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Over 2 afleveringen gaat dus iemand dood, wat al door Jor-El was aagekondigd. Misschien is het Jonathan en zijn de rode pilletjes een eerste aanzet daar naar toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:14 schreef scanman01 het volgende:
mikey2k3, die kans is echt 0 volgens mij.
Maar goed, we zullen het zien over een paar weken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus de kans is iets hoger dan 0.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:24 schreef mikey2k3 het volgende:
[..]Dan zou het verhaal heel veel onrecht worden aangedaan, maar dat zou niet voor het eerst zijn. Clark hoort Lois ook nog lang niet te kennen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus de kans is iets hoger dan 0.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, zoals gezegd: afwachten maar.My soul is painted like the wings of butterflies
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 17:46 schreef Meneer_Storm het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
quote:Op woensdag 25 januari 2006 21:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 08:52 schreef mikey2k3 het volgende:
Begint het zo een beetje door te dringen dan?aahh superSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*zin in morgen*
Waarschuwing: Klink die link hierboven niet als je het NIET wilt weten.. hier is het nogal overduidelijk namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.iemand intresse?
Zou ik niet op rekenen. De makers hebben alles gedaan om het verborgen te houden totaan de uitzending. Denk je dat ze het dan in een trailer gaan verraden? Lijkt mij in ieder geval erg sterk.quote:Op donderdag 26 januari 2006 13:39 schreef Mordreth het volgende:
[..]
aahh super*zin in morgen*
Waarschuwing: Klink die link hierboven niet als je het NIET wilt weten.. hier is het nogal overduidelijk namelijk.
gok ik ook, die heeft vanaf het begin al hart problemen en zo ie ook gestorven in de film. alhoewel hij springlevend is in Lois&Clarkquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou ik niet op rekenen. De makers hebben alles gedaan om het verborgen te houden totaan de uitzending. Denk je dat ze het dan in een trailer gaan verraden? Lijkt mij in ieder geval erg sterk.
Ik gok zelf nog steeds op papa Kent.
True, heb je ook gelijk inquote:Op donderdag 26 januari 2006 17:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou ik niet op rekenen. De makers hebben alles gedaan om het verborgen te houden totaan de uitzending. Denk je dat ze het dan in een trailer gaan verraden? Lijkt mij in ieder geval erg sterk.
Ik gok zelf nog steeds op papa Kent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 03:25 schreef scanman01 het volgende:
Nou, het is bekend inmiddels. De aflevering is net ten einde en ik heb een paar amerikaanse Smallville forums doorgelezen. Dit is in ieder geval een aflevering die je niet mag missen.
Voor de mensen die zich niet kunnen bedwingen en willen weten wat er gaat gebeuren volgt hier DE spoiler van deze aflevering:
Heftige spoiler, dus agsoluut niet lezen als je de aflevering wil zien zonder iets te wetenDacht het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |