waarom heb je geen werk?quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:59 schreef McCarthy het volgende:
studiejaar begint maandag pas, nu ben ik lekker vakantie aan het vieren.
itt die werklozen die het hele jaar door vakantie vieren.
nee jij bent de schuldige want je bent een balquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:01 schreef McCarthy het volgende:
de staat is natuurlijk de grootste schuldige in deze zaak. Die biedt deze riante regelingen.
waarom zou ik, ik ben student. Die werkloze is nietsnutquote:
Al eens aan gedacht dat er geen werk is? Behalve jouw auto wassen maar dat zou ik ook niet doenquote:Op vrijdag 2 september 2005 13:01 schreef McCarthy het volgende:
[..]
waarom zou ik, ik ben student. Die werkloze is nietsnut
Toch fijn als jij straks met je studie stopt dat deze regelingen bestaan. Want laten we eerlijk zijn, iemand met jouw intellect zal nooit een universitaire studie kunnen afmaken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:01 schreef McCarthy het volgende:
de staat is natuurlijk de grootste schuldige in deze zaak. Die biedt deze riante regelingen.
in de vakantie hoor je een baantje te hebben..quote:(McCarthy)studiejaar begint maandag pas, nu ben ik lekker vakantie aan het vieren.
itt die werklozen die het hele jaar door vakantie vieren.
12 weken vakantie???? Ga eens werken pauper..quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:59 schreef McCarthy het volgende:
studiejaar begint maandag pas, nu ben ik lekker vakantie aan het vieren.
ja, dat heb ik ook ruim een half jaar gedaan toen ik werkeloos was. Gewoon lekker vakantie vieren, zonder geldquote:itt die werklozen die het hele jaar door vakantie vieren.
Ja al die werklozen genieten van het niet werken, vooral als ze kinderen hebben om op te voeden. En het is pas echt erg als je kind een kutbal is die telkens doet als je Volvo ook van hem is.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:04 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
12 weken vakantie???? Ga eens werken pauper..
[..]
ja, dat heb ik ook ruim een half jaar gedaan toen ik werkeloos was. Gewoon lekker vakantie vieren, zonder geld![]()
Maar goed, je moet naar je buurman toelopen (of rijden) dan aanbellen, vragen of hij jou auto wil wassen. Misschien doet hij dat wel, en dan is dit hele topic voor niks geweest.quote:
Ka Uu Teequote:Op vrijdag 2 september 2005 13:07 schreef DaBuzzzzz het volgende:
kuttopic, kutOP, kutopvatting
KUT!!!
quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:07 schreef DaBuzzzzz het volgende:
kuttopic, kutOP, kutopvatting
KUTbal!!!
Ook mensen met een WW uitkering, en bejaarden met hun AOW? Want tussen uitkeringen onderling zitten ook nogal wat verschillen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:11 schreef sizzler het volgende:
Iedereen met een uitkering zou er voor moeten werken. Hier in Gouda is dat ook het geval. Je moet minimaal 20 uur per week werken anders wordt je gekort. En daar hoort bij dat je elk werk moet accepteren ookal is dat onder je niveau.
Verschilt dat per gemeente ofzo?
Neuh hij doet een of andere autistische wiskunde opleiding ofzo. Dat is toch wel te merken?quote:Op vrijdag 2 september 2005 12:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je geen nederlands hebt gestudeerd hè?
Ja, ze zijn erg vermaeckelijck. op hun eigen kortzichtige domme manierquote:Op vrijdag 2 september 2005 12:49 schreef yvonne het volgende:
Snappen jullie nu waarom ik een groot fan van de McCarthy-topics ben?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh hij doet een of andere autistische wiskunde opleiding ofzo. Dat is toch wel te merken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |