heb ooit wel es iemand met pfeiffer een zoen op de waffel gegeven, maar kennelijk ben ik niet vattelijk daarvoor . . .quote:op vrijdag 2 september 2005 17:35 schreef melismay het volgende:
kom me maar zoenen dan, zijn we samen ziek![]()
hij pompte niet zo lekkerquote:
hahaha, ja hoor, ik heb er mijn band wel eens mee opgepomptquote:op vrijdag 2 september 2005 19:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
heb jij enig idee hoe je normaliter een pocket rocket gebruikt?
zie ons het dan over totaal verschillende dingen hebben!quote:op vrijdag 2 september 2005 19:06 schreef melismay het volgende:
[..]
hahaha, ja hoor, ik heb er mijn band wel eens mee opgepompt
ja, je moet ook lezenquote:op vrijdag 2 september 2005 19:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
zie ons het dan over totaal verschillende dingen hebben!
tis dat ik te lui ben om een foto te gaan maken, anders kon ik het bewijzen.quote:op vrijdag 2 september 2005 19:11 schreef melismay het volgende:
[..]
ja, je moet ook lezen![]()
het was gewoon een fietspompje
ze geloven me gewoon niet... ik... goody twoshoes.....quote:op vrijdag 2 september 2005 19:12 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
tis dat ik te lui ben om een foto te gaan maken, anders kon ik het bewijzen.
iedereen heeft het recht op een orgasme, toch?quote:op vrijdag 2 september 2005 19:14 schreef melismay het volgende:
[..]
ze geloven me gewoon niet... ik... goody twoshoes.....
dat ik je geloof is toch goed genoeg.quote:op vrijdag 2 september 2005 19:14 schreef melismay het volgende:
[..]
ze geloven me gewoon niet... ik... goody twoshoes.....
is ook!quote:op vrijdag 2 september 2005 19:19 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
dat ik je geloof is toch goed genoeg.![]()
dit is dan ook ons slowchat topic, flirten doen we dan ook in het singles topic . . .quote:op vrijdag 2 september 2005 20:00 schreef tranceptor het volgende:
zo! nou hier wordt wat afgeflirt zeg.![]()
ben ik nou weer verkeerd doorverbonden?quote:op vrijdag 2 september 2005 20:03 schreef thunderchild het volgende:
[..]
dit is dan ook ons slowchat topic, flirten doen we dan ook in het singles topic . . .![]()
het gebaar wordt dan ook zeer gewaardeerd, mijn liefste cc.quote:op vrijdag 2 september 2005 20:05 schreef copycat het volgende:
in ieder geval heb je nu een andere plek voor je zo geliefde slowchat, tranceptor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |