je hebt de insteek van de OP niet helemaal begrepen, kansloze blaterquote:Op zondag 4 september 2005 16:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey TS ga mijn auto wassen
Hij mag van mij best wat stofjes mixen die niet helemaal samen gaan hoor, zolang hij er maar met ze wannabe elitaire hoofd boven gaat hangen.quote:Op zondag 4 september 2005 16:28 schreef Poncho het volgende:
[..]
Ja hallo, straks gaat hij de zwavel voor het zoutzuur omruilen omdat hij dislekties is!
Dan heb ik liever dat hij een nulletje verkeerd zet bij een betaling.
Sometimes you win, sometimes you losequote:Op zondag 4 september 2005 16:42 schreef McCarthy het volgende:
[..]
het is toch veel leuker als het over die werklozen gaat ipv mij
Vrouwen moeten überhaupt niet nadenken, en al helemaal niet over politiek, dus mondje toe jij!quote:Op zondag 4 september 2005 16:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
Aha, hij doet scheikunde!
Jaaaa, die moeten zich vooral aan hun vak houden en niet over politiek nadenken.![]()
Hmmm, iets zegt me dat ik je ergens van ken..... Even nadenken *kraak kraak*quote:Op zondag 4 september 2005 16:59 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:
[..]
Vrouwen moeten überhaupt niet nadenken, en al helemaal niet over politiek, dus mondje toe jij!
En je dan helemaal niet meer aan de TS kunnen ergeren?quote:Op zondag 4 september 2005 16:53 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hij mag van mij best wat stofjes mixen die niet helemaal samen gaan hoor, zolang hij er maar met ze wannabe elitaire hoofd boven gaat hangen.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:17 schreef SP het volgende:
dat je balletjes zijn uitgezakt wil niet zeggen dat je gelijk met de grote mensen mag meepraten hoor. En nu lief zijn tegen de rest van de mensen ok?
dat was leuk hequote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/748363/9/25#30273473]zondag 4
[..]
![]()
Je bent nog trots op dit kuttopic ook?quote:Op zondag 4 september 2005 23:00 schreef McCarthy het volgende:
kijk, een link in je sign doet wonderen.
Waar kunnen we alvast reserveren?quote:
Laat jij ze ook niet je kont afvegen? Als ze er dan toch zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:49 schreef Posdnous het volgende:
Is er hier geen werkloze die even wat pleepapier voor mij wil halen?
ik zal het aan hem doorgevenquote:Op maandag 5 september 2005 09:19 schreef Tobbes het volgende:
EEEJ WERKLOZE, RUK MIJ IS HE IK HEB MIJN ARM GEBROKEN
En je hebt maar 1 arm?quote:Op maandag 5 september 2005 09:19 schreef Tobbes het volgende:
EEEJ WERKLOZE, RUK MIJ IS HE IK HEB MIJN ARM GEBROKEN
Ik moet ondertussen kunnen blijven fokken hequote:Op maandag 5 september 2005 11:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En je hebt maar 1 arm?
Kanloze luie pauper dat je bent.....
Ga een echte studie doen, jij verwaande hippiequote:Op zondag 4 september 2005 15:42 schreef McCarthy het volgende:
Wat zeiken jullie stelletje debielen
Ik studeer. Moet ik het spellen godverdomme.
Na mijn afstuderen kan ik nog 40 jaar gaan "werken" (studeren is eigenlijk ook gewoon werken maar dat moet voor jullie dus helemaal uitgespelt worden).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |