Maar Marianne zit er nog in.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:17 schreef ThomasBerge het volgende:
Thomas Berge, Jannes en Frans Bauer zijn al afgevallen
En Jan Smit ook nog.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:26 schreef Frollo het volgende:
[..]
Maar Marianne zit er nog in.
Niet lang meer als het aan mij ligt
Ja klopt, ik zag tot mijn schrik deze week de stemmen voor Jannes en Thomas steeds toenemen.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:19 schreef BVO het volgende:
Voor die eerste twee scheelde het héél weinig en hadden ze mazzel dat ze in een sterke poule zaten..
Nou, op de Zomerfeesten in Nijmegen heb ik 'r gezien, maar ze was toen wel zéér ongeïnteresseerd haar setje aan het afraffelen hoor. Viel me echt tegen.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:29 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom mensen Marianne een vervelende BN'er vinden, maar goed
Ow, bij het Muziekfeest op Scheveningen was ze juist heel vriendelijk tegenover het publiek. Maakte ze nog een praatje, handtekening en ging op de foto. Maar ja, iedereen heeft weleens slechte dag.quote:Op donderdag 8 september 2005 16:32 schreef Frollo het volgende:
[..]
Nou, op de Zomerfeesten in Nijmegen heb ik 'r gezien, maar ze was toen wel zéér ongeïnteresseerd haar setje aan het afraffelen hoor. Viel me echt tegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |