hee, doe wat je zelf wil, ik ga je niet weg jagen, ik wil niet als een moraalridder overkomen ofzoquote:Op vrijdag 2 september 2005 03:11 schreef 0 het volgende:
ik heb wel doelen, moet ik nu weg?
Dat is tof van je... Dan blijf ik ook nog effe...quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:12 schreef P8 het volgende:
[..]
hee, doe wat je zelf wil, ik ga je niet weg jagen, ik wil niet als een moraalridder overkomen ofzo![]()
nu gaan we wachten tot de aardige herders hun appelflappen in de struiken hebben gegooidquote:Op vrijdag 2 september 2005 03:15 schreef 0 het volgende:
oke, en nu?
treurt tevens om deze bedroevige samenloop van retro-style situatiesquote:Op vrijdag 2 september 2005 03:22 schreef broer het volgende:
Vroeger zakte dit soort ellende gewoon weg in de grote hoop, tot de LMK ze omhoog schopte.
Waar zijn de oude tijden? * weent
Heeft iemand dat LMK logo nog?quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:22 schreef broer het volgende:
Vroeger zakte dit soort ellende gewoon weg in de grote hoop zonder dat iemand reageerde, tot de LMK ze omhoog schopte.
Waar zijn de oude tijden? * weent
Ja, da's echt uniek op FOK!...quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:23 schreef remlof het volgende:
eindelijk een topic zonder pretenties!![]()
Ziet er lekker uit...quote:
niet te evenaren.quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:44 schreef kikoooooo het volgende:
iemand zin om kansloos te lullen over skype?
Inderdaad... Over kansloos gesproken...quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:55 schreef remlof het volgende:
errr kansloos onderwerp...![]()
hoe het tweede kabinet balkenende zal worden gezien in historisch perspectief![]()
Doorzuipen, kreng...quote:Op vrijdag 2 september 2005 03:59 schreef 0 het volgende:
of kijken. dat is ook kansloos.
Hij is kapot...quote:
Tof dat je er ook bij bent, deze avond...quote:Op vrijdag 2 september 2005 04:08 schreef kikoooooo het volgende:
HALLO
Duidelijk...quote:
wat ie altijd doet als ie dronken is ilona...quote:Op vrijdag 2 september 2005 04:22 schreef ilona-scuderia het volgende:
Maar buurman, wat doet u nu!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |