die spray werkt wel, dus nee, het benauwde is over,quote:op zaterdag 3 september 2005 20:03 schreef _kimmie_ het volgende:
heb je het nie zo benauwd meer?
eh.. ik weet het niet, ik vond melismay zielig dat er niemand reageerde
4 uur ?? hallo zeg, wat heb je gedaan ??quote:op zaterdag 3 september 2005 20:07 schreef _kimmie_ het volgende:
en slapen, ja dat is natuurlijk wel erg belangrijk.. ik ben ook al wakker vanaf 4 uur vanmorgen, is nie best.
sorry, ik moest even proberen wat te eten.quote:op zaterdag 3 september 2005 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
die spray werkt wel, dus nee, het benauwde is over,
en melis heeft vanmiddag liggen pitten ,nu is de rest blijkbaar![]()
yep blijkbaar wel hequote:op zaterdag 3 september 2005 20:15 schreef _kimmie_ het volgende:
net of jij bepaald wanneer ik ga slapen he
maar bedankt
en is het gelukt?quote:op zaterdag 3 september 2005 20:17 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
sorry, ik moest even proberen wat te eten.![]()
ohwquote:op zaterdag 3 september 2005 20:23 schreef _kimmie_ het volgende:
[..]
tss.. maar.. dat kan helemaal niet hoor, echt niet..![]()
nee, dat wist je niet he. gelukkig ben je niet eens in de buurt en kun je dus ook nie zorgen dat ik ga slapenquote:
ben je ziek dan?quote:op zaterdag 3 september 2005 20:39 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
het is er nog niet weer uitgekomen, dus ik ben best tevreden tot nu toe.![]()
mên, dat ik dat van onder de douche niet gehoord heb... was zeker te druk met andere dingen bezigquote:op zaterdag 3 september 2005 18:46 schreef melismay het volgende:
nixxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx !!!!!
jij ook al ??quote:
he, jij ookquote:
dat is ze nog steeds wel, vind ikquote:op zaterdag 3 september 2005 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
ken hem, met julia toen ze nog wel leuk was
ga dan maar eens zoeken naar andie mcdowell, daar heb je pas uitstraling op oudere leeftijd.quote:op zaterdag 3 september 2005 22:08 schreef nixxx het volgende:
ze heeft nog wel de uitstraling.. zo vond ik michelle pfeiffer in i am sam ook heel mooi.. (zou mijn moeder kunnen zijn maar daar even los van)
hoi!quote:
quote:op zaterdag 3 september 2005 22:08 schreef nixxx het volgende:
ze heeft nog wel de uitstraling.. zo vond ik michelle pfeiffer in i am sam ook heel mooi.. (zou mijn moeder kunnen zijn maar daar even los van)
quote:op zaterdag 3 september 2005 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
ga dan maar eens zoeken naar andie mcdowell, daar heb je pas uitstraling op oudere leeftijd.
oeh, das wel weer jammer dan.......quote:op zaterdag 3 september 2005 22:22 schreef melismay het volgende:
ik heb trouwens niet geslapen straks hoor, kon niet in slaap kopem
14.gifquote:op zaterdag 3 september 2005 22:23 schreef paarse_paashaas het volgende:
sorry, die open deur moest even!
over chooclade gesproken, ik heb besloten dat ik me goed genoeg voel om een stukje te proberen van de reep die ik van mn geweldige huisgenoot kreeg vanmorgen.quote:op zaterdag 3 september 2005 22:24 schreef nixxx het volgende:
[..]of de vrouw uit chocolat die de chocolaterie runt
niet geslapen melis? ik wel.. van 3 tot 6 zo ongeveer..
zo voorspelbaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |