En daarom lieve mensen, staan alle vorige topics ook in de OPquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:59 schreef gebruikersnaam het volgende:
heee, zijn ze gestopt met fietsen ?
Op het niet goed dragen van de zender staan nu geloof ik sancties.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:00 schreef HyperViper het volgende:
Rob zender checken! Rob zender checken!
Aan t plafond?quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:02 schreef milagro het volgende:
er slaapt daar iemand ondersteboven
Juist, sanctiesquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:02 schreef schatje het volgende:
[..]
Op het niet goed dragen van de zender staan nu geloof ik sancties.
Jah, want roken tijdens je zwangerschap kan ook geen kwaad...quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:04 schreef nachtzuster het volgende:
[afbeelding]
Tanja ging vannacht opeens fietsen, toen de rest was gestopt![]()
"ow dat had ik makkelijk gekund"
hoe herkenbaarquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:05 schreef HyperViper het volgende:
Nu zit ik te kijken hoe Rob eet, en heb ik zelf nogsteeds geen eten gemaakt
Als ze om 8 uur 's ochtends naar bed gaan is het wel logisch dat ze nog hun nest liggen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:05 schreef nodisch18 het volgende:
wat een varkens zijn het...., het is godverdomme al 1300
quote:
* HyperViper gaat eten maken, en mist 10 minuten van Rob.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:06 schreef DeeBee het volgende:
[..]
hoe herkenbaar![]()
krijg trouwens wel honger als je iemand zo hoort eten, maar eens ontbijt maken zo![]()
1300 is een schappelijke tijd om je nest uit te gaan..., ook als je pas om 8 uur er in lagquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Als ze om 8 uur 's ochtends naar bed gaan is het wel logisch dat ze nog hun nest liggen.
alweer?quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:06 schreef schatje het volgende:
[..]
Als ze om 8 uur 's ochtends naar bed gaan is het wel logisch dat ze nog hun nest liggen.
Krijg nu ook wel trekquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:06 schreef DeeBee het volgende:
[..]
hoe herkenbaar![]()
krijg trouwens wel honger als je iemand zo hoort eten, maar eens ontbijt maken zo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |