Dat is het precies. Kennelijk mag je ook maar alles roepen over mensen die zich in zo'n huis bevinden, maar dat slaat natuurlijk nergens op. Net of ze hun menselijkheid verliezen zodra ze voor de camera verschijnen. Natuurlijk kunnen ze heel wat over zich heen krijgen, maar zoals Isabeau al zegt, zitten ook daar weer grenzen aan.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mwoah, een mening vormen, maar wat hier soms gebeurd is ronduit grof en lasterlijk. Je mag best vinden dat Tanja een domme koe is, maar dingen als doodsverwensingen of het kindje dan maar een ernstige handicap toewensen vind ik echt wel heel erg veel te ver gaan. Ernstig niet weten waar fatsoensgrenzen liggen.
Net als Tanja die even op de fiets kroop en riep dat zij dat ook makkelijk had gekundquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:15 schreef Jane het volgende:
Lekker makkelijk lullen ook van Rob en Ralph achteraf dat ze de fietsopdracht met z'n allen wel gered hadden. Kan natuurlijk wel, maar het is nu zo'n non-conclusie.
*fap**fap**fap*quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ze stouwt eerst nog een broodje naar binnen![]()
Dit was de demonstratie gok ikquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Is dat een of andere Latijnse uitdrukking ofzo?![]()
Dan had ze gewoon moeten gaan en die orders gewoon niet volgenquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Net als Tanja die even op de fiets kroop en riep dat zij dat ook makkelijk had gekund
Moraalridderquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:17 schreef Maurisico het volgende:
Een goedenmiddag allen, ik val wel meteen binnen op niveau zie ik..... vinnet best dat we bewoners dom, sukkelig of irritant vinden,maarre dood wensen, das wa anders hè. beetje respect voor de medemens aub!
zie dat Tanja gaat eten: pakte ze nou rookvlees?
Ik wilde er ook 1 maar heb er ook geen ruimte voorquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:18 schreef schatje het volgende:
Ik vind die fatboys toch wel leuk.
Alleen heb ik er geen ruimte meer voor.
Misschien kun je na BB die dingen wel opkopenquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:18 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik ga ook een fatboy kopen. Nu ik zie hoe de bewoners er elke dag op liggen te relaxen, wil ik er ook een.
We hebben er 1, de hond is er erg blij meequote:Op vrijdag 2 september 2005 14:19 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik wilde er ook 1 maar heb er ook geen ruimte voor![]()
Waar andere op hebben gelegen ?quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:19 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Misschien kun je na BB die dingen wel opkopen![]()
Ik ga er ruimte voor makenquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:18 schreef schatje het volgende:
Ik vind die fatboys toch wel leuk.
Alleen heb ik er geen ruimte meer voor.
Dat heb ik ookquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:20 schreef surferr het volgende:
Als ik stream 2 wil bekijken wordt ik eerst gedwongen om Een reclame te bekijken van Versatel van 18 sec lang, wat is dat nou voor onzin. Nu kan ik niet meer snel zappen![]()
www.gillesdesmit.com/bbquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:20 schreef surferr het volgende:
Als ik stream 2 wil bekijken wordt ik eerst gedwongen om Een reclame te bekijken van Versatel van 18 sec lang, wat is dat nou voor onzin. Nu kan ik niet meer snel zappen![]()
Je hebt dan wel de echt BB fatboyquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Waar andere op hebben gelegen ?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |