Snap idd ook niet dat niemand er dan op dat moment iets van gezegd heeftquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:02 schreef milagro het volgende:
Volgens mij sloeg dat op het lange slapen van Roel die ene dag.
En ik vind dat Rob gelijk heeft dat het tegen Roel vertellen zonder Rob er meteen toen hij het zei op aan te spreken overkomt als roddelen.
Rob zei het tegen Roel , iig waar Roel bij was, niet achter zijn rug om.
Als die anderen het zo laffe uitspraak vonden, hadden ze het toen meteen kunnen zeggen "Rob, je kletst want als er eentje veel gefietst heeft is het Roel"
Hij is natuurlijk gisteren proefgenomieerd.....en nu wil ie zijn beste beentje voort zettenquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:01 schreef schatje het volgende:
Wat was Rob aan het slijmen zeg.
Whehehehquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:03 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk gisteren proefgenomieerd.....en nu wil ie zijn beste beentje voort zetten![]()
Absoluutquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:02 schreef milagro het volgende:
Als die anderen het zo laffe uitspraak vonden, hadden ze het toen meteen kunnen zeggen "Rob, je kletst want als er eentje veel gefietst heeft is het Roel"
ik wel, durven ze niet.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:03 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Snap idd ook niet dat niemand er dan op dat moment iets van gezegd heeft
Wat een b baggerfilm ja.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze gaan over Ocean's Twelve praten. Wat een kutfilm was dat zeg. Het gemak de slechtste film van 2005.
Ik denk hetquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hebben ze nu echt per persoon een voorraad eten/drinken/peuken?
Haalt het niet eens bij Be Cool. Wat een schijtfilm.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:07 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze gaan over Ocean's Twelve praten. Wat een kutfilm was dat zeg. Het gemak de slechtste film van 2005.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |