Werkt wel vaak inderdaadquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:43 schreef fratsman het volgende:
Neus dichtknijpen als je de nies aan voelt komen...
Dat voelt alsof je hele hoofd ontploft man.quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:43 schreef fratsman het volgende:
Niezen heerlijk? Ik wil wel ruilen want ben verkouden nu en word er gek vanquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:55 schreef Bikkelmannetje het volgende:
Niet spotten met die ziekte, gaarne...
Verder heb je gelijk... niezen heerlijk, resultaat verschrikkelijk
Das levensgevaarlijk man!quote:Op vrijdag 2 september 2005 09:43 schreef fratsman het volgende:
(Ik dacht eerst dat je bedoelde dat je naar binnen niest) haha. tis nog vroeg.quote:Op vrijdag 2 september 2005 10:38 schreef ioor het volgende:
ja dat heb ik ook wel eens en dan nies ik zo hard dat zo'n broodkorrel in mn neus zit, voelt heeel irritant.
Had ik vorige week ook maar , dan met mijn avondetenquote:Op vrijdag 2 september 2005 10:42 schreef Conorach het volgende:
[..]
(Ik dacht eerst dat je bedoelde dat je naar binnen niest) haha. tis nog vroeg.
Haha yeah, dat ken ik ook wel ergens van.. Dat kan soms echt megaveel pijn doen..
Wat heeft kanker ermee te makenquote:Op vrijdag 2 september 2005 09:06 schreef Bog het volgende:
KANKERIRRITANT
de met speeksel bekwijlde broodkrummels vliegen waarempel door de gehele huiskamer
![]()
vooral als je dan moet niezen als je net op de trap staatquote:Op zondag 4 september 2005 15:07 schreef Shaguar het volgende:
Of niezen terwijl je met een rotgang naar de wc rent is ook kut...
ik snap wel wat je bedoeld maar het slaat nergens op...quote:
Waarom gebruik je dan het woord kanker in je openingspost kneus, je maakt echt niet meer indruk op de rest wanneer je dat soort woorden erin zet..quote:Op zondag 4 september 2005 23:42 schreef Bog het volgende:
[..]
ik snap wel wat je bedoeld maar het slaat nergens op...
kanker heeft er niks mee te maken...
nerd![]()
oooooooooh je mag geen kanker zeggen...quote:Op maandag 5 september 2005 17:38 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Waarom gebruik je dan het woord kanker in je openingspost kneus, je maakt echt niet meer indruk op de rest wanneer je dat soort woorden erin zet..
quote:Op maandag 5 september 2005 18:18 schreef Bog het volgende:
[..]
oooooooooh je mag geen kanker zeggen...![]()
flikker toch een eind op man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |