Hoi Misstiquequote:Op donderdag 8 september 2005 09:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hai Gut![]()
Ziekenhuis? Niks ernstigs hoop ik?
Tis dat? (En nee, heb geen tijd om te google'n, heb zo weer cursus en moet snel wat zaakjes regelen..)quote:Op donderdag 8 september 2005 09:35 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Hoi Misstique![]()
Nee onderzoek naar mogelijk iets serieus' (Marfan syndroom) maar dat moet dus nog blijken.
Ik voel me kiplekker en bij het vorige onderzoek (1,5 week terug) bleek ook dat ik nog niets mankeer
Het is o.a. een genetisch bepaalde afwijking aan je hoofdslagaderen (voornamelijk aorta).quote:Op donderdag 8 september 2005 09:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tis dat? (En nee, heb geen tijd om te google'n, heb zo weer cursus en moet snel wat zaakjes regelen..)
Stel dat ik het ook heb dan is er nog goed mee te leven alleen zal ik dan wel regelmatig op controle moeten.quote:Op donderdag 8 september 2005 09:43 schreef Misstique het volgende:
Sjesus.. dat klinkt wel heftig.. hoop voor je de testen negatief zullen uitwijzen op dat syndroom..
Eerst maar even de resultaten van die tests afwachten Gut. Nog niet over eventuele consequenties gaan nadenken.quote:Op donderdag 8 september 2005 09:50 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Stel dat ik het ook heb dan is er nog goed mee te leven alleen zal ik dan wel regelmatig op controle moeten.
Er is alleen geen oplossing of medicijn voor.
Dank je welquote:Op donderdag 8 september 2005 09:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Eerst maar even de resultaten van die tests afwachten Gut. Nog niet over eventuele consequenties gaan nadenken.
* Geeft Gutteguttegut een knuffel en wenst m sterkte
Ik ga weer cursus volgen![]()
Hey Razorquote:
Cursus is afgelopen!!!quote:Op donderdag 8 september 2005 13:25 schreef razorfish69 het volgende:
Dag schoonheid!
Hoe is je cursus?
quote:Op donderdag 8 september 2005 13:36 schreef Gutteguttegut het volgende:
* Gutteguttegut zit weer op zn werk...en is NIET zwanger
Oh...en mn aorta is ook in ordequote:
Good to hear!quote:Op donderdag 8 september 2005 16:43 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Oh...en mn aorta is ook in orde![]()
(het deel van mn middenrif tot aan mn kruis dan)..
23 november komt het deel van mn nek tot aan mn middenrif aan de beurt...quote:
Je laat je lange lokken eraf hakken?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:47 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Straks lekker naar huis en dan om half 7 bij de kapster zijn...
Mn krullen jah....maar die zijn binnen 2 weken weer terug..groeit hard hierquote:Op donderdag 8 september 2005 16:51 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je laat je lange lokken eraf hakken?![]()
Okay have fun!quote:Op donderdag 8 september 2005 16:55 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Mn krullen jah....maar die zijn binnen 2 weken weer terug..groeit hard hier
Kusje...
Tot snel...
Hey babe!quote:
Prima! Ach, heet is ook wel lekker hequote:Op donderdag 8 september 2005 17:06 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hey babe!![]()
Nope, climate control he?
Niet te heet hoor, dat vind ik vies, al dat zweet enzo, bahquote:Op donderdag 8 september 2005 17:08 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Prima! Ach, heet is ook wel lekker he
Heb jij geen douche dan?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niet te heet hoor, dat vind ik vies, al dat zweet enzo, bah![]()
Jawel, maar daar zweet ik nooit onderquote:
Kaal is niet jouw stijl dus?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:12 schreef Talietje het volgende:
mijn haartjes zijn ook al weer aardig langno way dat ik naar de kapper ga
!
Zeker (z)weten? Ik kom wel een keer controleren anders... dan weet ik het nl. zekerquote:Op donderdag 8 september 2005 17:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jawel, maar daar zweet ik nooit onder
U is loodgieter?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:20 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Zeker weten? Ik kom wel een keer controleren anders... dan weet ik het nl. zeker
Daar heb ik soms last van ja, denk dat m'n leidingen s goed nagekeken moeten worden.quote:
* Ziet dat er nog voldoende ruimte is in zijn agenda voor een afspraak...quote:Op donderdag 8 september 2005 17:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daar heb ik soms last van ja, denk dat m'n leidingen s goed nagekeken moeten worden.
Mooi, wanneer kan ik je verwachten?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:41 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
* Ziet dat er nog voldoende ruimte is in zijn agenda voor een afspraak...
dat is het juiste antwoordquote:
Wanneer schikt het u?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:43 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mooi, wanneer kan ik je verwachten?
Morgenavondquote:
Hmmm... dat is normaal weekendtarief.... maar ik maak graag een uitzondering....quote:
Zo mag ik t horenquote:Op donderdag 8 september 2005 17:48 schreef razorfish69 het volgende:
[..]
Hmmm... dat is normaal weekendtarief.... maar ik maak graag een uitzondering....![]()
Hmjah...quote:Op donderdag 8 september 2005 18:52 schreef Mokster het volgende:
* kijkt om zich heen...
Stil hier... en niet echt geil ofzo![]()
Genoeg bloed naar beneden dus .. goeie zaak !quote:Op donderdag 8 september 2005 16:43 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Oh...en mn aorta is ook in orde![]()
(het deel van mn middenrif tot aan mn kruis dan)..
quote:Op donderdag 8 september 2005 19:41 schreef webspider het volgende:
[..]
Genoeg bloed naar beneden dus .. goeie zaak !![]()
* ookquote:
* Gutteguttegut valt flauw....quote:Op donderdag 8 september 2005 19:43 schreef Mokster het volgende:
[..]
* ook
* Mokster kijkt Ggg ondeugend aan en loopt uitdagend naar hem toe tot ze vlak voor hem staat. Gaat n beetje op haar tenen staan. Pakt zn hoofd tussen haar handen. Brengt zn gezicht tot vlak voor t hare... en geeft Ggg een hele lange tongzoen...![]()
* webspider gooit met ijsblokjesquote:Op donderdag 8 september 2005 19:45 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
al zn bloed is naar 1 plekje toe gestroomd......
* Mokster kijkt naar Ggg die op de grond ligt... Wat moet ze nou doen?quote:Op donderdag 8 september 2005 19:45 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut valt flauw....
al zn bloed is naar 1 plekje toe gestroomd......
quote:Op donderdag 8 september 2005 19:47 schreef webspider het volgende:
[..]
* webspider] gooit met ijsblokjes[/me]
* Gutteguttegut doet net alsof het niet helpt en hoopt dat Mokster iets anders probeerd...quote:Op donderdag 8 september 2005 19:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
[me=Mokster kijkt naar Ggg die op de grond ligt... Wat moet ze nou doen?![]()
* probeert mond-op-mond-beademing...
Mmmm.... helpt niet.... ow.... wacht.... misschien is dit iets!!quote:Op donderdag 8 september 2005 19:50 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
best koud....
[..]
* Gutteguttegut doet net alsof het niet helpt en hoopt dat Mokster iets anders probeerd...![]()
* Gutteguttegut doet nog steeds net alsof het niet helpt...en wacht nog even rustig af...quote:Op donderdag 8 september 2005 19:55 schreef Mokster het volgende:
[..]
Mmmm.... helpt niet.... ow.... wacht.... misschien is dit iets!!
* Mokster stopt met de mond-op-mond-beademing en kijkt naar het plekje waar al Ggg's bloed zich heeft verzameld. Kruipt een stukje naar voren en pakt de boosdoener beet.... Kusje erop...
* draait zich om en ziet Ggg nog steeds voor pampus liggen...quote:Op donderdag 8 september 2005 19:57 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
* Gutteguttegut doet nog steeds net alsof het niet helpt...en wacht nog even rustig af...
KIJK!!!... * Gutteguttegut wordt langzaam "wakker" en geniet van Mokster...quote:Op donderdag 8 september 2005 20:00 schreef Mokster het volgende:
[..]
* draait zich om en ziet Ggg nog steeds voor pampus liggen...
* Mokster denkt nog eens na en laat vervolgens het met bloed gevulde apparaat van Ggg helemaal in haar mond verdwijnen en begint haar hoofd langzaam op en neer te bewegen...![]()
Jup en ik ga nu slapen..quote:
Hey babequote:
Yup!quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hey babe![]()
Ook zo lekker geslapen?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |