.. en typt dat vervolgens op een forum.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet hier eigenlijk ook afwassen, en wat doe ik? Ik kijk op een computer naar een man die afwast. Luister naar het gepiep van een limegroene theedoek op glas. Hoor het klotsen van afwaswater. Kijk hoe Rob zijn blauwe badjas uitdoet omdat die misschien niet lekker zit bij het afwassen...
Dat maakt het iets zinvoller. Tenminste dat maak ik mezelf wijs.quote:
Ik zie idd melkquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:49 schreef Isabeau het volgende:
Oh kijk, daar is Rob & De Afwas alweer!
Er staat zo te zien ontbijt klaar in de voorraadkamer.
ziet er lekker uit dat ontbijtquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:49 schreef Isabeau het volgende:
Oh kijk, daar is Rob & De Afwas alweer!
Er staat zo te zien ontbijt klaar in de voorraadkamer.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:50 schreef fantastrick het volgende:
Ik ben zo weg hier. Mijn shift zit erop! Have fun met de rest!
Ok, tot later!quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:50 schreef fantastrick het volgende:
Ik ben zo weg hier. Mijn shift zit erop! Have fun met de rest!
hetgeen natuurljk ook gewoon kan.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:50 schreef Falco het volgende:
Het is zometeen leuk te zien of Rob meent hiermee respect af te dwingen bij de groep en daardoor zichzelf meer kan permitteren (in welk opzicht dan ook). Ikzelf dat ie gewoon hetzelfde blijft en dat ie zegt (en dat ook meent) dat het hem geen reet uitmaakt dat hij zo'n enorme afwas moet doen. Hij zal wel zeggen dat hij gewoon wakker was en iets wou doen, zoiets dus ofzo.
Tja, dat is het nadeel via Internet kijken, maargoed ik kan sowieso geen Versatel krijgen dus moet het er maar mee doen, ben al blij genoeg dat het gratis is!quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:52 schreef Damzzz het volgende:
Die streams via Versatel vallen nooit weg, maar als ik via de PC kijk is het om de paar minuten raak...
De anderen wakker maken met 2 pannendeksels...quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:54 schreef Isabeau het volgende:
Moet je anders doen? Stel je hebt geen tv, geen pc, geen krantje, geen boeken, geen tijdschriften...alleen een huis met troep.
Dat is dan weer jouw voordeel, maar wij hebben Versatel ook niet om BB gehaald hoorquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, dat is het nadeel via Internet kijken, maargoed ik kan sowieso geen Versatel krijgen dus moet het er maar mee doen, ben al blij genoeg dat het gratis is!
linda is ook de enige in het huis die ik graag zie vertrekken, geen minuut willen fietsen voor de groep is gewoon te erg voor woorden. tenzij haar eigen drankvoorraad op het spel staat..quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:53 schreef milagro het volgende:
tenzij je Linda heet natuurlijk.
Als het niet gratis was had ik niet gekekenquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tja, dat is het nadeel via Internet kijken, maargoed ik kan sowieso geen Versatel krijgen dus moet het er maar mee doen, ben al blij genoeg dat het gratis is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |