als het niet later is...quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:57 schreef Kokstra het volgende:
Dat wordt een saaie streamdag vandaag, de eersten zullen pas rond 13.00 opstaan denk ik.
Het is echt ergquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:56 schreef Tinkerbell het volgende:
Die piep!
Heb ik eens tijd om te streamen trouwens, liggen ze in bed![]()
Mwoa, om kwart voor 1 dachten ze alweer dat het 2 uur was.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:01 schreef Damzzz het volgende:
Maar ze kunnen toch wel een beetje nagaan hoelaat het is, ik bedoel: ze weten toch hoelaat die live-uitzending was?
naar mijn mening nietquote:Op vrijdag 2 september 2005 11:01 schreef Isabeau het volgende:
Moet er nog meer in de openingspost?
haha, komt door de drank...quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:02 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Mwoa, om kwart voor 1 dachten ze alweer dat het 2 uur was.
Het is juist een soort psychologisch spelletje om juist wèl muziek op te zetten. Dat is geen toegeven.quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:03 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Daarbij vind ik het dom dat ze toegeven aan het muziekgedeelte. Dat ze uiteindelijk TOCH muziek opzetten, uiteraard als goedmakertje. Zij zijn de baas, niet de bewoners. Lekker makkelijk, een beetje lopen zeuren dat ze muziek willen en tadaa daar is het...
Leg uit?quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is juist een soort psychologisch spelletje om juist wèl muziek op te zetten. Dat is geen toegeven.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is juist een soort psychologisch spelletje om juist wèl muziek op te zetten. Dat is geen toegeven.
sorry late reactiequote:Op vrijdag 2 september 2005 11:01 schreef Isabeau het volgende:
Moet er nog meer in de openingspost?
Die middelste in de vrouwenkamer ook telkens (lieske?) die heeft wel wat aan haar hoofd dusquote:
Ze hebben de eerste nacht nu rust.. na nachten lang wakker te zijn geweest... en dan gaan wij meteen weer lopen klagen... tsja... inderdaad.. waar blijft de actie?quote:Op vrijdag 2 september 2005 11:06 schreef J-net het volgende:
Wel jammer dat ze niet doorgaan met fietsen nu zitten we weer elke dag tot 13 a 14 uur te wachten tot iemand uit bed komt....en bovendien gebeurt er niets in het huis zeg..... dat wordt straks weer gesprekken over niets....
ik vind deze BB echt een beetje saai hoor..... tijd voor weer een goede actie van BB: Gooi er weer een geheim in...... hebben ze niet nog een goede ex van chantal of ingrid, of de chauffeur die Rob aanreed 80 jaar geleden waardoor hij zijn been kwijt is.... dat lijkt me pas lachen...
en ow ja... gooi die tanja er maar meteen uit... eerst zow lief tegen de vader van dr kindje en dan bijna een heel pakje op een avond roken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |