SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
Vergeet niet dat Lex Chloe en Clark liet inbreken. Vandaar dat er ook geen bewakers waren. Het beveiligingssysteem zal hij ook wel wat zwakker hebben gemaakt daarom.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:12 schreef Wytze het volgende:
Zeker ongeloofwaardig dat Lana en Jason nooit sex hebben gehad.
Ook chloe die effe met der laptop een heel security systeem plat legde... sure
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeer sterk begin van dit 5e seizoen trouwens. Chloe is zoals altijd weer geweldig
My soul is painted like the wings of butterflies
quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:14 schreef scanman01 het volgende:
Afleverijng drie was ook weer perfect... Alleen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeer sterk begin van dit 5e seizoen trouwens. Chloe is zoals altijd weer geweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 oktober 2005 23:37 schreef Mordreth het volgende:
[..]Ik hoop het dan maar, want als die ander eruit gaat, dat trek ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 00:01 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop het dan maar, want als die ander eruit gaat, dat trek ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 5.4 ("Aqua") keek trouwens weer lekker weg.
Beetje anorexia leek ze wel te hebben. Vorig seizoen zag ze er nog veel beter uitquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:49 schreef Ogala het volgende:
Dit was weer een leuke aflevering om naar te kijken, geen idee waarom![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:52 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]Dit hoeft niet tussen spoilertags, tis slechts speculatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 5.4 ("Aqua") keek trouwens weer lekker weg.
Ik denk niet dat het Lana is die dood gaat. Want er was zo'n episode waar iemand Lana's future voorspelde. En die ging oud & gelukkig dood.
Jonathan denk ik niet, want in de superman series etc leeft ie volgens mij ook nog.
Ik denk Chloe, die heeft als enige geen toekomst in de Superman series. Dus dan sterft zijn geheim ook gelijk met haar.
"Ow Clark, I love you"
-Ow Chloe you were the only one I could ever trust enough to tell her my secret
Niet helemaal zeker over dat laatste dialoog, maar het zal er niet veel van afwijken
"Trust me; when I make things disappear, they stay buried."
I agree, werd er ook niet echt warm of koud vanquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 03:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beetje anorexia leek ze wel te hebben. Vorig seizoen zag ze er nog veel beter uit
Die Dodge....quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:37 schreef scanman01 het volgende:
Nieuwe aflevering was redelijk. Leuk om Tom Wopat te zien, die samen met John Schneider in Dukes of Hazard speelde.
ze zijn dan ook geen vrienden meer... er is nu ontzettend veel wantrouwen tussen hen. Maar dat wil nog niet zeggen dat ze geen contact meer hebben.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:31 schreef Wytze het volgende:
Die ep: Lana was geil, ik vond zelfs Chloe niet verkeerd eruit zien in der zuster pakje.
Afgelopen ep: Was wel mooie ep, Lex for President Jeeeeeeej. Ik vind het alleen niet realistisch dat Clark en lex nog vrienden zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door SaintOfKillers op 15-12-2005 08:30:26 (Spoilertags toegevoegd) ]
quote:Op donderdag 17 november 2005 11:47 schreef mikey2k3 het volgende:Leuk.. misschien even tussen spoiler tags? (mazzeltje dat ik m al had gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.).
[ Bericht 6% gewijzigd door SaintOfKillers op 15-12-2005 08:30:47 (Spoilertags toegevoegd in quote) ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |