En dan gaat het straks regenenquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:12 schreef Jane het volgende:
Nou mannen, Dido gaat haar bikini aantrekken hoor!
Dat doet ze iedere dag al, niets meer aanquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:12 schreef Jane het volgende:
Als ik iemand doodwens bedoel ik eigenlijk dat het een domme koe is die niks toevoegt hoorquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mwoah, een mening vormen, maar wat hier soms gebeurd is ronduit grof en lasterlijk. Je mag best vinden dat Tanja een domme koe is, maar dingen als doodsverwensingen of het kindje dan maar een ernstige handicap toewensen vind ik echt wel heel erg veel te ver gaan. Ernstig niet weten waar fatsoensgrenzen liggen.
Ze stouwt eerst nog een broodje naar binnenquote:
Boeiend, ze heeft niet eens tietenquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:12 schreef Jane het volgende:
Is dat een of andere Latijnse uitdrukking ofzo?quote:
Denk dat je het dan voortaan beter zo kunt omschrijvenquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:14 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Als ik iemand doodwens bedoel ik eigenlijk dat het een domme koe is die niks toevoegt hoor![]()
![]()
Dat is het precies. Kennelijk mag je ook maar alles roepen over mensen die zich in zo'n huis bevinden, maar dat slaat natuurlijk nergens op. Net of ze hun menselijkheid verliezen zodra ze voor de camera verschijnen. Natuurlijk kunnen ze heel wat over zich heen krijgen, maar zoals Isabeau al zegt, zitten ook daar weer grenzen aan.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mwoah, een mening vormen, maar wat hier soms gebeurd is ronduit grof en lasterlijk. Je mag best vinden dat Tanja een domme koe is, maar dingen als doodsverwensingen of het kindje dan maar een ernstige handicap toewensen vind ik echt wel heel erg veel te ver gaan. Ernstig niet weten waar fatsoensgrenzen liggen.
Net als Tanja die even op de fiets kroop en riep dat zij dat ook makkelijk had gekundquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:15 schreef Jane het volgende:
Lekker makkelijk lullen ook van Rob en Ralph achteraf dat ze de fietsopdracht met z'n allen wel gered hadden. Kan natuurlijk wel, maar het is nu zo'n non-conclusie.
*fap**fap**fap*quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ze stouwt eerst nog een broodje naar binnen![]()
Dit was de demonstratie gok ikquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Is dat een of andere Latijnse uitdrukking ofzo?![]()
Dan had ze gewoon moeten gaan en die orders gewoon niet volgenquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Net als Tanja die even op de fiets kroop en riep dat zij dat ook makkelijk had gekund
Moraalridderquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:17 schreef Maurisico het volgende:
Een goedenmiddag allen, ik val wel meteen binnen op niveau zie ik..... vinnet best dat we bewoners dom, sukkelig of irritant vinden,maarre dood wensen, das wa anders hè. beetje respect voor de medemens aub!
zie dat Tanja gaat eten: pakte ze nou rookvlees?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |