Lieske heeft een heel laag vetgehalte, hoorquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:27 schreef BBscanner het volgende:
ONEEEE ...die heeft echt een eetprobleem!
Lieske; Rob denk jij dat ik nog ben afgevallen tijdens het noodrantsoen
BB; Serre deuren sluiten (ivm met de airco wordt er geroepen)
govverdomme, ROB!!! KAPPE DRMEE MAN!quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:42 schreef Jane het volgende:
Ha, ik ben blij dat Rob nog even over De Opmerking begint.
hulde voor je interpretatie van mijn post!quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:40 schreef DjMark het volgende:
Zo laag is dat vetpercentage volgens mij helemaal niet.
Ze zit zo te zien nog dik boven de 20%, dus gevaarlijk ofzo is het nog lang niet.
Ik vind haar maar a-relaxtomundoquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:37 schreef milagro het volgende:
[..]
Lieske heeft een heel laag vetgehalte, hoor
geen wonder dat ze zich zorgen maakt, afvallen kan ze zich zó níet permiteren, dat wordt het echt intens link, grensverleggend wel maar niet dat je zegt, okay, relaxed
kom eens met argumentenquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:42 schreef HyperViper het volgende:
Lieske liegt!!!
en terecht!!quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:45 schreef HyperViper het volgende:
Lieske word een deze weken nog wel in elkaar geslagen door 1 van de bewoners!
"ik kon het niet voor me houden, ik heb nog gevraagd of ze het terug wilden nemen, ik kan het gewoon niet voor me houden"quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:45 schreef Copycat het volgende:
Wat zegt ze allemaal? (kan geen streams kijken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |