hoe meer ze uitlegt, hoe ongeloofwaardig ze wordt, al dan niet terecht, dus idd bekhouden, praat maar gewoon zoals altijd weer over jezelf, Liesquote:
Waren ze niet. Na een minuut of 10 waren er alleen nog maar twee dames die het niet begrepen. De rest zei dat ze natuurlijk hetzelfde gedaan hadden. Alleen hadden zij het wel volgehouden, i t t Lieske dus.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:43 schreef Damzzz het volgende:
Waarom zouden ze haar nu ineens verdedigen terwijl ze gisteren pislink waren!
mjah , die linda is ook alles aan het opblazen , omdat ze de alcoholist niet uit kon hangen door lieskequote:Op vrijdag 2 september 2005 15:46 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ze zei dat ze moest kiezen tussen die 5000 euro, en een paar zakken chips en een pak peuken!
Nouja ik vind sowieso dat ze er nog veel te lief mee omgaan, maar dat zal wel schijn zijn...quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waren ze niet. Na een minuut of 10 waren er alleen nog maar twee dames die het niet begrepen. De rest zei dat ze natuurlijk hetzelfde gedaan hadden. Alleen hadden zij het wel volgehouden, i t t Lieske dus.
Dát ook ja, geweldig programmaquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:48 schreef korrel het volgende:
[..]
mjah , die linda is ook alles aan het opblazen , omdat ze de alcoholist niet uit kon hangen door lieske
Eensch is.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:49 schreef Isabeau het volgende:
Weet je, ik had best veel begrip voor Lieske. Dat geld was te mooi om waar te zijn en dat rantsoen was een koningsmaal in AfrikaDus zo erg was het allemaal niet. Waar het bij mij fout ging is dat Lieske beweerde dat ze het had willen delen. Tuuuurlijk Lieske.
Da's een diepe analysequote:Dat tanden poetsen is misschien wel haar onderbewuste die zich constant schaamt en haar dan maar heel lang laat poetsen: dan houdt ze d'r mond.
Ze zei; "Toen ik het geld aannam wilde ik het teruggeven maar toen zeiden ze wie A zeg moet B zeggen.. toen zei ik maar ik zeg C...dat kon dus niet." Toen ebde het gesprek weg en was Lieske zo wijselijk om er niet over verder door te janken!quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:45 schreef Copycat het volgende:
Wat zegt ze allemaal? (kan geen streams kijken)
Ik heb 4 streamsquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:50 schreef kikoooooo het volgende:
Doen alleen 1 en 3 het?
Idd nu opeens met dat delen komen, dat zet die anderen juist aan het denken, het komt niet geloofwaardig over, maar meer als damagecontrol.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:49 schreef Isabeau het volgende:
Weet je, ik had best veel begrip voor Lieske. Dat geld was te mooi om waar te zijn en dat rantsoen was een koningsmaal in AfrikaDus zo erg was het allemaal niet. Waar het bij mij fout ging is dat Lieske beweerde dat ze het had willen delen. Tuuuurlijk Lieske.
Dat tanden poetsen is misschien wel haar onderbewuste die zich constant schaamt en haar dan maar heel lang laat poetsen: dan houdt ze d'r mond.
Hoorde het niet goed maar ik neem aan Ingrid ...quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:52 schreef Tamaartje het volgende:
beweerde tanja nu dat ze nog maar 1 uurtje wakker was?
Of was dat iemand anders?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:56 schreef Darklight het volgende:
Ik ben iemand die op beide benen staat
quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:59 schreef BBscanner het volgende:
Rob houdt zijn poot wel stijf zeg....
pffffffffffffquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:01 schreef BBscanner het volgende:
Rob; "Dat zij leerproceccen... en zelfs ik kan nog leren"![]()
![]()
![]()
Ik begin al weer terug te verlangen naar "Voer voor psychologen"quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:51 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Eensch is.
[..]
Da's een diepe analyse![]()
Volgens mij is menno nog geen minuut zichzelf geweest sinds hij het huis in gegaan. Hij is volgens mij constant bezig met het spel en mensen in bepaalde richten duwen kwa gedrag en gedachten. Als mijn theorie klopt, dan is hij echt echt echt heel slim bezig en kan hij echt ver komen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:05 schreef BBscanner het volgende:
Mark my words; "Menno wordt Leader of the pack"
Gisternacht heeft Sister BB (Hummie) Menno zelf opgedragen om zorg te dragen over het zendergedrag van de bewoners en trad hij op als spokesman van BB. Rob heeft dit nog niet door maar gaat zijn leiderspositie verliezen. (mijn idee!)
Ja, helemaal eensch, Isa. Ik merk nu wel dat Rob z'n mond nog geen 5 seconden kan houden, wat vrij vermoeiend is, maar Menno is niks nee.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Menno maar niks, ik vind Rob veel leuker. Menno is een player. Ik vind een bemoeizuchtig vaderfiguur leuker dan een player.
Ik geef geen mening wie leuk is of niet, maar denk dat de leidersrol over zal gaan naar Menno. Dit zal nog veel spanningen op gaan leveren.quote:Op vrijdag 2 september 2005 16:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Menno maar niks, ik vind Rob veel leuker. Menno is een player. Ik vind een bemoeizuchtig vaderfiguur leuker dan een player.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |