Correct.quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:24 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Filmopnamen van Paul Verhoeven voor -uit mijn hoofd- Zwartboek.
Duhquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Filmset?
Ja, zo bedoelde ik het ook. Duh!quote:
er nog even bovenop dan:quote:[..]
Ja, zo bedoelde ik het ook. Duh!
quote:(behalve dat het kennelijk een filmset is tijdelijk)
quote:Verhoeven mag boerderij niet opblazen voor film
DEN BOSCH - De provincie Noord-Brabant heeft de vergunning ingetrokken om in de Biesbosch voor de speelfilm Zwartboek een boerderij op te blazen. Een woordvoerster van de provincie heeft dat maandag bekendgemaakt. De vergunning is ingetrokken omdat regisseur Paul Verhoeven andere dingen wilde doen dan waarvoor toestemming was verleend, aldus de woordvoerster.
Volgens haar staat het Verhoeven vrij om opnieuw een vergunning aan te vragen. "De provincie zal daar dan opnieuw naar kijken", aldus de woordvoerster. De regisseur wil de boerderij drie keer opblazen, terwijl de provincie slechts voor één klap toestemming had verleend. Verhoeven had ook het tijdstip gewijzigd.
Dit lijkt me zo frustrerend als filmmaker.quote:Op dinsdag 6 september 2005 06:36 schreef Strolie75 het volgende:
Nou, nu weet hij ook weer dat hij in Nederland een film opneemt.
[..]
Wat? Dat je je aan regels moet houden? Alsof in andere landen alles gewoon wordt toegelaten.quote:Op dinsdag 6 september 2005 07:03 schreef LostFormat het volgende:
Dit lijkt me zo frustrerend als filmmaker.
ja...dus wel hequote:Op zaterdag 17 september 2005 17:31 schreef aptenodytes-forsteri het volgende:
je hoeft dan toch niet als figurant van 05:30 tot 19:00 + eventuele uitloop aanwezig te zijn de hele tijd hoop ik?
zal wel lekker zooitje worden morgen in de stad met al die afzettingen in de buurt ..
Ik heb dan geen ervaring met figurant zijn..quote:ja...dus wel he![]()
tis wel heel gezellig om te doen
Jij zit zeker bij de beiliging om fotografen op afstand te houden?quote:Op zondag 18 september 2005 16:28 schreef MRDB het volgende:
jo ik heb ook nog wel fotos, zal ik morgen wel even dropen, ik zit bij de beveiliging van zwartboek
i don't know. Ik ben gewoon op een oproep afgegaan in de haagse courant, ik heb nu 4 dagen al mee gedaan tis we leuk om eens mee te makenquote:Op zondag 18 september 2005 16:27 schreef 7eVeNL het volgende:
Ja leuk....
ik hoorde bij RTL beaulevard dat ze nog figuranten zochten voor Zwart boek, het liefst niet te dikke mensen en ook geen buitenlands uiterlijk... nou ik kom daar perfect voor in de aanmerking... dus ik stuur een vriendelijke mailtje naar het casting bureau achter ' Zwart Boek ' en nu tot vandaag nog steeds geen antwoord van gehad, ze zijn ondertussen al begonnen, dus ik neem aan dat ze nu wel genoeg mensen hebben?![]()
jammer, had er graag bij willen zijn,
Discriminatiequote:Op zondag 18 september 2005 16:27 schreef 7eVeNL het volgende:
Ja leuk....
ik hoorde bij RTL beaulevard dat ze nog figuranten zochten voor Zwart boek, het liefst niet te dikke mensen en ook geen buitenlands uiterlijk...
Ach jah, ik zal morgen tijdens de opnames wel wat foto's schietenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:56 schreef joey6666 het volgende:
Dat kan ik bevestigen, was net op het Treinstation in Haarlem en om 19:30 werd er op het perron allerlei reclameborden, fietsen en koffers neergezet, zag er allemaal WW2 uit dus ik gevraagd en was voor Zwartboek, vermoed dat er zondag gefilmd gaat worden want alles lag nog op een grote hoop...
kan ook leuk zijn tochquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 21:31 schreef PirE het volgende:
[..]
Discriminatie. Niet dat ik in aanmerking kom met mijn zwart haar, dan loop ik gelijk weer met zo'n gele ster rond
quote:Op zaterdag 12 november 2005 01:39 schreef VrAnqZ het volgende:
Die boerderij hier in de buurt in Hardenberg is inmiddels ook opgeblazen
Ik kom net van HET plein in den haag af als ik het wat eerder had gelezen had ik foto's voor je gemaakt ze waren nu de sets aan het opbouwen en een gedeelte van de winkelstraat (korte poten) aan het verbouwen/maskeren.quote:Op vrijdag 11 november 2005 22:12 schreef Pelgrim het volgende:
Er zijn zondag opnames in Den Haag. Er is een of ander plein omgetoverd met bunkers enzo. Is er iemand die foto's kan maken?
Nee, het is vrij open, er staan dranghekken omheen. Wel is om 3/4e van het terrein een soort van bunkermuur gebouwd.quote:Op maandag 14 november 2005 20:25 schreef 7eVeNL het volgende:
Ben echt benieuwd naar deze film, helaas niets meer gehoord over de figuratie, maar misschien dat ik morgenavond eens in den haag ga kijken, kans dat ik nog wat kan zien? of is het totaal afgesloten?
Mooie ontploffing. Ik was er ook nog even bij en heb de ontploffing van de zijkant gezien.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:00 schreef BdR het volgende:
Spits: Tweede Wereldoorlog voor even terug in Hardenberg
[afbeelding]heftig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |