quote:Op woensdag 7 september 2005 12:09 schreef coz het volgende:
(het heeft me een week geduurd om er achter te komen hoe die stomme templates werken op wiki)
nog meer stommigheid vandaag
(het lange bericht wat per ongeluk klaar was nadat de inlogtijd (die ik mezelf had gegeven) was verstreken)
wordt helemaal gek hier(zit bij klein bedrijfje te helpen met een opdracht) , lijkt verdorie wel alsof ik kantinejuf ben .. nagenoeg ELKE KEER dat ik iets haal moet ik vanalles doen .. dit had ik vanmorgen
* ik haal koffie- melding op apparaat , vervang filter (dit kan er maar een doen hier *ignore* )
- melding op apparaat , leeg afvalbak
..trek vochtvanger/afvalbak ding gedeelte eruit .. liter vocht eruit gemikt , ding maar schoongespoeld ook , behoorlijk ranzig
- trek afvalbak eruit , loop naar prullenbak
- prullenbak vol
..ja .. daaaaag ... *stamp* *stamp*
- leegmik
- alle onderdelen terug in apparaat
- knop koffie drukt ...- bonen op
- pak voorraadbus bonen uit kastje eronder- bonen op
- loop naar voorraadkast , bonen halen , bonen in apparaat en in bus
- godzijdank eindelijk koffie
![]()
![]()
- suiker op
*zucht*![]()
Maak er een film van..... The life and works of Cozquote:
daar heb ik ook geen tijd voor momenteelquote:Op woensdag 7 september 2005 12:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zo kom je haast niet meer aan fokken toe
Zullen we een AF oprichten?quote:Op woensdag 7 september 2005 12:26 schreef coz het volgende:
ok goed ik geef toe ik ben gewoon internetverslaafd EN Fok!verslaafd
neu.... dan moet ik naar R&Pquote:
ondertussen kwam er ook een SHOer aan in wikifeedback , die met een een verhaal naar SHO feedback gestuurd ...quote:Op woensdag 7 september 2005 08:24 schreef livEliveD het volgende:
Mogge![]()
Ik zag je ergens posten dat je ook voor andere subfora in de weer wilt met Wiki. Hulde voor de inzet 14.gif
Zit je al te trillen?quote:Op woensdag 7 september 2005 14:04 schreef coz het volgende:
zal het zelf maar weer moeten doen dus ... nouja ook goed
maar dat komt dan wel veel later op de dagtis dat ik geen tijd heb anders was het er al
![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:53 schreef coz het volgende:
dat klote kutsysteem waar ik laatst al van zei dat ik er ongeveer bij kon slapen tussen twee acties ( klik en klik) {onderdeel van een plaatje uit de 'bibliotheek' (van een websitebeheersysteem) halen) .. dat is bij mij thuis supersnel .. dan hoef ik maar 1 minuut bezig te zijn met 5 keer klikken
![]()
![]()
ipv 2 op de zaak.. [en ik overdrijf dus helaas niet
..... ]
[/ ik probeer het niet zo technisch te vertellen voor nokwanda .:+. ]
volgens mij hierna nog maar 1 complete site verhuizen , opnieuw linken en opnieuw opmaken .. [en daar zitten dus veel van die stukken in dat je erg veel plaatjes of andere dingen moet pakken uit dat achterliggende systeem .. of andere acties moet verrichten waarbij je neigingen krijgt koffie te halen]
vóór vrijdag .. dat gaat lekker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[en dan hoeven we er gelukkig een nog niet eens te doen , scheelt 150 pdf bestanden (laat staan plaatjes) ]
* snel verder gaat![]()
iets na 04.00 ....quote:Op donderdag 8 september 2005 08:12 schreef livEliveD het volgende:
Morgen![]()
Zo, dat was lange dag gisteren. Ben nog wel naar het strand geweest, iets van 25 minuten rijden (kut 50 km/uur wegen).
quote:Op donderdag 8 september 2005 02:41 schreef coz het volgende:
* coz *WIEW*WIEW*WIEW*WIEW*WIEW*WIEW*WIEW*WIEW*WIEW*WIEW*WIEW*WIEW*WIEW*WIEW*
tip ... kijk voordat je bier gaat halen even of je ouders de het huisalarm hebben aangezet![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 16:56 schreef coz het volgende:
* leeg afvalbakhmmm aan de zakjes suiker te zien mijn 4e kop vandaag en 2e keer dat ik iets aan het apparaat doe
![]()
te slecht gewoon
quote:
ik weet wel iets anders wat hemeltergend traag gaatquote:Op donderdag 8 september 2005 20:56 schreef livEliveD het volgende:
Wat waren die files vandaag hemeltergend lang en kut trouwens
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:43 schreef coz het volgende:
[..]
ik weet wel iets anders wat hemeltergend traag gaat
* nog dik 100 bestanden te gaan... morgen af red ik niet denk ik .. maar dan komen er wss wel 2 bij helpen , en ik ben dus al degene die er laatst bijgetrommelt is
andere gozer is al dik een maand bezig
morgen iets met een beurs ofzo ... site van een nederlandse multinational .. en daar durven ze mij bij te laten helpen ....
14 werkmaatschappijen en subsites ... in een onbenullig traag systeem prakken
ik ga nog even verder![]()
.. mijn pa , ik doe nu het alarm erop ..
* okay
- dus als je een biertje wilt halen ...
* goed idee pap![]()
![]()
* coz proost![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 07:15 schreef livEliveD het volgende:
livEliveD zegt Hoi () en verwelkomt Alicey alvast
![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 07:48 schreef coz het volgende:
ik ben om 1 uur gaan slapen , ik kon niet meer
ben volgens mij de laatste paar weken elke dag laat naar bed gegaan , niet allemaal hierdoor maar dit
icm met vroeg op en een en een zeeeeer vermoeiend systeem (en soms inhoud ook)...en dat paar dagen achter elkaar .. = ku ...
Mogguhquote:
gister tot 4 / 5 uurquote:
Ik las het tochquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:16 schreef coz het volgende:
[ technische mode - sla gerust over nokwanda ]
achterliggende systeem zorgt bij bepaalde acties dat processor een 'paar' seconden (bij die snelste pc) op de 80% bezet komt .. zelfs bij mij thuis nog op 50% [dat is het niveau van een vrij zwaar 3d spel] ...
[/boei]
Hoezo?quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:40 schreef BaajGuardian het volgende:
char is een mongool
moest ik even kwijt
Whehehehequote:Op vrijdag 9 september 2005 13:40 schreef BaajGuardian het volgende:
char is een mongool
moest ik even kwijt
Je gelooft wel dat Amerika haar eigen Twintowers omver knikkert, en je noemt mensen die geloven dat Char een gave heeft "goedgelovig"?quote:Op vrijdag 9 september 2005 13:40 schreef BaajGuardian het volgende:
char is een mongool
moest ik even kwijt
Koffie?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:37 schreef coz het volgende:
goede nieuws is dat ik vandaag maar 1x iets met het koffieapparaat hoefde te doen om er ook koffie uit te krijgen![]()
Jaquote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:58 schreef livEliveD het volgende:
[..]
JaIk ben het hele weekend iemand aan het verhuizen. Druk, druk, druk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |