Nee maar jullie bannen en dat is uiteraard een reden voor volledige minachting en haatquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ook niet en Danny al helemaal niet
Paranoia ten topquote:Op vrijdag 2 september 2005 14:12 schreef Tafkahs het volgende:
dit vind ik best wel klote eigenlijk, Professor dr. Speedfreak1 heeft me door
http://fokdiscussie.6.forumer.com/viewtopic.php?t=105
Hier hebben we het toch al achter de schermen over gehad?quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:10 schreef Parabola het volgende:
hmmmmz. okay: OllieA is een fijne vent
Zo dan
quote:Ondertussen klaagt er al een ambtenaartje dat die geen eigen topic heeft.
Hoi Parabola!
quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:37 schreef sizzler het volgende:
[..]
Waarbij Yvonne H. staat voor Yvonne Heineken.
Laat dat duidelijk zijn.
quote:Voor kansloze nerds of infiltranten een optie. Cool
Het mag duidelijk zijn dat Yvonneke en nu ook Sizziegirl de weg volledig bijster zijn. Zouden ze het inmiddels opgegeven hebben om nog een serieus forum te willen zijn voor politieke zaken?
hij heeft wat frustraties maar is verder best okquote:
quote:Zolang er officieel geen koppeling bestaat tussen de pedofiel Ryan3 en de IRL man met zonnebril en pet en baard, is het dan ook toegestaan om de pedofiel Ryan3 volledig digitaal te fileren. Echter, wanneer aanstoot IRL wordt genomen aan de karaktermoorden op virtuele entiteiten, dan zal ook aanstoot worden genomen aan het heimelijk verzamelen van gegevens (notes) over dezelfde digitale entiteiten. Lucida's entiteit werd al gekoppeld met de IRL-persoon en dientengevolge is het bijhouden van notes over de digitale entiteit Lucida een inbreuk op de WOB.
Lucida, je staat sterker dan je denkt, het is echter de vraag of je de naieve Danny hier op moet pakken en je er geld voor overhebt in dit bananenland.
Fok! een bestuursorgaan, tof, wat voor openbare regels zullen we eens gaan bedenken?quote:art. 1a
1. Deze wet is van toepassing op de volgende bestuursorganen:
(..)
Tsje, ze gaan nog steeds uit van het falsificatiebeginsel in plaats dat ze hun beschuldigingen eerst verifiëren en met nuances benaderen. Natuurlijk een stuk makkelijker, maar als ze hun axioma's gefalsifiseerd zien dan vervallen ze in kinderlijke retoriek. Terwijl zelfkritiek juist zo nodig is voor het correctief.quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:06 schreef Pool het volgende:
[...]
Ik word hier toch wel lichtelijk opgewonden vanquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:26 schreef sizzler het volgende:
[..]
Tsje, ze gaan nog steeds uit van het falsificatiebeginsel in plaats dat ze hun beschuldigingen eerst verifiëren en met nuances benaderen. Natuurlijk een stuk makkelijker, maar als ze hun axioma's gefalsifiseerd zien dan vervallen ze in kinderlijke retoriek. Terwijl zelfkritiek juist zo nodig is voor het correctief.
Was het maar syfilusquote:
Dat laat ik verder over aan de ex- #filo (quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik word hier toch wel lichtelijk opgewonden van
Ga door
DIE mis ik nouquote:Op vrijdag 2 september 2005 15:44 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dat laat ik verder over aan de ex- #filo () -kliek.
Over fallus gesproken: ik denk dat hier toch wel spraken is van een soort penisnijd. Waarbij FOK=POL de penis is.quote:
Ik toch ook wel.quote:
eng hequote:Op vrijdag 2 september 2005 15:45 schreef Echo99 het volgende:
Zoveel crew in een topic.
Daar zou ik nou nog best een reunie-meet mee willen houden!quote:Op vrijdag 2 september 2005 15:48 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik toch ook wel.
*zucht*
Goeie ouwe tijd!
Zal een gezellige drukke boel worden vermoed ik.quote:Fok!discussie Forum Index -> Van Uw administrator -> Nu alleen registreren na registratie
Oei, gewaagd! Pas maar op,straks krijg je de digitale recherche aan je deur, en een proces aan je herenkont.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:10 schreef Parabola het volgende:
hmmmmz. okay: OllieA is een fijne vent
Zo dan
Sorry, kan het niet laten maar... weet je wat mij nu opvalt? Dat jij altijd loopt te zeuren tegen mensen die al zeuren dat ze niet moeten zeuren.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:25 schreef milagro het volgende:
ik vind jullie allemaal net zo suf als die gasten daarzo op dat forum.
wekenlang door mekkeren over drie keer niets, en 1 keer iets, waarvan het zogenaamde slachtoffer het toch echt voor een deel over zichzelf heeft afgeroepen.
als je zo'n last hebt in je privé van een ruzietje ontstaan op een internet forum schop het topic dan niet steeds omhoog en maak al helemaal geen deel fucking zoveel aan.
negeren ? welnee, we laten het liever escaleren
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Sorry, kan het niet laten maar... weet je wat mij nu opvalt? Dat jij altijd loopt te zeuren tegen mensen die al zeuren dat ze niet moeten zeuren.![]()
Ja, wil nu ook weer niet de zeurpiet uithangen ofzo hoor.![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |