Zag er inderdaad wel leuk uit.. !quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:15 schreef Damzzz het volgende:
De heren staan lekker te kijken hoe dido op haar knieen aan het schoonmaken is
wil ik ook zienquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:15 schreef Damzzz het volgende:
De heren staan lekker te kijken hoe dido op haar knieen aan het schoonmaken is
Punt, komma, hoofdletters enzoquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Echt ik weet nu al dat rob een powow gaat organiseren en een verklaring gaat eisen over hoe mensen dit nou toch zo kunnen zeggen en dat het hem echt pijn doet en hij vindt iedereen tof , hij beoordeelt niet hij speelt het spel hij vindt iedereen toch maar toen hij 16 was heeft hij een autoongeluk gehad en toen is hij 100 meter meegesleept door een auto die niet stopte voor rood en hij lag met zijn hoofd tussen de band en de vluchtheuvel maar hij kon op heel goed nivo voetballen ja gewoon in het dorp hoor maar hij was mid mid en de scout zou komen maar echt hij beoordeelt niemand en hij heeft dat van zijn been geaccepteerd toen hij de dertig was gepasseerd want dan zou zijn voetbalcarrie toch ook voorbij zijn maar dat mensen dat dan tegen roel zeggen en niet waar rob bij is dat snapt hij niet en hij wil weten in welke context hij dat dan heeft gezegd want hij beoordeelt mensen niet en hij vindt iedereen een toffe kerel
vertel dat HEM!quote:
nou ja, eigenlijk een fragment uit een zin van Robquote:
En er ook nog op ingaan ook: "jaaaaaa echt wel"quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:27 schreef BBscanner het volgende:
ONEEEE ...die heeft echt een eetprobleem!
Lieske; Rob denk jij dat ik nog ben afgevallen tijdens het noodrantsoen
Rob zaagt echt al zijn eigen poten onder zijn stoel vandaan...quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:33 schreef Kokstra het volgende:
De Opmerking komt weer ter sprake in de tuin.
Lieske heeft een heel laag vetgehalte, hoorquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:27 schreef BBscanner het volgende:
ONEEEE ...die heeft echt een eetprobleem!
Lieske; Rob denk jij dat ik nog ben afgevallen tijdens het noodrantsoen
BB; Serre deuren sluiten (ivm met de airco wordt er geroepen)
govverdomme, ROB!!! KAPPE DRMEE MAN!quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:42 schreef Jane het volgende:
Ha, ik ben blij dat Rob nog even over De Opmerking begint.
hulde voor je interpretatie van mijn post!quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:40 schreef DjMark het volgende:
Zo laag is dat vetpercentage volgens mij helemaal niet.
Ze zit zo te zien nog dik boven de 20%, dus gevaarlijk ofzo is het nog lang niet.
Ik vind haar maar a-relaxtomundoquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:37 schreef milagro het volgende:
[..]
Lieske heeft een heel laag vetgehalte, hoor
geen wonder dat ze zich zorgen maakt, afvallen kan ze zich zó níet permiteren, dat wordt het echt intens link, grensverleggend wel maar niet dat je zegt, okay, relaxed
kom eens met argumentenquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:42 schreef HyperViper het volgende:
Lieske liegt!!!
en terecht!!quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:45 schreef HyperViper het volgende:
Lieske word een deze weken nog wel in elkaar geslagen door 1 van de bewoners!
"ik kon het niet voor me houden, ik heb nog gevraagd of ze het terug wilden nemen, ik kan het gewoon niet voor me houden"quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:45 schreef Copycat het volgende:
Wat zegt ze allemaal? (kan geen streams kijken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |