wa kost da ???? * Bosbeetle heeft toch wel zin om daar bij te zijn !quote:Op maandag 6 september 2004 14:30 schreef lily het volgende:
Tom Waits treedt vrijdag 19, zaterdag 20 en zondag 21 november 2004 op in Het Koninklijk Theater Carré - de eerste shows in Nederland in vijf jaar.
De shows in Carré maken deel uit van een Europese tour van in totaal acht shows, en volgt op de release van Waits’ nieuwe album ‘Real Gone’ op maandag 4 oktober. Naast Amsterdam, doet Waits de steden Berlijn, Antwerpen en Londen aan.
De kaartverkoop begint zaterdag 2 oktober door Ticket Service en het bespreekbureau van Carré (0900-2525255)
Waits’ nieuwe live band bestaat uit Marc Ribot (gitaar), Larry Taylor (bas) and Brain Mantia (drums), dezelfde muzikanten die op 'Real Gone' meespelen, het album dat is geschreven en geproduceerd door Tom Waits en Kathleen Brennan.
Op het 15 nieuwe tracks tellende album ‘Real Gone’ album presenteert Waits’ een vernieuwende muzikale smeltkroes van elementaire blues, Jamaicaanse rock-steady, Afrikaanse en Latijnsamerikaanse ritmes en melodieën, en wat Waits’ zelf ‘cubist funk’ noemt. Het album komt uit op het Anti label.
*slikquote:Op vrijdag 10 september 2004 21:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
De kaarten voor het concert in Antwerpen kostten 100 euro. Ik denk dat de kaarten hier niet veel goedkoper danwel duurder zullen zijn.
Dat is 'Jesus Blood' Never Failed Me Yet'. Ik weet eigenlijk niet of het ook op een Tom Waits-album staat, het is eigenlijk onder de naam van Gavin Bryars (een of andere modern-klassieke componist) uitgebracht, met Waits en de zwerver als gastzangers. Het is wel erg mooi, ja.quote:Op woensdag 15 september 2004 22:22 schreef Kirke het volgende:
Hoe heet dat nummer ook weer met die zwerver-achtige man die meezingt: Jesus loves of zo? Op welke plaat staat dat? Kip-pen-vel.
Volgens mij wordt het in NL rond de tachtig, wat een geld tegenwoordig, als je er maar wel waard voor krijgtquote:Op vrijdag 10 september 2004 21:34 schreef Z het volgende:
100 EuroOmdat hij 3x in Amsterdam een show geeft moet hij het maar door 3 delen, dus 35 Euro per kaart.
Daar zie ik denk ik toch maar vanaf, alhoewel ik dan wel wat mis, maar voor dat geldquote:Op maandag 6 september 2004 15:32 schreef Prep2Fight het volgende:
Cool, *gaat kaarten reserveren*
Soms moet je het jezelf gewoon gunnen.quote:Op donderdag 16 september 2004 09:53 schreef Z het volgende:
Het doorsnee concert waar ik heen ga kost 10 euro ofzo, dan zijn dit soort bedragen wel ff slikken, maar ik zou met m'n vader gaan, en bovendien werk ik er hard voor dus 'ach' ...
Op de site van Carre kun je de zaalindeling bekijkenquote:Op donderdag 16 september 2004 22:22 schreef Bosbeetle het volgende:
hmmm als de prijs meezit ga ik wel voor 4e rangs
quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:59 schreef Z het volgende:
Pfffffffffft:
19, 20 en 21 november
eerste rang ¤99
tweede rang ¤94
derde rang ¤89
vierde rang ¤84
Jup. Ik ga zondag heen. Ik geef toe dat het belachelijk duur kaartje is geworden, maar ik wil de beste man zeg maar toch wel errûg graag zien. Hij stond al tijdenlang torenhoog bovenaan in mijn lijstje 'artiesten die ik nog eens live wil zien.' En Carré is er wel een erg mooie zaal voor...quote:Op vrijdag 19 november 2004 21:06 schreef - het volgende:
fokkers die wel een tom waits kaartje hebben dit weekend?
Hoist that rag vind ik ook een van de hoogtepunten op de cd, ook zo'n mooie gitaarsoloquote:Op maandag 22 november 2004 12:12 schreef Mr.Shankly het volgende:
Damn, ik ben er nog steeds stil van. Wat een optreden.
Nu weet ik dat die stem op de cd's echt is en niet kunstmatig is bijgesteld. Wat een strot heeft die vent! Mijn God. Echt heel erg goed. En die muzikanten mochten er ook zijn, vooral Marc Ribot (wat een solo's).
Op zondag speelde ie blijkbaar iets korter, 2 uur, maar het is niet anders. Het optreden was in z'n geheel gewoon fantastisch. Maar als ik toch nog favorieten zou moeten noemen, dan god's away on business, 16 shells from a 30.6, alice en de opener hoist that rag.
Echt wel blij dat ik die honderd euri heb neergelegd.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |