Yup, het klopt toch echtquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
1200 liter per uur, dat is 1 liter per 3 seconden![]()
Onderdelen ook los te koop, maar verkoop het liever in 1 verkoop.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:05 schreef endr0me het volgende:
Verkoop je de onderdelen ook los ?
Helaas niet genoeg geld voor de gehele pc, het is een mooie prijs namelijk..
Wat zou de prijs dan worden met die 6800 ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:02 schreef SalvatorCoenuh het volgende:
[..]
Onderdelen ook los te koop, maar verkoop het liever in 1 verkoop.
Eventueel ook te koop met een 6800 tegen een lagere prijs die ik dan ruil met de X800.
Tjah, zou je dan een volgens jou niet te hoge richtprijs kunnen geven ? moeilijk om te zeggen in deze tijd als je ziet wat je er tegenwoordig voor krijgt, niet echt reeel te noemen als je dan vergelijkt met de nieuwprijzen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:06 schreef S1nn3rz het volgende:
De prijs is wel een beetje hoog imo.![]()
Hoeveel termijnenquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:00 schreef HomerJ het volgende:
Damn, ik wil hem echt. Helaas heb ik er geen geld voor.
Je accepteert zeker geen aanbetaling + termijnen hé?
dat is het vermogen van je pomp in top condities hij heeft heeel wat minder flow door alle slangen, koppelingen en koelblokkkenquote:Op vrijdag 2 september 2005 16:06 schreef SalvatorCoenuh het volgende:
[..]
Yup, het klopt toch echt
1250...Centrifugal pump
Pump output 1200 l/h 264 lmp. gal./h. 7317 U.S. gal./h.
Delivery head 2,00 m/wat.col. 6 ft. 7 in./wat.col.
Power consumption 28 W
Hose connection (suction side) Ø17mm (3/4")
Hose connection (pressure side) Ø13mm (1/2")
Dimensions: lenght x width x height 180 x 95 x 120 7.1 x 3.8 x 4.7 in.
Ik bied 550 voor het systeem en toetsenbord. (dus zonder monitor en die andere stuff)quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:12 schreef SalvatorCoenuh het volgende:
[..]
Hoeveel termijnen?? En hoe groot is de aanbetaling ?
Als er nix anders opzit....
Ib-groep ?quote:Op zondag 4 september 2005 17:09 schreef HomerJ het volgende:
Mmmm, de toetsenbord is voor mij geen must dus me bod van 550 zonder toetsenbord blijft staan. Ik wil het echt in 1 keer betalen maar ik heb er momenteel geen geld voor. Bij een bank of leningsite is voor mij misschien een optie maar dat moet vanaf minstens 25.000, kan je nergens kleine leningen doen?
Je gaat toch niet lenen voor een pc? hard werken en nog even doorsparen lijkt me nog veel beterquote:Op zondag 4 september 2005 17:39 schreef HomerJ het volgende:
Ik ga nu 5 HAVO doen en ben nog geen 18, helaas. Kan volgend jaar pas
Je hebt hem echt nodig om games te spelen?quote:Op zondag 4 september 2005 19:53 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb hem echt nodig, en dit is eigenlijk precies de PC die ik zoek. Over een half jaar is die er niet meer
Dan geef je lekker nu op dit moment 50 euro uit voor een crappy (zelfbouw) systeempje om je verslagen voor school te tikken en te fokken.quote:Op zondag 4 september 2005 19:58 schreef HomerJ het volgende:
Ik heb gewoon een goede pc nodig, en in me vrije tijd speel ik graag games. Als ik nu 200 ga uitgeven aan een minder systeem kan ik de game pc later kopen. Snappie?
Informeer eens even bij een bank voor een doorlopend krediet. Daarnaast kun je miscchien even rood gaan staan op je normale bankrekening?quote:Op zondag 4 september 2005 17:09 schreef HomerJ het volgende:
Mmmm, de toetsenbord is voor mij geen must dus me bod van 550 zonder toetsenbord blijft staan. Ik wil het echt in 1 keer betalen maar ik heb er momenteel geen geld voor. Bij een bank of leningsite is voor mij misschien een optie maar dat moet vanaf minstens 25.000, kan je nergens kleine leningen doen?
En dat was het laatste bericht over leningen afsluiten,rood staan of iets dergelijks, ik probeer hier iets te verkopen....quote:Op zondag 4 september 2005 22:00 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Informeer eens even bij een bank voor een doorlopend krediet. Daarnaast kun je miscchien even rood gaan staan op je normale bankrekening?
Liefste doe ik er niet 1 weg, haalt veel snelheid van de pc weg kan dan namelijk niet meer in Raid0 draaien.quote:Op maandag 5 september 2005 07:31 schreef da_micha_man het volgende:
Wat vraag je voor 1 HD ?
Als dit een bod is incl de 6800quote:Op maandag 5 september 2005 06:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik bied 550,-
Dan mag je het volgende zelf houden:
17'' Hanssol vlakke beeldbuis scherm
Logitech MX500
Recom Toetsenboord
ATI Remote Controll
Hercules 5.1 Set
Hercules 5.1 Geluidskaart
Chieftech BX kast
En de waterkoelings meuk
Hier een plaatje met de temps na een uur PES4, niet echt een intensief spel voor de videokaart maar toch een indicatie.quote:Op maandag 5 september 2005 21:52 schreef SolidArt het volgende:
lekker systeem zeg!
Wat is de temperatuur van de cpu stressed? En van de GPU?
Nog steeds interesse erin ?quote:Op zondag 4 september 2005 17:01 schreef Jossos het volgende:
Ik heb wel intresse in het scherm + de muis en het toetsenbord.
Als ik met de rest tegen de 800 aankom vind ik het een beter bodquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
wat vind je van 650?
Wat is een minder systeem ? en wat houd de bijbetaling in ?quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:29 schreef StonedKinG het volgende:
Inruilen tegen een minder systeem + bijbetaling wil je natuurlijk niet he
Als je deze week 700 geeft kom ik hem brengen (tenzij het in groningen is oidquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mijn 650 staat btw tot vrijdag. Daarna vervalt mijn bod.
Waar woon je als ik vragen mag ?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Nee 650
650 staat, begin vanavond met alles te branden en over te zetten naar andere hdd's en terug bouwen naar de orginele luchtkoelingquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Doornenburg, dat ligt tussen Arnhem en Nijmegen.
Jammer,quote:Op woensdag 7 september 2005 10:29 schreef SolidArt het volgende:
Zonde om de wc er uit te halen...
Maar ja, ik heb er momenteel geen 700 euro voor over, heb andere prio's
edit: al op V&A van t.net geprobeerd?
De kast zat ik aan 30 te denken zonder voeding en waterkoeling is dit,quote:Op woensdag 7 september 2005 16:54 schreef ThuleWulf het volgende:
Als je dit toch over houd:
Chieftech BX kast
En de waterkoelings meuk
Hoeveel kost de kast dan los, en de waterkoeling?
Heb hem net toevallig naar buiten verplaatst om waterkoeling af te koppelenquote:Op woensdag 7 september 2005 17:11 schreef ThuleWulf het volgende:
hmm ik heb zeker interesse
Nog even 1 vraag, is de pc nog enigszins te verplaatsen (naar lan partys enzo) met een waterkoeling?
Ik kom rond de 24e weer in de buurt van nijmegen, als je tot dan wilt wachten wil ik de kast en waterkoeling wel voor 120 euro.
Oke bij dezequote:Op woensdag 7 september 2005 19:08 schreef ThuleWulf het volgende:
Ok, voor 120 euro wil ik ze wel rond de 24e ophalen
Het is de bedoeling om drivers met een extra diskette vooraf bij windows te installerenquote:Op woensdag 7 september 2005 21:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe werkt dat trouwens met RAID-0? Ik weet hoe het werkt en dat het sneller is, maar hoe zit dat met installeren? Moet je Windows dan op een aparte manier installeren?
De amd zou moeten passen, de 6800 durf ik zo niet te zeggen.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:07 schreef ThuleWulf het volgende:
Nog even een paar vraagjes :p
Past de waterkoeling op een AMD 64 3500+ socket 939 proc? en op een Nvidia geforce 6800 GT?
Dit is namelijk de eerste keer dat ik met waterkoeling ga werken, zou zonde zijn als het niet past
Woow, welke rekening kan ik eind van jaar verwachten van mijn energieleverancier?quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
1200 liter per uur, dat is 1 liter per 3 seconden![]()
Tjahquote:Op donderdag 8 september 2005 00:27 schreef Sklasse het volgende:
[..]
Woow, welke rekening kan ik eind van jaar verwachten van mijn energieleverancier?![]()
Als je dat wiltquote:Op donderdag 8 september 2005 07:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zitten al die drivers en installatie cd's etc. erbij?
Hier staat hoe je het moet bevestigen op een AMD 64quote:Op donderdag 8 september 2005 00:02 schreef ThuleWulf het volgende:
MSI K8 NEO2 Platinum, NForce 3 Ultra, socket 939
You've got mailquote:Op donderdag 8 september 2005 19:37 schreef ThuleWulf het volgende:
ik ga het iig proberen
Anders blijft de videokaart gewoon met zalman koeler draaien.
Kun je vast je gegevens mailen naar w.vanderplaat(apenstaart)chello.nl
Dan kom ik ze rond de 24e ophalen
Ja, hij is met laptop aanslag, hij is alleen reeds verkocht.quote:Op maandag 12 september 2005 15:22 schreef StonedKinG het volgende:
Ej! Hoeveel voor dat toetsenbordje? Is die met laptopaanslag? Ik zoek er namelijk nog een... aangezien mijn zeer woeste trust tikplank overleden is....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |